mBank prowizja za niewykorzystany limit kredytowy

Data: 2009-04-09 05:43:18
Autor: Jarek Andrzejewski
mBank prowizja za niewykorzystany limit kredytowy
On Apr 9, 12:39 pm, k...@o2.pl wrote:
mBank "zaktualizował zmianę" oprocentowania kredytów dla mikrofirm
dodano
"Z dniem 1 czerwca 2009 roku zostaje wprowadzona prowizja za
niewykorzystany limit kredytowy w wysokości 3% w skali roku."

no, dołożę jeszcze zabawę przy podwyższaniu: Message-ID:
<a38ec29a-837e-42b4-8800-bb8b47024ed5@r60g2000hsc.googlegroups.com>

Co prawda teraz muszę pamiętać, żeby przed 10-ym kasa na ZUS była na
koncie, ale to i tak chyba mniejsza upierdliwość niż takie "korzystne
oferty".

Ciekawe czy zechcą _mi) płacić 0,3% (a co, nie jestem pazerny) za
depozyty, których u nich nie złożyłem :-)

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

mBank prowizja za niewykorzystany limit kredytowy