mBank - porażka bezpapierkowego zakładania ekonta

Data: 2012-02-10 23:23:37
Autor: Sebastian
mBank - porażka bezpapierkowego zakładania ekonta
złożyłem wniosek o ekonto, założono jaki¶ "rachunek techniczny"
do którego nie da się wyrobić debetówki ani otworzyć emax-a

Data: 2012-02-11 12:50:22
Autor:
Sebastian <klientpolskiegobanku@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
złożyłem wniosek o ekonto, założono jaki¶ "rachunek techniczny"
do którego nie da się wyrobić debetówki ani otworzyć emax-a

ciekawi mnie:

czy (1) komu¶ udało sie _bezpapierkowo_ założyć w pełni funkcjonalne konto w mBanku i tylko ja mam pecha czy raczej (2) jest to wada systemowa niedopracowanego procesu
otwierania konta która dotyka każdego użytkownika?

Data: 2012-02-13 18:03:40
Autor:
[...]

po weekendzie problemy usunięto, przed chwil± zamówiłem sobie
emaxPlus i juz go mam i debetówkę z delfinem (czekam aż przy¶l±)

--

mBank - porażka bezpapierkowego zakładania ekonta