mBank pstryka w nos Aliorowi

Data: 2010-01-07 18:03:59
Autor: Kamil Kosiński
mBank pstryka w nos Aliorowi

I już mamy pierwszy przejaw tego jak podejd± banki do przenoszenia  rachunków po nowemu. Na stronie głównej mBanku jest specyficzna reklamka  "A jednak zaczeło wyciekać?", która kieruje do strony dotycz±cej procedury  przenoszenia rachunku do mBanku.

Data: 2010-01-07 10:17:08
Autor: BK
mBank pstryka w nos Aliorowi
On 7 Sty, 18:03, Kamil Kosiński <k.kosin...@i.tak.dalej> wrote:
I ju mamy pierwszy przejaw tego jak podejd banki do przenoszenia
rachunk w po nowemu. Na stronie g wnej mBanku jest specyficzna reklamka
"A jednak zacze o wycieka ?", kt ra kieruje do strony dotycz cej procedury
przenoszenia rachunku do mBanku.

IMO strasznie dziwne zagranie ze strony mBanku.

Po pierwsze, to bank ktory ma 2 miliony ror, alior zas cos ponad 100
tys - zlapac kogos z tych 100 tys bedzie trudno bo "internetowi"
Aliora i tak sa klientami mBnaku, a w Aliorze korzystaja z tego  czego
w mBanku dostac nie moga [np. oddzialy/kasy].

Po drugie, mBank dopiero co zakonczyl chyba najwieksza afere
reputacyjna w naszej bankowosci [mStop, nabici w mBank ect.] nie wiem
czy zagrywki atakujace inny konkretny bank to dobra droga do poprawy
wizerunku ;)

Data: 2010-01-07 19:24:06
Autor: MarekZ
mBank pstryka w nos Aliorowi
Użytkownik "BK" <bkapuscinski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:b9684864-906c-4eb8-8c5f-0f66e29c5965@k19g2000yqc.googlegroups.com...

[...]

Ja uważam, że to bardzo fajne zagranie. Choć z powodów, które wymieniłe¶ powyżej na realny sukces się zapewne nie przełoży. Ale co do zasady, akurat na mnie robi wrażenie sympatyczne.

Data: 2010-01-07 18:29:40
Autor: xbartx
mBank pstryka w nos Aliorowi
Dnia Thu, 07 Jan 2010 19:24:06 +0100, MarekZ napisał(a):

Ja uważam, że to bardzo fajne zagranie. Choć z powodów, które wymieniłeś
powyżej na realny sukces się zapewne nie przełoży. Ale co do zasady,
akurat na mnie robi wraĹĽenie sympatyczne.

Ja też to odbieram bardziej jako zdrowe przekomarzanie się dwóch rywali. Nie oszukujmy się, ale to Alior może raczej podbierać klientów mBankowi a nie odwrotnie.

--
xbartx

Data: 2010-01-07 10:37:09
Autor: BK
On 7 Sty, 19:29, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

Nie oszukujmy się, ale to Alior może raczej podbierać klientów mBankowi a

Hehe no wlasnie dlatego sie zastanawiam czy to zdrowe przekomarzanie.
Do tej pory Alior raczej nie kierowal zadnych akcji do klientow
mBanku. mBank wyprowadzil atak.I teraz pytanie -> czy Alior zdecyduje
sie na odpowiedz? Bo jesli tak to mBank moze miec problem :)

Data: 2010-01-07 18:56:30
Autor: xbartx
Dnia Thu, 07 Jan 2010 10:37:09 -0800, BK napisał(a):

[...]

Hmmm może i coś tam odpowiedzą, ale wydaje mi się, że Alior musi się uporać jeszcze z kilkoma problemami wieku dziecięcego i dopiero wtedy będzie mógł zacząć pełnoprawnie kozaczyć hłe hłe.

--
xbartx

Data: 2010-01-07 20:08:39
Autor: Valdi
mBank pstryka w nos Aliorowi
"xbartx" news:hi5aou$oge$5inews.gazeta.pl

Hmmm moĹĽe i coĹ› tam odpowiedzÄ…, ale wydaje mi siÄ™, ĹĽe Alior musi siÄ™
uporać jeszcze z kilkoma problemami wieku dziecięcego i dopiero wtedy
będzie mógł zacząć pełnoprawnie kozaczyć hłe hłe.

Chodzą słuchy, że ostatnie problemy z systemem to wytaczanie ciężkich dział
w bankowej wojnie ;)

Data: 2010-01-07 19:43:54
Autor: MarekZ
mBank pstryka w nos Aliorowi
Użytkownik "BK" <bkapuscinski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:76a0afdd-8488-4a95-af0f-08ad95b83301@m25g2000yqc.googlegroups.com...

[...]

Najcenniejszych klientów (czyli bardziej "kredytowych" niż "depozytowych") Alior ze swoimi możliwo¶ciami kredytowymi i tak nie ma najmniejszych szans odbić mBankowi w znacz±cej ilo¶ci.

