Data: 2010-07-07 20:25:20 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
mBank -- porażka ponownie... | |
Szanowny Panie
W związku z reklamacją zarejestrowaną w dniu 2010-07-05 12:57:52 (numer R32935511) przekazujemy wyjaśnienia mBanku Uprzejmie informujemy, iż od grudnia 2009 wyciągi generowane są tylko do rachunków posiadających operacje w miesiącu, którego dotyczy wyciąg. Zgodnie z funkcjonalnością usługi wyciągi puste nie są generowane. Na umowie jest zapis o brzmieniu: 'Posiadacz rachunku wyraża zgodę na przesyłanie wyciągów miesięcznych o zmianach stanu wszystkich rachunków posiadanych w mBanku i ich sald na adres e-mail podany mBankowi: TAK/ NIE' W związku z powyższym mBank wysyła w postaci elektronicznej tylko informację o zapisach i zmianach salda w danym okresie rozliczeniowym. Przypominamy, iż każdy klient ma możliwość samodzielnego wygenerowania do postaci elektronicznej zapisu operacji na rachunku poprzez stronę transakcyjną. Informujemy także, iż mBank informuje o powyższym na stronie Internetowej Banku pod adresem http://www.mbank.pl/przewodnik/faq/?category=4 Mamy nadzieję iż powyższe informacje okażą się dla Pana pomocne i wystarczające. -=- Pudło, pudło i pudło... :) 0. Mnie potrzebny wyciąg z karty kredytowej, nie z rachunku. Nie mam pod ręką treści rozmowy telefonicznej, ale nie wydaje się mi, żebym w czasie tej rozmowy mówił o wyciągu z rachunku, zamiast o wyciągu z karty kredytowej. Pamiętam natomiast, że padły tam (w czasie tej rozmowy telefonicznej) informacje, które jednoznacznie wskazują na to, iż interesuje mnie wyciąg nie z rachunku, ale z karty kredytowej. 1. Nie jest prawdą, że nie są przysyłane wyciągi z okresu, w którym nie było wydatków karcianych. (mam takie wyciągi) 2. Nie jest prawdą, że mogę sobie wygenerować kopię wyciągu elektronicznego. W czasie rozmowy zostałem upewniony co do tej niemożliwości. :) Przysłane mi informacje ani nie są pomocne, ani nie są wystarczające. :) -- 02 lipca 2010 roku, około godziny 12:46, padł kolejny rekord PEFów ! 739 ! VV oznacza sztah . Ventolinem ^ Wysokie szczytowe PEF oznacza, że w czasie badań . . 729 . . . spirometrycznych było ponadmiarowo źle * . 18 . 21 719 . . . . . . . P . . ' . . . . . .06 . . . dni 715 .2425 . . lipiec . E . . . . . -- -- > . 699 2223 2627 29 01 03 . 07 F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 690 28 02 06 2526 01 03 . 17.`'.20 680 ._. 30 VV .-. l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ; o.' 05 '.O_' / VV 23 30 02 1011 `-:`-'.'.661'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`., m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..'646|'.;. p \ ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/... |
|
Data: 2010-07-07 22:42:38 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
mBank -- porażka ponownie... | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" i12gqk$kbo$1@inews.gazeta.pl 0. Mnie potrzebny wyciąg z karty kredytowej, nie z rachunku. 1. Nie jest prawdą, że nie są przysyłane wyciągi z okresu, 2. Nie jest prawdą, że mogę sobie wygenerować kopię wyciągu Dziękujemy za wiadomość: Reklamacja numer R32935511 Przewidywany czas odpowiedzi wynosi 48 godziny. Wiadomość została wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać. Refleks szachisty odpada przy refleksie mBanku :) Przecież za 48 godzin nie będzie potrzeby rozpatrywania tej reklamacji. :) Chyba w najlepszym wypadku zamiast mBankowi, zapłacę Tlenofonowi 5 złotych -- za rozmowy telefoniczne związane z tą reklamacją. Zaś w najgorszym i zapłacę mBankowi za niepotrzebny mi wyciąg, i zapłacę Tlenofonowi za rozmowy telefoniczne, i stracę sporo czasu. :) -- 02 lipca 2010 roku, około godziny 12:46, padł kolejny rekord PEFów ! 739 ! VV oznacza sztah . Ventolinem ^ Wysokie szczytowe PEF oznacza, że w czasie badań . . 729 . . . spirometrycznych było ponadmiarowo źle * . 18 . 21 719 . . . . . . . . P . . ' . . . . . .06 . . . dni 715 .2425 . . lipiec E . . . . . -- -- > . 699 2223 2627 29 01 03 . 07 F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 690 28 02 06 2526 01 03 . 17.`'.20 680 ._. 30 VV .-. l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ; o.' 05 '.O_' / VV 23 30 02 1011 `-:`-'.'.661'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`., m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..'646|'.;. p \ ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/... |
