mBank pełnoletni

Data: 2018-11-28 23:09:30
Autor: J.F.
mBank pełnoletni
Dnia Wed, 28 Nov 2018 22:08:01 +0100, Alf/red/ napisał(a):
Tak jakoś cicho przeszło, ja sam też zapomniałem...
mBank uruchomił się 26.11.2000 - sprawdźcie sobie co to za dzień tygodnia :>

Karta bankomatowa miała rok ważności.

Standard w owym czasie.
Swoja droga ... bali sie czegos, pozniej zaczeli ciac koszty, czy
pasek magnetyczny tak na rok starczal ?

A oprocentowanie było 15,50% rocznie :-D

Niestety - przy okazji zmian systemow skasowali stara historie :-)

Aha, zwykle podkreśla się "pierwszy internetowy". I tak, i nie. Pierwszy całkowicie internetowy - bez żadnych placówek, kiosków, niczego. Wszystko zdalnie. Multibank z siedzibami postał kilka lat później.
Ale wcześniej dostęp przez komputer miały dwa banki "marmurkowe", w tym jeden przez modem (nie przez internet) tylko dla firm. Ciekawi wyszukają sobie nazwy tych banków.

Hm, BRE. Co nam troche redukuje liczbe :-)

Oczywiście skala tej działalności to tyle co brudu za paznokciem. Zresztą oidp, że wtedy dostęp do internetu miało jakieś 10% społeczeństwa...

Chyba nie taka mala ta skala, bo popatrz jak sie rozrosl. 10% spoleczenstwa to spory % udzialu w rynku, a konkurencji nie bylo
:-)

Dostep ... 202122 byl chyba juz od pewnego czasu, wiec sporo osob
moglo miec dostep.

A tak jeszcze troche wczesniej, to sobie zalozylem konto w PKO w
centrum miasta ... "bo tam jest gdzia zaparkowac" :-)

J.

mBank pełnoletni