mBank - pomysł na nową funkcję

Data: 2010-04-20 04:57:26
Autor: ab
mBank - pomysł na nową funkcję
Mam pomysł na stworzenie nowej funkcji w serwisie mBanku i zastanawiam się gdzie będzie lepiej to zasugerować: 1. napisać do mBanku, ale może mieć mały oddżwięk, bo tylko jeden człowiek (czyli ja) czegoś od nich chce,
2. opisać pomysł na niniejszej grupie i jeśli ktoś z banku tu zagląda to pomysł może podchwyci,
3. opisać pomysł na niniejszej grupie i jeśli pomysł innym też się spodoba to gdy wszyscy zainteresowani napiszą do banku to może zainteresowanie w banku będzie większe.

Nigdy nie zgłaszałem nowości i wolałbym wybrać najoptymalniejszą drogę postępowania. Podpowie ktoś?

Data: 2010-04-20 06:23:26
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 20 Apr 2010 04:57:26 +0000 (UTC), ab napisał(a):
Mam pomysł na stworzenie nowej funkcji w serwisie mBanku i zastanawiam się gdzie będzie lepiej to zasugerować:

[ciach]

4. Wziąć sobie na uspokojenie, bo geniusze w mBanku nie potrafią od lat
   wprowadzić nawet najbardziej naturalnych i pożądanych przez klientów
   funkcji.

Nigdy nie zgłaszałem nowości i wolałbym wybrać najoptymalniejszą drogę postępowania. Podpowie ktoś?

jw. :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-04-20 10:38:47
Autor: kashmiri
mBank - pomysł na nową funkcję
ab (<abed58@igo1.wroc.pl>) ma odwage pisac:
[...]

Forum mBanku.
http://www.mbank.pl/forum/

k.

Data: 2010-04-20 16:55:11
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "ab" <abed58@igo1.wroc.pl> napisał w wiadomości news:Xns9D6046D82FC21abed58igo1wrocpl127.0.0.1...
[...]

Kiedyś usiłowałem znaleźć bankomat w W-wie (okolice hali Makro na Bielanach, tylko hala miała być dopiero wkrótce otwarta). Wiedziałem, że będę w tej okolicy więc przezornie miałem drukniętą listę (chyba 4 strony) bankomatów i plan miasta. Bankomaty w kolejności alfabetycznej ulic dla całej W-wy, a nazwy ulic nic mi nie mówią.
Potem napisałem na kontakt@mbank.pl jaki to jest horror aby skorzystać z informacji które podają na stronie i że powinni to zrobić w formie mapy, albo chociaż duże miasta podzielić na dzielnice. Pół roku później już było tak jak trzeba.
P.G.

mBank - pomysł na nową funkcję