mBank ostrzega przed cyberatakami

Data: 2018-01-16 16:25:42
Autor: Animka
mBank ostrzega przed cyberatakami
https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/budzet-domowy/ataki-na-klientow-mbank-bank-ostrzega-przed-oszustami/2yxg1c2

Klienci kolejnego banku pod ostrzałem hakerów. Tym razem chodzi o mBank.

--
animka

Data: 2018-01-16 17:49:56
Autor: J.F.
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a5e2994$0$639$65785112@news.neostrada.pl...
https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/budzet-domowy/ataki-na-klientow-mbank-bank-ostrzega-przed-oszustami/2yxg1c2
Klienci kolejnego banku pod ostrzałem hakerów. Tym razem chodzi o mBank.

Kolejnego ?
o ten mBank to ostatnio cos czesto chodzi.

Liczba klientow, czy programistom zle placil ? :-)

"W pierwszej kolejności przestępcy muszą pozyskać dane osobowe swojej ofiary, podszywając się pod klienta, kontaktują się z operatorem sieci w celu przekierowania połączeń przychodzących z numeru ofiary na swój numer telefonu.

Kolejnym krokiem jest sparowanie aplikacji mobilnej z kontem klienta na urządzeniu należącym do przestępców poprzez podanie pozyskanych wcześniej danych osobowych oraz przechwycenie kodu autoryzacyjnego w wyniku włączonej u operatora sieci usługi przekierowania połączeń. "

Hm, ta aplikacja mobilna odbiera telefony z banku ?
Uprawnienie do dzwonienia ma

J.

mBank ostrzega przed cyberatakami