mBank potwierdzenia - znów nienormlanie

Data: 2015-08-17 10:34:53
Autor: Piotr Gałka
mBank potwierdzenia - znów nienormlanie
Kolejny kwiatek wysyłania maili z potwierdzeniami przelewów przez mBank.
Zapłaciłem ZUSy 14-go rano zaznaczając opcję wysłania potwierdzeń na mail.
Maile (3 szt.) dostałem 16-go rano, ale tym razem to nie o termin się czepiam (jak niedawno). W każdym z maili piszą, że w załączeniu potwierdzenie, a mail jest bez załącznika :).
Czy oni ręcznie doczepiają załączniki i ktoś zapomniał?

Tak mało wykonuję działań w tym systemie, a prawie co druga operacja to jakiś zonk. Załamka.
P.G.

Data: 2015-08-17 11:09:28
Autor: J.F.
Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup
[...]

Przelew nie wyszedl, to i zalacznika nie ma :-P

Tak mało wykonuję działań w tym systemie, a prawie co druga operacja to jakiś zonk. Załamka.

Kolejny kwiatek zauwazylem - bylo kiedys doladowanie telefenu przez SMS.
Nadal jest. Ale lista numerow inna, no i stara ulegla skasowaniu ...

J.

Data: 2015-08-17 12:51:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank potwierdzenia - znów nienormlanie

"Piotr Gałka" mqs678$ksk$1@srv.chmurka.net

Tak mało wykonuję działań w tym systemie, a prawie co druga operacja to jakiś zonk. Załamka.

Nie rozumiem ;) tych narzekań. Od paru miesięcy niemal przy każdym
przelewie z mBanku zaznaczam chęć otrzymania potwierdzenia i chyba
ani razu nie otrzymałem potwierdzenia jakoś niepoprawnego... [pewnie
dlatego, ze nawet nie wiem, jak takie potwierdzenie poprawne powinno
wyglądać -- od dawna nie otrzymałem **żadnego** potwierdzenia dokonania
przelewu przez mBank, jeśli nie liczyć: obecności forsy na koncie
docelowym; zmniejszenia salda na koncie mBankowym; historii na
obu kontach -- docelowym i mBankowym...]

Ani kilkudniowych spóźnień nie notuję, ani braku załączników... ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-08-17 13:36:35
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:mqseav$sli$1node1.news.atman.pl...

[...]

Wszystko przed Tobą. Może kiedyś zanotujesz kilkumiesięczne spóźnienie i może niektóre będą bez załączników ;)
P.G.

Data: 2015-08-17 17:00:48
Autor: Budzik
mBank potwierdzenia - znów nienormlanie
Użytkownik Piotr Gałka piotr.galka@cutthismicromade.pl ...

Wszystko przed Tob±. Może kiedy¶ zanotujesz kilkumiesięczne spóĽnienie i może niektóre będ± bez zał±czników ;)

Skoro nie otrzymał zadnego to jak liczyc spóĽnienia?
Moze sa juz roczne?

Data: 2015-08-17 20:32:06
Autor: Piotr Gałka
mBank potwierdzenia - znów nienormlanie

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA4F9BA5ABA1ACbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

Wszystko przed Tob±. Może kiedy¶ zanotujesz kilkumiesięczne spóĽnienie i
może niektóre będ± bez zał±czników ;)

Skoro nie otrzymał zadnego to jak liczyc spóĽnienia?
Napisałem "przed Tob±". Będzie liczył jak dostanie od momentu kiedy zaznaczył opcję powiadomienia e-mail.

Moze sa juz roczne?
Może.
P.G.

Data: 2015-08-18 02:14:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank potwierdzenia - znów nienormlanie

"Piotr Gałka" mqt971$ljn$1@srv.chmurka.net

[...]

Może -- ale ja piszę o kilkudniowych. :)

   "Eneuel Leszek Ciszewski" mqseav$sli$1@node1.news.atman.pl

   > Ani kilkudniowych spóĽnień nie notuję, ani braku zał±czników... ;)

Także m@ila o 4% na eKoncie nie otrzymałem,
a miałem otrzymać zgodnie z obietnic± mBanku.

-=-

Nic to... Ważne, że otrzymałem info od Prezydenta Sygmy.
Prezydent obiecał wysyłkę i dotrzymał słowa. Udałem się
do Białej w celu wypowiedzenia umowy o KK -- przy okazji
zawarłem kolejn± umowę (z kolejnymi talonami na stówkę)
o KK i otrzymałem obietnicę otrzymania informacji na
m@ila... Bogu niech będ± dzięki za takiego Prezydenta. :)

Do końca miesi±ca mogę przyprowadzić matkę i ojca w celu
rozwi±zania umów i zawarcia nowych (owisienkowanych) umów...

[może kupię sobie buty Reeboka -- upodobałem sobie takie z podeszwami
oilorezystywnymi; będzie dobrze... może nawet jak±¶ szafkę wykombinuję
na buty... buty to podstawa... a że nie mieszcz± się... trudno -- życie
jest brutalne... najstarsze, zdatne do chodzenia (; pochodz± ;) sprzed
11 lat... nienoszonych mam niewiele -- zaledwie trzy pary... ponadto
trzy pary noszonych tyle co nic... buty s± coraz tańsze... inflacja... ;)]

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-08-20 19:17:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank potwierdzenia - znów nienormlanie

"Eneuel Leszek Ciszewski" mqtte0$ge1$1@node1.news.atman.pl

> [...]

Także m@ila o 4% na eKoncie nie otrzymałem,
a miałem otrzymać zgodnie z obietnic± mBanku.

Przełom -- mBank przysłał dzi¶ 3 potwierdzenia!
2 dotycz± tego samego przelewu -- i tak miało być.
Na wszelki wypadek do jednego z przelewów dodałem
raz jeszcze ten sam @dres -- przyszły 2 potwierdzenia
tego przelewu.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.