|
Data: 2010-07-07 23:28:15 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
mBank -- porażka ponownie... | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" i12ost$ht8$1@inews.gazeta.pl Przewidywany czas odpowiedzi wynosi 48 godziny. Wiadomość została wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać. Refleks szachisty odpada przy refleksie mBanku :) Przecież za Ponieważ 48 godzin to wg mnie za dużo, mBank zaproponował 30 dni. :) -=- Właśnie przed chwilą dzwoniłem i dowiedziałem się, że: -- anulowanie wysłania wyciągu jest możliwe tylko w dniu zgłaszania chęci otrzymania kopii (generowania kopii wyciągu) i pracownik, z którym rozmawiałem tuż po zgłoszeniu chęci otrzymania wyciągu, wprowadził mnie w błąd, twierdząc, iż wówczas anulowanie wystawienia wyciągu nie było możliwe (mam nazwisko mego rozmówcy) -- opłata (5 złotych) zostanie naliczona dopiero w dniu wysłania wyciągu; skoro ta opłata nie została jeszcze naliczona (a nie została) nie można jej reklamować, ale (co dopiero wynika z rozmowy) skoro ta opłata nie została jeszcze naliczona, wyciąg nie został jeszcze wysłany -- choć wyciąg nie został jeszcze wysłany, a dzień dzisiejszy dobiega końca i raczej nikt dziś (czyli w ciągu najbliższych 50 minut) tego wyciągu nie wyśle, nie można anulować wysłania :) wyciągu -- można co najwyżej reklamować postawę osoby przyjmującej reklamację 05 lipca, czyli w chwilę po zgłoszeniu chęci otrzymania kopii wyciągu Moje dotychczasowe rozmowy związane z tym anulowaniem: data godzina nr czas koszt miasto / operator telefonowania telefonu rozmowy 2010.07.05 12:43:20 0426300800 00:15:10 1.37 Łódź / TP <-- zgłoszenie chęci anulowania wysłania 2010.07.07 00:42:45 0426300800 00:08:05 0.73 Łódź / TP <-- próba nieudana (automat zapraszał mnie do korzystania z netu, aż w końcu zaproponował, abym zadzwonił innym razem 2010.07.07 22:51:52 0426300800 00:14:38 1.32 Łódź / TP <-- dzisiejsza rozmowa, która opisuję -=- I chyba już wiadomo, dlaczego z mBankiem nie można rozmawiać pisemnie. :) W rozmowie telefonicznej pracownik mBanku może mówić cokolwiek -- i tak [szanowny] klient nie połapie się w tym, że ma do czynienia z niekompetentnymi osobami mówiącymi to, co im tak zwana ślina przyniesie na język. W rozmowie pisemnej takie coś (plecenie trzy po trzy) jest trudniejsze. :) Gdy można odwołać się do pisma, można po prostu coś zacytować lub podkreślić i z czymś zestawić... W rozmowie telefonicznej po prostu można reklamować :) i reklamować :) -- bank zaś może w tym czasie naliczać opłaty i rozpatrywać reklamacje w ciągu 30 dni licząc od... Na przykład od słupka... ;) -=- Jak już kiedyś pisałem -- jakikolwiek udział ,,czynnika ludzkiego'' w tym banku jest kłopotliwy. Nierzadko kontakt z tym ,,czynnikiem'' prowadzi na manowce, zazwyczaj ćwiczy wytrwałość ;) i oswaja z głupotą. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-07-08 01:35:58 | |
Autor: Ranger | |
mBank -- porażka ponownie... | |
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Jak już kiedyś pisałem -- jakikolwiek udział ,,czynnika ludzkiego'' w tym banku hm... i co to już? Tak po prostu koniec historii? Łeee, a już rosnące napięcie co będzie w następnej wiadomości, telepało mnie po całym pokoju :) Ranger |
|
Data: 2010-07-08 13:09:54 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
mBank -- porażka ponownie... | |
