mBank - oplata za hasla jednorazowe

Data: 2009-07-02 17:54:03
Autor: maciej j.
mBank - oplata za hasla jednorazowe

mialem dokadnie to samo....tak wiec to nie jednostkowy przypadek tylko przypadkowy lub nie blad w systemie. wczoraj napisalem reklamacje i dzis dostalem odpowiedz ze naprawia swoj blad. nurtuje meni tylko pytanie ile osb nie zauwazy tego bledu na swoim saldzie i/lub odpuszcza a bank zostanie z cudza kasa. widocznie nie zwracaja nieslusznie pobranych pieniedzy z automatu skoro ktos juz to wczesniej zglaszal i nie wszytkim zwracaja pieniadze a dzieje sie to dopiero po osobiscie wniesionej reklamacji....
oj mbank.... a kiedys tak cie wszystkim zachwlalem. budowanie marki trwalo bardzo dlugo... ale szybko mozna ja stracic. szczegolnie jesli klientami sa internauci gdzie informacja bardzo szybko sie roznosi.....

pozdrawiam grupowiczow __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4209 (20090702) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-07-02 22:49:18
Autor: Titus Atomicus
mBank - oplata za hasla jednorazowe
In article <h2il74$o70$1@news.onet.pl>,
 "maciej j." <milleniusz@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

E, wydaje mi sie, ze nie. Jeszcze raz - w moim przypadku ta oplata zostala pobrana jakos w weekend. Zauwazylem to nocy z niedzieli na poniedzialek. Zadzwonilem do nich w poniedzialek.
Zreszta sprawa dotyczyla dwoch rachunkow. Ale konsultant od razu stwierdzil, ze oplata JUZ zostala przez nich anulowana i nic nie musze reklamowac.
Nawet telefonicznie.

POzdrav
TA

Data: 2009-07-10 15:10:04
Autor: S.T.
mBank - oplata za hasla jednorazowe
nurtuje meni tylko pytanie ile osb nie zauwazy tego bledu na swoim saldzie i/lub odpuszcza a bank zostanie z cudza kasa.

Martwisz się zupełnie bezzasadnie,nie zostanie z niczyją kasą. Byłem na urlopie, o niczym nie wiedziałem i niczego nie reklamowałem, po powrocie zastałem komunikat systemowy,
że pomyłkowo pobrana prowizja zostanie zwrócona,
a w historii rachunku znalazłem 2 obciążenia z datą 30.06/1.07
i 2 zwroty z datą 2.07.

Data: 2009-07-10 06:19:54
Autor: MałgosiaK
On 10 Lip, 15:10, "S.T." <nocny_mWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

że pomyłkowo pobrana prowizja zostanie zwrócona,
a w historii rachunku znalazłem 2 obciążenia z datą 30.06/1.07

Było dokładnie tak jak pisze S.T.
wszystkie opłaty które były błędnie pobrane zostały zwrócone. Klienci
otrzymali stosowny komunikat.
Za zaistniałą sytuację jeszcze raz przepraszam w imieniu mBanku

Małgosia Kowalska mBank

mBank - oplata za hasla jednorazowe