mBank - przelew ekspresowy

Data: 2016-03-28 12:13:48
Autor: erth01
mBank - przelew ekspresowy
Chciałbym wpłacić darowiznę pewnej zaprzyjaźnionej fundacji, nie chciałbym aby moje dane były widoczne w przelewie, czy zlecając przelew ekspresowy z mBanku moje dane bedą widoczne u odbiorcy?

Data: 2016-03-28 12:01:08
Autor: Budzik
mBank - przelew ekspresowy
Użytkownik erth01 no_m@il_please ...

Chciałbym wpłacić darowiznę pewnej zaprzyjaźnionej fundacji, nie
chciałbym aby moje dane były widoczne w przelewie, czy zlecając
przelew ekspresowy z mBanku moje dane bedą widoczne u odbiorcy?
Mozesz wpłacic na poczcie :)

Data: 2016-03-28 15:04:03
Autor: Rafal Jankowski
mBank - przelew ekspresowy
On Mon, 28 Mar 2016, Budzik wrote:

[...]

No tylko, że jeśli jest to organizacja pożytku publicznego to w imię anonimowości jakieś 18,19 albo 32% tej kwoty (w zależności swojego progu podatkowego) oddajesz w prezencie urzędowi skarbowemu.

Data: 2016-03-28 15:01:06
Autor: Budzik
mBank - przelew ekspresowy
Użytkownik Rafal Jankowski jankowsr@oceanic.wsisiz.edu.pl ...

[...]

Chyba nie zrozumiałem.
Mozesz wyjasnic?
Chodzi o jakas darowizne ktora odlicza sie od przychodu?

Data: 2016-03-28 17:39:00
Autor: Rafal Jankowski
mBank - przelew ekspresowy
On Mon, 28 Mar 2016, Budzik wrote:

Chyba nie zrozumiałem.
Mozesz wyjasnic?
Chodzi o jakas darowizne ktora odlicza sie od przychodu?

Tak, o to mi chodziło, jak przelew będzie anonimowy to tak sobie myślę, że nie możesz go odliczyć chyba.

Data: 2016-03-30 11:24:53
Autor: nowyjestem
mBank - przelew ekspresowy
W dniu poniedziałek, 28 marca 2016 17:39:01 UTC+2 użytkownik Rafal Jankowski napisał:
> [...]

Tak, o to mi chodziło, jak przelew będzie anonimowy to tak sobie myślę, że nie możesz go odliczyć chyba.

ja myślę że zmartwieniem założyciela wątku nie są podatki ale wprost przeciwnie - konstruuje on finansową "pralkę franię" :)
wysyłając darowizny które "zalegalizują" jakieś operacje gosp.

Data: 2016-03-28 17:07:24
Autor: witek
mBank - przelew ekspresowy
On 3/28/2016 5:13 AM, erth01 wrote:
Chciałbym wpłacić darowiznę pewnej zaprzyjaźnionej fundacji, nie
chciałbym aby moje dane były widoczne w przelewie, czy zlecając przelew
ekspresowy z mBanku moje dane bedą widoczne u odbiorcy?

wyslij im przez paypal.

Data: 2016-03-29 00:38:05
Autor: Marek
mBank - przelew ekspresowy
On Mon, 28 Mar 2016 12:13:48 +0200, "erth01" <no_m@il_please> wrote:
[...]

bm przepisze dane w opisie przelewu, jak na poczcie.

--
Marek

Data: 2016-03-30 01:11:55
Autor: Animka
mBank - przelew ekspresowy
W dniu 2016-03-28 o 12:13, erth01 pisze:
Chciałbym wpłacić darowiznę pewnej zaprzyjaźnionej fundacji, nie chciałbym aby moje dane były widoczne w przelewie, czy zlecając przelew ekspresowy z mBanku moje dane bedą widoczne u odbiorcy?
To ten mBank jeszcze istnieje? Przecież połączył się z Aliorem.

--
animka

Data: 2016-03-30 05:13:21
Autor: nowyjestem
mBank - przelew ekspresowy
W dniu środa, 30 marca 2016 01:23:38 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
> [...]

To ten mBank jeszcze istnieje? Przecież połączył się z Aliorem.

koleżanka pomyliła mBank prawdopodobnie z Syneckiem albo z Meritumem

Data: 2016-03-31 04:04:15
Autor: Animka
mBank - przelew ekspresowy
W dniu 2016-03-30 o 14:13, nowyjestem@poczta.pl pisze:
[...]
Tak, z Meritumem pomyliłam.
Masz moze jakieś informacje pozytywne/negatywne o Banku SMART?
Czy to to samo co Smart Pozyczka?

--
animka

mBank - przelew ekspresowy