"Ranger" 4c350f60@news.home.net.pl hm... i co to już? Tak po prostu koniec historii? Łeee, a już Teleportnęło? :) Ponoć takie teleportnięcia (niesłusznie mylone z bilokacją) świadczą o świętości :) teleportowanego, zaś telepnięcia (zwane konwulsjami) były latami niesłusznie przypisywane mocom nieczystym. (akurat teraz, gdzieś w Polsce są wiece popierające takie właśnie moce nieczyste -- czerpane chyba z węgla kamiennego czy brunatnego) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-07-09 21:05:05 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
mBank -- porażka ponownie... | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" i12san$li$1@inews.gazeta.pl Moje dotychczasowe rozmowy związane z tym anulowaniem: data godzina nr czas koszt miasto / operator -=- I chyba już wiadomo, dlaczego z mBankiem nie można rozmawiać pisemnie. :) Witam, uprezjmi einformuje iż Pana wiadomośc została dopisana jako reklamacja rozwiązania poprezdniej reklamacji i w dalszym ciagu nosi numer R32935511. Nadmieniętakże, iż o rozpatrzemiu reklamacji zostanie Pan poinformowany drogą elektroniczną, telefoniczna lub listowną. Reklmacja zostanie rozpatrzona w terminie zgodnym z Regulaminem, czyli w ciągu 30 dni. Pragne także przeprosić w imieniu banku za niedogodności, jakie napotkal Pan w trakcie korzystania z naszych usług. W przypadku dalszych pytań proszę o kontakt. Pytanie ciśnie się na usta: ,,Czy to jest pisane przez osobę pijaną czy tylko niestaranną?''. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-07-08 10:11:39 | |
Autor: george | |
mBank -- porażka ponownie... | |
-- karmisz echelona ? pytanie: czy zmieniac tę treść czy zostawiac taką samą -> łatwy patern do wykluczenia george |
|
Data: 2010-07-08 13:10:10 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
mBank -- porażka ponownie... | |
"george" 4c35883d$0$2587$65785112@news.neostrada.pl karmisz echelona ? Masz kłopoty z koncentracją. :) (albowiem koncentrujesz się nie na tym, na czym powinieneś) -=- Swoją drogą... Przyglądając się wypowiedziom ,,obrońców'' mBanku, prezentowanym tutaj, można zrozumieć, dlaczego z pracownikami tego mBanku nie można dojść do porozumienia. :) Ktoś mądry przygotował mBankowi ,,system elektroniczny'', ale zatrudnieni tam ludzie nie potrafią sobie z tym ,,systemem'' radzić. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-07-22 19:27:50 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
mBank -- finał wyciągu | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" i12gqk$kbo$1@inews.gazeta.pl Szanowny Panie W związku z reklamacją zarejestrowaną w dniu 2010-07-05 12:57:52 (numer R32935511) przekazujemy wyjaśnienia mBanku Pragniemy Pana poinformować, że wyciąg nr 25 do karty kredytowej VISA CREDIT G+J został wygenerowany bez opłaty i będzie wysyłany na adres korespondencyjny: [..] Wszelkie pozostałe pytania proszę kierować na mLinię, która działa 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu; dostępne jest pod następującymi numerami: ' 0 801 300 800(z telefonów stacjonarnych w Polsce) ' +48 (prefiks) 42 6 300 800(z telefonów stacjonarnych i komórkowych, z dowolnego miejsca na świecie). Mamy nadzieję, ze powyższe wyjaśnienia okażą się dla Pana kompletne i wyczerpujące. Z poważaniem mBank Prosimy nie odpowiadać na niniejszą wiadomość. W przypadku niezaakceptowania rozwiązania prosimy o przesłanie informacji na skrzynkę kontakt@mbank.pl lub kontakt z operatorem mLinii (0-801-300-800) -=- Został wysłany i nie pobrano opłaty. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2010-07-24 23:03:39 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
mBank -- finał wyciągu | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" i29vb6$gmo$1@inews.gazeta.pl Pragniemy Pana poinformować, że wyciąg nr 25 do karty kredytowej -=- Został wysłany i nie pobrano opłaty. :) Zdołałem już o nim zapomnieć, ale że Auchan zabrał mi kartę Multi, wyciąg staje się aktualny. :) I jest -- mBank przysłał kolejny raz ten wyciąg. :) Czytanie w myślach czy świadomość tego, że nie będę odzyskiwał karty Multi i być może spróbuję przenieść kartę mBanku? -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|