mBank potwierdzenia bez potwierdzenia - to już chyba norma

Data: 2015-09-19 09:31:22
Autor: Piotr Gałka
mBank potwierdzenia bez potwierdzenia - to już chyba norma
15-go koło godziny 0:30 przelewy do ZUS z zaznaczoną flagą, że chcę potwierdzenie na maila.
3 maile twierdzące, że w załączniku jest potwierdzenie przyszły 19-go o 4:58, tyle, że żaden z nich nie ma żadnego załącznika.
Miesiąc temu (też tak było) pomyślałem, że chwilowe niedomaganie, bo miesiąc wcześniej zadziałało normalnie.

Teraz to mi już wygląda na nową normę.
P.G.

mBank potwierdzenia bez potwierdzenia - to już chyba norma