mBank & opłata za kartę do bankomatu

Data: 2011-03-26 10:36:40
Autor: Gupik
mBank & opłata za kartę do bankomatu
jak wiadomo mBank jest bankiem internetowym, który jedynie co ma w realu to bankomaty i pojedyncze mKioski [ 2 - 3 na miasto ], i tu mam pytanie, czy za wydanie karty do bankomatu nie pobiera żadnych opłat,  nawet jak się z niej nie korzysta przez długie miesi±ce

Data: 2011-03-26 10:41:53
Autor: neoniusz

http://www.mbank.pl/download/taryfy/TPiO_22.03.2011.pdf

Data: 2011-03-26 11:06:51
Autor: Gupik
mBank & opłata za kartę do bankomatu
niestety, nic nie znalazłem, poza kartami VISA i tymi zblizeniowymi.

Data: 2011-03-26 11:44:35
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-03-26 11:06, Gupik pisze:
niestety, nic nie znalazłem, poza kartami VISA i tymi zblizeniowymi.

Kiepsko szukałe¶.

X. KARTA Visa Electron do rachunku eKONTO

XI. KARTA Visa Electron do rachunku eKONTO wyposażona w antenę
zbliżeniow± PayWave

XII. KARTA MasterCard Debit do rachunku eKONTO wyposażona w antenę
zbliżeniow± PayPass

XIII. KARTA MasterCard Debit do rachunku eKONTO

Data: 2011-03-26 12:26:45
Autor: SDD
mBank & opłata za kartę do bankomatu

Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imkdrs$elk$1node2.news.atman.pl...
niestety, nic nie znalazłem, poza kartami VISA i tymi zblizeniowymi.

Wiec wlasnei debetowa VISA Electron do rachunku e-Konto jes za darmo.
Jest to karta nie tylko "do bankomatu", ale to normalna karta platniza, ktora mozesz placic na calym swiecie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-03-26 15:37:29
Autor: Gupik
mBank & opłata za kartę do bankomatu
a czy w mKioskach lub na poczcie [ lub jeszcze gdziekolwiek ] można wpłacić gotówkę na konto, i ile pobieraj± za wpłaty ??

Data: 2011-03-26 15:48:43
Autor: spammtrapp
W dniu 2011-03-26 15:37, Gupik pisze:
a czy w mKioskach lub na poczcie [ lub jeszcze gdziekolwiek ] można
wpłacić gotówkę na konto, i ile pobieraj± za wpłaty ??

Można, w mKioskach zazwyczaj bywaja takie magiczne maszynki a poczta ma swój cennik usług.

Data: 2011-03-27 01:17:25
Autor: Grzexs
mBank & opłata za kartę do bankomatu
MoĹĽna, w mKioskach zazwyczaj bywaja takie magiczne maszynki a poczta ma
swój cennik usług.

Tiaaa… Powinno być: "w mKioskach w większych miastach czasem są i czasem działają…"
--
Grzexs

Data: 2011-03-27 18:06:36
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Grzexs" <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl> napisał w wiadomości news:imlvmg$gdu$1inews.gazeta.pl...
MoĹĽna, w mKioskach zazwyczaj bywaja takie magiczne maszynki a poczta ma
swój cennik usług.
Tiaaa… Powinno być: "w mKioskach w większych miastach czasem są i czasem działają…"

Powinno być w mkioskach i placówkach multibanku.

Data: 2011-04-01 22:52:04
Autor: Gupik
mBank & opłata za kartę do bankomatu
dzi¶ byłem w wKiosku w jednym z galerii handlowych, i porozmawiałem z osob± która tam pracuje jak jest rozwi±zana sprawa z podpisaniem umowy na otwarcie i prowadzenia eKonta przez osoby niepełnosprawne które maj± problem ze  złożeniem własnoręcznego podpisu na pod umow±, i ta osoba powiedziała że podpis musi być czytelny, po powrocie do domu skontaktowałem się z konsultantem mBanku przez internet [ także w tej samej sprawie ] i mi odpowiedział że takie osoby mog± zamiast podpisu złożyć odcisk palca, i kto tu ma rację, i jak t± osob± w mKiosku przekonać do tego ??

mBank & opłata za kartę do bankomatu