Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   mBank -- porażka ponownie...

mBank -- porażka ponownie...

Data: 2010-07-07 22:42:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank -- porażka ponownie...

"Eneuel Leszek Ciszewski" i12gqk$kbo$1@inews.gazeta.pl

0. Mnie potrzebny wyciąg z karty kredytowej, nie z rachunku.
  Nie mam pod ręką treści rozmowy telefonicznej, ale nie wydaje
  się mi, żebym w czasie tej rozmowy mówił o wyciągu z rachunku,
  zamiast o wyciągu z karty kredytowej. Pamiętam natomiast, że
  padły tam (w czasie tej rozmowy telefonicznej) informacje,
  które jednoznacznie wskazują na to, iż interesuje mnie
  wyciąg nie z rachunku, ale z karty kredytowej.

1. Nie jest prawdą, że nie są przysyłane wyciągi z okresu,
  w którym nie było wydatków karcianych. (mam takie wyciągi)

2. Nie jest prawdą, że mogę sobie wygenerować kopię wyciągu
  elektronicznego. W czasie rozmowy zostałem upewniony co do
  tej niemożliwości. :)


    Dziękujemy za wiadomość: Reklamacja numer R32935511

    Przewidywany czas odpowiedzi wynosi 48 godziny.

    Wiadomość została wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać.

Refleks szachisty odpada przy refleksie mBanku :) Przecież za
48 godzin nie będzie potrzeby rozpatrywania tej reklamacji. :)
Chyba w najlepszym wypadku zamiast mBankowi, zapłacę Tlenofonowi
5 złotych -- za rozmowy telefoniczne związane z tą reklamacją.
Zaś w najgorszym i zapłacę mBankowi za niepotrzebny mi wyciąg,
i zapłacę Tlenofonowi za rozmowy telefoniczne, i stracę sporo czasu. :)


--
  02 lipca 2010 roku, około godziny 12:46, padł kolejny rekord PEFów   ! 739 !  VV oznacza sztah  . Ventolinem
^ Wysokie szczytowe PEF oznacza, że w czasie badań     .         .       729      . .               .
  spirometrycznych było ponadmiarowo źle *               .      18 .  21 719  .       .     . . .     .   . .
P    .   . ' . .   .     .         .   .06           .     .   .   dni   715    .2425   . .      lipiec
E                .   . .     .       .                         -- -- > .   699 2223    2627  29  01  03   .  07
F   19    22          28   .   . .    05   '   . . .    141516    19     690             28      02      06
                2526          01  03         .                17.`'.20   680         ._.     30        VV    .-.
l       21    24        29  31      04              1213        .'O`-'   670     ., ; o.'              05   '.O_'
/ VV        23            30    02              1011            `-:`-'.'.661'.  '`\.'`.'  ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`.,
m  .  20  maj       27        czerwiec    070809               o'\:/.d..'646|'.;. p \ ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/...

Data: 2010-07-07 23:28:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank -- porażka ponownie...

"Eneuel Leszek Ciszewski" i12ost$ht8$1@inews.gazeta.pl

   Przewidywany czas odpowiedzi wynosi 48 godziny.

   Wiadomość została wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać.

Refleks szachisty odpada przy refleksie mBanku :) Przecież za
48 godzin nie będzie potrzeby rozpatrywania tej reklamacji. :)
Chyba w najlepszym wypadku zamiast mBankowi, zapłacę Tlenofonowi
5 złotych -- za rozmowy telefoniczne związane z tą reklamacją.
Zaś w najgorszym i zapłacę mBankowi za niepotrzebny mi wyciąg,
i zapłacę Tlenofonowi za rozmowy telefoniczne, i stracę sporo czasu. :)

Ponieważ 48 godzin to wg mnie za dużo, mBank zaproponował 30 dni. :)

-=-

Właśnie przed chwilą dzwoniłem i dowiedziałem się, że:

 -- anulowanie wysłania wyciągu jest możliwe tylko w dniu zgłaszania chęci otrzymania
    kopii (generowania kopii wyciągu) i pracownik, z którym rozmawiałem tuż po zgłoszeniu
    chęci otrzymania wyciągu, wprowadził mnie w błąd, twierdząc, iż wówczas anulowanie
    wystawienia wyciągu nie było możliwe (mam nazwisko mego rozmówcy)

 -- opłata (5 złotych) zostanie naliczona dopiero w dniu wysłania wyciągu;
    skoro ta opłata nie została jeszcze naliczona (a nie została) nie można
    jej reklamować, ale (co dopiero wynika z rozmowy) skoro ta opłata nie
    została jeszcze naliczona, wyciąg nie został jeszcze wysłany

 -- choć wyciąg nie został jeszcze wysłany, a dzień dzisiejszy dobiega końca
    i raczej nikt dziś (czyli w ciągu najbliższych 50 minut) tego wyciągu nie
    wyśle, nie można anulować wysłania :) wyciągu

 -- można co najwyżej reklamować postawę osoby przyjmującej reklamację
    05 lipca, czyli w chwilę po zgłoszeniu chęci otrzymania kopii wyciągu


