mBank prowizja za niewykorzystany limit kredytowy

Data: 2009-04-09 21:54:21
Autor: Samotnik
mBank prowizja za niewykorzystany limit kredytowy
Dnia 09.04.2009 kl1@o2.pl <kl1@o2.pl> napisał/a:
mBank "zaktualizował zmianę" oprocentowania kredytów dla mikrofirm
dodano
"Z dniem 1 czerwca 2009 roku zostaje wprowadzona prowizja za
niewykorzystany limit kredytowy w wysokości 3% w skali roku."

Czy to jest to samo, co "limit dopuszczalnego salda debetowego"? Mam coś
takiego i nie wiem, czy zmiana tego dotyczy.
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2009-04-10 13:00:30
Autor: kb
Samotnik wrote:
[...]

Chyba to samo - czyli kredyt w koncie.

Data: 2009-04-10 17:20:59
Autor: SDD

Użytkownik "kb" <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grn8sd$igt$2inews.gazeta.pl...

Chyba to samo - czyli kredyt w koncie.

To nie jest dokladnie to samo...
No ale zobaczymy.
Najwyrazniej chca zmniejszyc ilosc swych klientow.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-04-11 18:20:13
Autor: Samotnik