mBank potwierdzenia - znów nienormlanie

Data: 2015-08-17 11:09:28
Autor: J.F.
mBank potwierdzenia - znów nienormlanie
Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup
Kolejny kwiatek wysyłania maili z potwierdzeniami przelewów przez mBank.
Zapłaciłem ZUSy 14-go rano zaznaczając opcję wysłania potwierdzeń na mail.
Maile (3 szt.) dostałem 16-go rano, ale tym razem to nie o termin się czepiam (jak niedawno). W każdym z maili piszą, że w załączeniu potwierdzenie, a mail jest bez załącznika :).
Czy oni ręcznie doczepiają załączniki i ktoś zapomniał?

Przelew nie wyszedl, to i zalacznika nie ma :-P

Tak mało wykonuję działań w tym systemie, a prawie co druga operacja to jakiś zonk. Załamka.

Kolejny kwiatek zauwazylem - bylo kiedys doladowanie telefenu przez SMS.
Nadal jest. Ale lista numerow inna, no i stara ulegla skasowaniu ...

J.

mBank potwierdzenia - znów nienormlanie