mBank pełnoletni

Data: 2018-12-06 11:37:03
Autor: Kamil Jońca
mBank pełnoletni
Alf/red/ <alf_1811@ump.waw.pl> writes:

Tak jakoś cicho przeszło, ja sam też zapomniałem...

A do mnie dziś kurier przyjechał.
Patrzę: jako nadawca mBank.
Otwieram a tam wino(?) w środku :)
Nie powiem, zaskoczyli mnie.

KJ

All power corrupts, but we need electricity.

Data: 2018-12-06 02:50:59
Autor: Dawid Rutkowski
mBank pełnoletni
W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 11:39:50 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
Alf/red/ writes:

> Tak jakoś cicho przeszło, ja sam też zapomniałem...

A do mnie dziś kurier przyjechał.
Patrzę: jako nadawca mBank.
Otwieram a tam wino(?) w środku :)
Nie powiem, zaskoczyli mnie.

Wow, szampan na 18-stkę postawili?
A od kiedy masz tam konto?
Ja dostałem prezent jak likwidowali forum, za ponad 4k wpisów.
Choć za ton tych wpisów mogłem się raczej wąglika lub nowiczoka (propozycja nieodżałowanej pamięci oporka) spodziewać.

Data: 2018-12-06 12:07:38
Autor: Kamil Jońca
mBank pełnoletni

Alf/red/ writes:

> Tak jakoś cicho przeszło, ja sam też zapomniałem...

> [...]

Dla ekonta (był jeszcze eMax, ale go zamknąłem)

Szczegóły wykonanej operacji
Data operacji       06-12-2000
Data księgowania    06-12-2000
Numer operacji      1
Rodzaj operacji     OTWARCIE RACHUNKU
Kwota operacji      0,00 PLN
Saldo po operacji   0,00 PLN
Opis operacji

Trzeba przyznać, że idealnie trafili :)
KJ

Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
(C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

Data: 2018-12-06 22:05:35
Autor: RWicik
mBank pełnoletni
Też mam otwarcie konta 06-12-2000
Otworzyłem wtedy emax :)

Data: 2018-12-07 02:36:45
Autor: Dawid Rutkowski
mBank pełnoletni
W dniu piątek, 7 grudnia 2018 07:05:38 UTC+1 użytkownik RWicik napisał:
Też mam otwarcie konta 06-12-2000
Otworzyłem wtedy emax :)

Sam eMax, bez eKonta we wczesnym mBąku? Coś chyba pomyliłeś.

Data: 2018-12-07 05:06:47
Autor: RWicik
mBank pełnoletni
W dniu piątek, 7 grudnia 2018 11:36:47 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
W dniu piątek, 7 grudnia 2018 07:05:38 UTC+1 użytkownik RWicik napisał:
> Też mam otwarcie konta 06-12-2000
> Otworzyłem wtedy emax :)

Sam eMax, bez eKonta we wczesnym mBąku? Coś chyba pomyliłeś.

Sam eMax.
eKonto otworzyłem dopiero w 2001 r.

Data: 2018-12-07 06:54:03
Autor: J.F.
mBank pełnoletni
Dnia Thu, 06 Dec 2018 12:07:38 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
[...]

Wow. A ja sie nie dostalem, choc nie pamietam kiedy dokladnie
otwieralem, mozliwe ze rok pozniej.

J.

Data: 2018-12-06 21:56:32
Autor: Poldek
mBank pełnoletni
W dniu 2018-12-06 o 11:37, Kamil Jońca pisze:
[...]

Też dziś dostałem kurierem butelkę szampana, tzn. wina musującego. Z przywieszką mBank 18 lat. Właśnie otwieram ;-)

Data: 2018-12-06 22:08:45
Autor: RWicik
mBank pełnoletni
W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 21:56:34 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

Też dziś dostałem kurierem butelkę szampana, tzn. wina musującego. Z przywieszką mBank 18 lat. Właśnie otwieram ;-)

A ja niczego nie dostałem ... choć cały czas używam te 18-letnie konta ...
Ile trzeba mieć zgromadzone na kontach, by dostać szampana?
:)

Data: 2018-12-07 13:11:21
Autor: Poldek
mBank pełnoletni

Data: 2018-12-07 05:01:56
Autor: Dawid Rutkowski
mBank pełnoletni
W dniu piątek, 7 grudnia 2018 13:11:23 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:
> Ile trzeba mieć zgromadzone na kontach, by dostać szampana?
> :)
>  > 200 tys.

