mBank pełnoletni

Data: 2018-11-28 22:25:16
Autor: Poldek
mBank pełnoletni
W dniu 2018-11-28 o 22:08, Alf/red/ pisze:
Tak jakoś cicho przeszło, ja sam też zapomniałem...

mBank uruchomił się 26.11.2000 - sprawdźcie sobie co to za dzień tygodnia :>
Ktoś pamięta opisy Piotra 'pjo' jak męczył mLinki od samej północy? Ja nie byłem na tyle twardy - z rana poszedłem do budki telefonicznej na osiedlu (młodzi, było takie coś jak budka!) i gładko przeszedłem procedurę.

Karta bankomatowa miała rok ważności. A oprocentowanie było 15,50% rocznie :-D

Miało być zawsze konto za darmo, karta za darmo, przelewy za darmo i coś tam jeszcze za darmo.

Data: 2019-01-09 00:35:09
Autor: Krystek
mBank pełnoletni
W dniu 2018-11-28 22:25, Poldek pisze:
[...]

Tak jak w Gmail Google'a miała być nieograniczona pojemność konta na zawsze. Już nigdy nie będziesz musiał kasowac swoich e-maili...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

mBank pełnoletni