mBank - powiadomienie e-mailem o wykonanym przelewie

Data: 2015-07-03 20:55:45
Autor: Krystek
mBank - powiadomienie e-mailem o wykonanym przelewie
Czy też zauważyliście / czy u Was też tak się dzieje, że po wykonaniu przelewu z bardzo dużym opóźnieniem mBank przesyła e-mail z potwierdzeniem wykonania przelewu? Od pewnego czasu bank ze sporym opóźnieniem je przesyła.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-07-03 21:27:52
Autor: WAM
mBank - powiadomienie e-mailem o wykonanym przelewie
On Fri, 03 Jul 2015 20:55:45 +0200, Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
wrote:

Czy te¿ zauwa¿yli¶cie / czy u Was te¿ tak siê dzieje, ¿e po wykonaniu przelewu z bardzo du¿ym opó¼nieniem mBank przesy³a e-mail z potwierdzeniem wykonania przelewu?
By³o na grupie kilkana¶cie dni temu.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2015-07-05 12:45:15
Autor: Krystek
W dniu 2015-07-03 21:27, WAM pisze:
On Fri, 03 Jul 2015 20:55:45 +0200, Krystek wrote:

Czy też zauważyliście / czy u Was też tak się dzieje, że po wykonaniu
przelewu z bardzo dużym opóźnieniem mBank przesyła e-mail z
potwierdzeniem wykonania przelewu?

Było na grupie kilkanaście dni temu.

Dzięki. Znalazłem i doczytałem. W każdym razie ostatnio powiadomienie e-mailem o wykonanym przelewie w mBanku działa beznadziejnie.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

mBank - powiadomienie e-mailem o wykonanym przelewie