Swego czasu miałem tam ponad 100k i dostałem status "klienta VIP", który mi na długie lata jeszcze został, może nawet do tej pory. Miało to tą zaletę, że jak się dzwoniło w godzinach pracy, to momentalnie odbierali, i to nie jakaś mLinka-student z łapanki, tylko "doradca klienta" - który rzeczywiście potrafił załatwić różne sprawy, np. usunięcie mitycznej 4. zgody marketingowej - trwało to tydzień, ale naprawdę wszystkie reklamy z ST znikły.

Oprócz tego były też inne cuda, np. "oferta dla ciebie" platynowej KK z limitem 200k.

Data: 2018-12-07 13:19:57
Autor: Kamil Jońca
mBank pełnoletni
Poldek <pugilares@interia.eu> writes:

[...]

A ja mam jakieś bieżące pieniądze, pewnie osad na poziomie paru tys.
Może jeszcze dostaniesz.
KJ

"My life is a soap opera, but who has the rights?"
-- MadameX

Data: 2018-12-07 05:09:02
Autor: RWicik
mBank pełnoletni
W dniu piątek, 7 grudnia 2018 13:23:31 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
A ja mam jakieś bieżące pieniądze, pewnie osad na poziomie paru tys.
Może jeszcze dostaniesz.
KJ

To ja podobnie.
Tyle, że jakichś poważnych operacji już nie robię z mBanku. Nawet karty tam nie mam. Rachunek maklerski już kilka lat nie używany. A wszystko przez nowy interfejs, w którym nadal się gubię :)
R.

Data: 2018-12-07 14:28:32
Autor: Kamil Jońca
mBank pełnoletni
> [...]

> :)
>  > 200 tys.

Swego czasu miałem tam ponad 100k i dostałem status "klienta VIP",

A widzisz. Ja też, może to jest kryterium :)
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
  I'll give you a definite maybe. -Samuel Goldwyn

Data: 2018-12-13 19:39:08
Autor: Alf/red/
mBank pełnoletni
W dniu 07.12.2018 o 14:28, Kamil Jońca pisze:
> [...]

Swego czasu miałem tam ponad 100k i dostałem status "klienta VIP",

A widzisz. Ja też, może to jest kryterium :)

Ja dostałem (prosecco dry 1965 w fikuśnej butelce) dopiero dzisiaj.
I owszem miałem >100k, ale tylko przez miesiąc czy dwa. I nic mi nie wiadomo o moich statusach :)

--
Alf/red/

Data: 2018-12-07 15:29:53
Autor: Poldek
mBank pełnoletni
> [...]

Oprócz tego były też inne cuda, np. "oferta dla ciebie" platynowej KK z limitem 200k.

Dzwonili do mnie wiele razy z ofertami. Wydębiłem od nich po wielu podejściach maila, w którym stwierdzają, że przyjęli do wiadomości, że nie mają mojej zgody na komunikację marketingową. I oczywiście dzwonili dalej. Za każdym razem mówiłem konsultantce, że przecież założyłem mBankowi proces w RODO o nękanie marketingowe. Za 20 razem przestali dzwonić.

Data: 2018-12-07 06:55:40
Autor: Dawid Rutkowski
mBank pełnoletni
W dniu piątek, 7 grudnia 2018 15:29:56 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

[...]

Może im się w końcu ten GIODO do d4 dobrał.
Ja tą OdC miałem w starym ST.
Do mnie nie dzwonili nigdy - przede wszystkim dlatego, że do 2015 nie mieli do mnie telefonu - echhh, kiedyś się tak dało założyć konto, teraz chyba nie znajdziesz banku, gdzie byłoby to możliwe.
Jeszcze mam chyba 2 karty z kodami jednorazowymi - i możliwość powrotu do tej metody autoryzacji ;>
Dopiero w 2015, gdy zamknąłem stare eKonto, żeby otworzyć mobilne, musiałem podać przy podpisywaniu nowej umowy. Tą 4. zgodę też wtedy wyłączałem - bo reklamy pojawiły się dopiero w nowym ST.

Data: 2018-12-07 17:56:50
Autor: Waldek
mBank pełnoletni

Jeszcze mam chyba 2 karty z kodami jednorazowymi - i możliwość powrotu do tej metody autoryzacji ;>

Ja mam dalej karty jednorazowe do mBąka (aktywne)
.... a konto gdzieś od początków 2001 r
A i jeszcze gdzieś w szpargałach leży token sprzętowy do Inteligo :D

Pozdro

Data: 2018-12-07 18:02:09
Autor: Kamil Jońca
mBank pełnoletni
Waldek <mam_jakis@o2.pl> writes:

[...]