Data: 2010-01-07 12:26:05
Autor: BK
mBank pstryka w nos Aliorowi
On 7 Sty, 19:43, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

Najcenniejszych klient w (czyli bardziej "kredytowych" ni "depozytowych")
Alior ze swoimi mo liwo ciami kredytowymi i tak nie ma najmniejszych szans
odbi mBankowi w znacz cej ilo ci.

I tak - i nie. Alior jest jednak najbardziej nadplynnym bankiem na
rynku bez zadnego bagazu przeszlosci czy zaangazowan w jakies
segmenty. Banki dzialajace od lat raz, ze maja ograniczone mozliwosci
finansowania [kapital umoczony w kredyty, rynek miedzybankowy suchy,
wojna depozytowa jest kosztowna, a grupy miedzynarodowe raczej nie
szastaja pieniedzmi], dwa, ze KNF sugeruje raczej akcje
dokapitalizowania sektora i ograniczenia akcji kredytowej/ryzyka
kredytowego.

W takiej sytuacji kazdy nowy gracz moze sobie po prostu wybrac segment
rynku kredytowego, w ktorym chce zdobyc odpowiedni udzial i raczej ten
udzial zdobedzie przy biernym oporze starych graczy.

Inna sprawa, ze mBank i Alior to nie jest bezposrednia konkurencja.
Raczej jest to grupa BRE vs. Alior. mBank bedzie po prostu zbrojnym
ramieniem broniacym takze Multi i samego Bre, ktorym nie do konca
wypada bawic sie w takie "prztyczki".

Data: 2010-01-07 19:46:29
Autor: JanKo
mBank pstryka w nos Aliorowi
Agent xbartx nadaje:
Nie oszukujmy się, ale to Alior może raczej podbierać
klientĂłw mBankowi a nie odwrotnie.

Nie oszukujmy się, to nie ilość klientów decyduje o sukcesie. Jeśli w mBanku nawet podwoi się ilość klentów korzystających tylko z DARMOWYCH usług to bedzie to strzał we własną stopę. Ci którzy się przenoszą są raczej świadomi tego co robią.
Dlaczego w mBanku nie ma propozycji dla przedsiębiorców którzy przynoszą gotówkę taczkami np. choćby nawet sezonowe wpłatomaty w miejscowościach wypoczynkowych, w górach czy nad morzem?

Data: 2010-01-07 20:07:35
Autor: Valdi
mBank pstryka w nos Aliorowi
"JanKo" news:hi5a89$23$1inews.gazeta.pl

Dlaczego w mBanku nie ma propozycji dla przedsiębiorców którzy przynoszą
gotówkę taczkami np. choćby nawet sezonowe wpłatomaty w miejscowościach
wypoczynkowych, w gĂłrach czy nad morzem?

A można się dowiedzieć po co sezonowe wpłatomaty? O ile idee sezonowych
bankomatów rozumiem to już sezonowych wpłatomatów nie bardzo, no ale może z
głupi jestem. W końcu nie potrafiłem konta w UK założyć i jestem budowlańcem
z wyboru :)

Data: 2010-01-07 23:39:18
Autor: JanKo
mBank pstryka w nos Aliorowi
Agent Valdi nadaje:
A można się dowiedzieć po co sezonowe wpłatomaty? O ile idee
sezonowych bankomatów rozumiem to już sezonowych wpłatomatów nie
bardzo

Bankomat to samo zło. Diabelska maszyna która odbiera bankowi pieniążki. Dobrze prowadzony klient nigdy nie powinien zobaczyć swoich pieniędzy. Jakieś cyferki na ekranie lub na papierku, może kawałek kolorowego plastiku ale nigdy żadnej gotówki.
Wpłatomat jest cacy bo zbiera to co nie powinno znajdować się na ulicy. To co zaniesione do wpłatomatu, poleży sobie w banku trochę skoro przeszkadzało w kieszeni.

Data: 2010-01-08 09:30:15
Autor: Valdi
mBank pstryka w nos Aliorowi
"JanKo" news:hi5nqj$1dt$1inews.gazeta.pl

Bankomat to samo zło.

Po przeczytaniu postu na forum mBanku odnośnie bankomatów eCardu a
dokładniej jajami jakie serwują swoim klientom można się pod tym co
napisałeś zwyczajnie w świecie podpisać.

Diabelska maszyna ktĂłra odbiera bankowi pieniÄ…ĹĽki.

I klientom! :)

Dobrze prowadzony klient nigdy nie powinien zobaczyć swoich pieniędzy.

No ba!

Jakieś cyferki na ekranie lub na papierku, może kawałek kolorowego
plastiku ale nigdy ĹĽadnej gotĂłwki.

Żadnej!

Wpłatomat jest cacy bo zbiera to co nie powinno znajdować się na ulicy.

