mBank pełnoletni

Data: 2018-11-29 06:49:15
Autor: MK
mBank pełnoletni
O ile dobrze pamietam, to przed mBankiem miałem Pekao S.A. Oddział Elektroniczny. W zasadzie to byl mniejszy bank przejety przez Pekao. Z mBanku korzystam od poczatku :).
Bralem udzial w pracy Rady Klientow pierwszej kadencji :D. Do dzis zostalo mi kilka spacjalnych przywilejow jak zwolnienia z oplat ;).
Bank nadal fajny, ale kiedys bylem bardziej przywiazany do marki. Teraz na prosbe od odstepstwo zlozona 5 pazdziernika nie dostalem odpowiedzi do dzis :).

MK

mBank pełnoletni