Do inteligo czy do ipko?
KJ

You have the body of a 19 year old.  Please return it before it gets wrinkled.

Data: 2018-12-07 09:38:08
Autor: RWicik
mBank pełnoletni
W dniu piątek, 7 grudnia 2018 18:09:05 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

> [...]
> ... a konto gdzieś od początków 2001 r
> A i jeszcze gdzieś w szpargałach leży token sprzętowy do Inteligo :D

Jeśli mnie pamięć nie zawodzi, token był do Pekao24, VWbanku.
Do mBanku i Inteligo kody jednorazowe.
Gdzieś je jeszcze powinienem mieć :)

Data: 2018-12-07 19:07:26
Autor: Waldek
mBank pełnoletni
W dniu 2018-12-07 o 18:02, Kamil Jońca pisze:
[...]

Tak - iPKO :) taki niebieski kalkulatorek ;)

Data: 2018-12-07 18:01:32
Autor: Animka
mBank pełnoletni
W dniu 2018-12-08 o 01:11, Poldek pisze:
> [...]

A ja niczego nie dostałem ... choć cały czas używam te 18-letnie konta ...
Ile trzeba mieć zgromadzone na kontach, by dostać szampana?

Ale dziady. Takie wino kosztuje ze 20 zł.

--
animka

Data: 2018-12-07 09:40:01
Autor: RWicik
mBank pełnoletni
W dniu piątek, 7 grudnia 2018 18:01:48 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

Ale dziady. Takie wino kosztuje ze 20 zł.

Wszystko zależy od wkładów.
Do niedawna znajomy dostawał co rok dobry koniak z VWbanku, a ja tylko kartki urodzinowe :)
RW.

Data: 2018-12-07 18:55:56
Autor: J.F.
mBank pełnoletni
Użytkownik "RWicik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7d92b2f9-bedc-4c3d-89f9-4803e693a748@googlegroups.com...
[...]

Patrzac na procenty w mbanku - klient co tam trzyma grubsza kwote jest wart dobrego koniaku co miesiac :-)

J.

Data: 2018-12-08 16:23:29
Autor: Animka
mBank pełnoletni
W dniu 2018-12-08 o 06:40, RWicik pisze:
[...]

Czyli "wchodzą w tyłek bogatym" i na dodatek handluja danymi osobowymi - na 99% jestem pewna.

--
animka

Data: 2018-12-08 01:09:11
Autor: Poldek
mBank pełnoletni
W dniu 2018-12-07 o 06:01, Animka pisze:

Ale dziady. Takie wino kosztuje ze 20 zł.

To, co mi przysłali, to prosecco z półki koło 100,-

Data: 2018-12-08 16:28:45
Autor: Animka
mBank pełnoletni
W dniu 2018-12-08 o 13:09, Poldek pisze:
W dniu 2018-12-07 o 06:01, Animka pisze:

Ale dziady. Takie wino kosztuje ze 20 zł.

To, co mi przysłali, to prosecco z półki koło 100,-

Osbobiście to ja bym wolała, żeby tę stówę dołożyli mi do konta.

--
animka

Data: 2018-12-08 09:41:13
Autor: Dawid Rutkowski
mBank pełnoletni
W dniu sobota, 8 grudnia 2018 16:29:02 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

Osbobiście to ja bym wolała, żeby tę stówę dołożyli mi do konta.

Można wystawić na olx czy innym sprzedawczyku.
Z zawieszką robi się z tego pozycja kolekcjonerska, więc można więcej niż stówę zażądać ;>

Data: 2018-12-08 20:47:11
Autor: Animka
mBank pełnoletni
[...]

Z OLX to przylecą i to w podskokach tylko po to co jest za darmo. Raczej nikt tam nic nie kupi.

--
animka

Data: 2018-12-06 23:49:18
Autor: Animka
mBank pełnoletni
W dniu 2018-12-07 o 09:56, Poldek pisze:
[...]

Do pracy chyba nie musiałeś iść?

--
animka

Data: 2018-12-07 13:09:26
Autor: Poldek
mBank pełnoletni
W dniu 2018-12-06 o 11:49, Animka pisze:
[...]

Już się napracowałem. Teraz piję wino musujące, które przynoszą do domu kurierzy :-)

Data: 2018-12-07 18:00:22
Autor: Animka
mBank pełnoletni
W dniu 2018-12-08 o 01:09, Poldek pisze:
[...]

Taka degustacja to też praca :-)

--
animka

mBank pełnoletni