Moje dotychczasowe rozmowy związane z tym anulowaniem:

    data        godzina   nr           czas     koszt   miasto / operator
        telefonowania       telefonu        rozmowy

   2010.07.05  12:43:20   0426300800   00:15:10  1.37    Łódź / TP  <-- zgłoszenie chęci anulowania wysłania
   2010.07.07  00:42:45   0426300800   00:08:05  0.73    Łódź / TP  <-- próba nieudana (automat zapraszał mnie
                                     do korzystania z netu, aż w końcu zaproponował, abym zadzwonił innym razem
   2010.07.07  22:51:52   0426300800   00:14:38  1.32    Łódź / TP  <-- dzisiejsza rozmowa, która opisuję

-=-

I chyba już wiadomo, dlaczego z mBankiem nie można rozmawiać pisemnie. :)

W rozmowie telefonicznej pracownik mBanku może mówić cokolwiek -- i tak [szanowny] klient
nie połapie się w tym, że ma do czynienia z niekompetentnymi osobami mówiącymi to, co im
tak zwana ślina przyniesie na język. W rozmowie pisemnej takie coś (plecenie trzy po trzy)
jest trudniejsze. :) Gdy można odwołać się do pisma, można po prostu coś zacytować lub
podkreślić i z czymś zestawić... W rozmowie telefonicznej po prostu można reklamować :)
i reklamować :) -- bank zaś może w tym czasie naliczać opłaty i rozpatrywać reklamacje
w ciągu 30 dni licząc od... Na przykład od słupka... ;)

-=-

Jak już kiedyś pisałem -- jakikolwiek udział ,,czynnika ludzkiego'' w tym banku
jest kłopotliwy. Nierzadko kontakt z tym ,,czynnikiem'' prowadzi na manowce,
zazwyczaj ćwiczy wytrwałość ;) i oswaja z głupotą. :)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2010-07-08 01:35:58
Autor: Ranger
mBank -- porażka ponownie...
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Jak już kiedyś pisałem -- jakikolwiek udział ,,czynnika ludzkiego'' w tym banku
jest kłopotliwy. Nierzadko kontakt z tym ,,czynnikiem'' prowadzi na manowce,
zazwyczaj ćwiczy wytrwałość ;) i oswaja z głupotą. :)


hm... i co to już? Tak po prostu koniec historii? Łeee, a już rosnące napięcie co będzie w następnej wiadomości, telepało mnie po całym pokoju :)

Ranger

Data: 2010-07-08 13:09:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank -- porażka ponownie...

"Ranger" 4c350f60@news.home.net.pl

hm... i co to już? Tak po prostu koniec historii? Łeee, a już
rosnące napięcie co będzie w następnej wiadomości, telepało
mnie po całym pokoju :)

Teleportnęło? :) Ponoć takie teleportnięcia (niesłusznie mylone z bilokacją)
świadczą o świętości :) teleportowanego, zaś telepnięcia (zwane konwulsjami)
były latami niesłusznie przypisywane mocom nieczystym. (akurat teraz, gdzieś
w Polsce są wiece popierające takie właśnie moce nieczyste -- czerpane chyba
z węgla kamiennego czy brunatnego)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2010-07-09 21:05:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank -- porażka ponownie...

"Eneuel Leszek Ciszewski" i12san$li$1@inews.gazeta.pl


Moje dotychczasowe rozmowy związane z tym anulowaniem:

   data        godzina   nr           czas     koszt   miasto / operator
       telefonowania       telefonu        rozmowy

  2010.07.05  12:43:20   0426300800   00:15:10  1.37    Łódź / TP  <-- zgłoszenie chęci anulowania wysłania
  2010.07.07  00:42:45   0426300800   00:08:05  0.73    Łódź / TP  <-- próba nieudana (automat zapraszał mnie
                                    do korzystania z netu, aż w końcu zaproponował, abym zadzwonił innym razem
  2010.07.07  22:51:52   0426300800   00:14:38  1.32    Łódź / TP  <-- dzisiejsza rozmowa, która opisuję

-=-

I chyba już wiadomo, dlaczego z mBankiem nie można rozmawiać pisemnie. :)

    Witam,
    uprezjmi einformuje iż Pana wiadomośc została dopisana jako reklamacja
    rozwiązania poprezdniej reklamacji i w dalszym ciagu nosi numer R32935511.
    Nadmieniętakże, iż o rozpatrzemiu reklamacji zostanie Pan poinformowany
    drogą elektroniczną, telefoniczna lub listowną. Reklmacja zostanie
    rozpatrzona w terminie zgodnym z Regulaminem, czyli w ciągu 30 dni.

    Pragne także przeprosić w imieniu banku za niedogodności, jakie
    napotkal Pan w trakcie korzystania z naszych usług.


    W przypadku dalszych pytań proszę o kontakt.

Pytanie ciśnie się na usta: ,,Czy to jest pisane przez osobę pijaną czy tylko niestaranną?''. :)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

mBank -- porażka ponownie...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona