mBank - przelew ekspresowy

Data: 2016-03-30 01:11:55
Autor: Animka
mBank - przelew ekspresowy
W dniu 2016-03-28 o 12:13, erth01 pisze:
Chciałbym wpłacić darowiznę pewnej zaprzyjaźnionej fundacji, nie chciałbym aby moje dane były widoczne w przelewie, czy zlecając przelew ekspresowy z mBanku moje dane bedą widoczne u odbiorcy?
To ten mBank jeszcze istnieje? Przecież połączył się z Aliorem.

--
animka

Data: 2016-03-30 05:13:21
Autor: nowyjestem
mBank - przelew ekspresowy
W dniu środa, 30 marca 2016 01:23:38 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
> [...]

To ten mBank jeszcze istnieje? Przecież połączył się z Aliorem.

koleżanka pomyliła mBank prawdopodobnie z Syneckiem albo z Meritumem

Data: 2016-03-31 04:04:15
Autor: Animka
mBank - przelew ekspresowy
W dniu 2016-03-30 o 14:13, nowyjestem@poczta.pl pisze:
[...]
Tak, z Meritumem pomyliłam.
Masz moze jakieś informacje pozytywne/negatywne o Banku SMART?
Czy to to samo co Smart Pozyczka?

--
animka

mBank - przelew ekspresowy