mBank - opłata za kartę debetową VE za lipiec

Data: 2017-07-24 00:17:21
Autor: Kris
mBank - opłata za kartę debetową VE za lipiec
W dniu poniedziałek, 24 lipca 2017 01:25:07 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:
Hej. Od początku lipca wykonałem kartą debetową Visa Electon mBanku 5 transakcji (ostatnia była 13-go lipca), a teraz w historii operacji widzę z datą 20-go pobraną opłatę za kartę w kwocie 6 zł (TOiP mBanku pobrana w PDF-ie nadal twierdzi, że opłata jest 4 zł jeśli ktoś nie wykona 5-ciu transakcji w m-cu). Coś się ostatnio zmieniło, czy coś w mBąku popier... Reklamować?

Zadzwonić na mlinie, zapytać na czacie mBanku
Mniej więcej tyle czasu bo to Tobie zajęło co napisanie tego poista

Data: 2017-07-24 15:45:25
Autor: Krystek
W dniu 2017-07-24 09:17, Kris pisze:
[...]

Oczywiście, i tak zrobiłem, bo 6 złotych to opłata, która nie występuje w TOiP. Ale lepiej chyba poinformować o różnych dziwnych rzeczach, które dzieją się na koncie, żeby ktoś  inny się nie nadział?

Swego czasu, były błędy w bankach, które dotykały automatycznie tysięcy klientów (błędne naliczanie odsetek, dziwne znikanie pieniędzy z kont itp.).

Ostatecznie moje zgłoszenie zostało przyjęte w trybie reklamacyjnym i będzie wyjaśniane przez mBank. Obstawiam jakiś błąd w systemie (do którego oczywiście mLinka nie przyzna się oficjalnie w rozmowie telefonicznej z klientem), ale nieprawidłowość - tak, czy inaczej - będzie wyjaśniana.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

mBank - opłata za kartę debetową VE za lipiec