mBank - pomysł na nową funkcję

Data: 2010-04-20 06:23:26
Autor: Jacek Osiecki
mBank - pomysł na nową funkcję
Dnia Tue, 20 Apr 2010 04:57:26 +0000 (UTC), ab napisał(a):
Mam pomysł na stworzenie nowej funkcji w serwisie mBanku i zastanawiam się gdzie będzie lepiej to zasugerować:

[ciach]

4. Wziąć sobie na uspokojenie, bo geniusze w mBanku nie potrafią od lat
   wprowadzić nawet najbardziej naturalnych i pożądanych przez klientów
   funkcji.

Nigdy nie zgłaszałem nowości i wolałbym wybrać najoptymalniejszą drogę postępowania. Podpowie ktoś?

jw. :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944