Jest cacy pod warunkiem, ĹĽe pieniÄ…dze, ktĂłre siÄ™ do niego pakuje sÄ…
księgowane na koncie a nie pożerane przez maszynę w ramach drugiego
śniadania ;)

To co zaniesione do wpłatomatu, poleży sobie w banku trochę skoro
przeszkadzało w kieszeni.

Szczególnie kiedy daną wpłatę trzeba będzie reklamować.

Data: 2010-01-07 20:02:28
Autor: Valdi
mBank pstryka w nos Aliorowi
"MarekZ" news:hi58qn$5tl$1srv.cyf-kr.edu.pl

Ja uważam, że to bardzo fajne zagranie. Choć z powodów, które wymieniłe¶
powyżej na realny sukces się zapewne nie przełoży. Ale co do zasady,
akurat
na mnie robi wrażenie sympatyczne.

OK, ale czy takie akcje nie lepiej robić na jaki¶ portalach branżowych? No
chyba, że wpis na blogu to tylko pocz±tek działań, które będ± miały szerszy
wymiar.

Data: 2010-01-07 20:01:24
Autor: Valdi
mBank pstryka w nos Aliorowi
"BK" news:b9684864-906c-4eb8-8c5f-0f66e29c5965k19g2000yqc.googlegroups.com

[...]

Może się mylę ale chyba era zgrywania głupa przez mBank/pewnych ludzi go
reprezentuj±cych zaczęła się w 2008 roku kiedy pewne osoby z ramienia mBanku
podważały funkcjonowane BFG, dyskredytowały banki, które oferowały lepszy %
na depozytach niż mBank itp. Potem "jaja" z klientami posiadaj±cymi stary
mPlan.
Czy obecny wpis na blogu to pocz±tek kolejnego piekiełka - nie wiem, czas
pokaże. Jedno jest pewne - mBank nie ma już tej iskierki co kiedy¶... a
szkoda.

Data: 2010-01-07 19:25:50
Autor: xbartx
mBank pstryka w nos Aliorowi
Dnia Thu, 07 Jan 2010 20:01:24 +0100, Valdi napisał(a):

Czy obecny wpis na blogu to początek kolejnego piekiełka - nie wiem,
czas pokaĹĽe. Jedno jest pewne - mBank nie ma juĹĽ tej iskierki co
kiedyĹ›... a szkoda.

Ale to na głównej zobacz jak z Aliorowego melonika woda wycieka :)

--
xbartx

Data: 2010-01-07 22:34:30
Autor: witrak()
On 2010-01-07 20:01, Valdi wrote:
> [...]
na depozytach niż mBank itp. Potem "jaja" z klientami posiadaj±cymi stary

Valdi, a czy Ty pamiętasz mW(ielkiego)B(ankowca) ? Ten dopiero jaja sobie robił na forum z klientów - i to w czasach, kiedy mBank naprawdę był OK :-)

witrak()

Data: 2010-01-08 09:27:44
Autor: Valdi
mBank pstryka w nos Aliorowi
"witrak()" news:hi5km9$qtt$1nemesis.news.neostrada.pl

Valdi, a czy Ty pamiętasz mW(ielkiego)B(ankowca) ? Ten dopiero jaja
sobie robił na forum z klientów - i to w czasach, kiedy mBank
naprawdę był OK :-)

Możesz rozja¶nić moj± chybotliw± pamięć?

Data: 2010-01-11 23:12:37
Autor: witrak()
On 2010-01-08 09:27, Valdi wrote:
[...]

No, Bolanowski...

witrak()

Data: 2010-01-07 18:18:08
Autor: Valdi
mBank pstryka w nos Aliorowi
"Kamil Kosiński" news:op.u559oxd1bpxje0komputerek

Dodajmy - od dnia wczorajszego :)

Data: 2010-01-07 18:21:03
Autor: Krzysztof

"Kamil Kosiński" <k.kosinski@i.tak.dalej> wrote in message news:op.u559oxd1bpxje0komputerek...

[...]

Mnie nie zacheca nic do banku typowo bezoddzialowego. Generalnie oddzial jest czasami duzym plusem we wplatach/wyplatach i zalatwieniu spraw trudniejszych. Ta bezoddzialowosc powinna powodowac wartosc dodana dla klienta, ale czasami wcale tak nie jest i te banki z placowkami oferuja lepiej oprocentowane lokaty, oraz pelna obsluge kasowa rachunkow walutowych.

Data: 2010-01-07 18:42:54
Autor: Valdi
mBank pstryka w nos Aliorowi
"Krzysztof" news:hi5561$28ir$1news2.ipartners.pl

[...]

IMHO nic nie stoi na przeszkodzie aby CF mBanku (nie mKioski) robiły za
oddziały z krwi i ko¶ci, przynajmniej pod względem "okienkowych" wpłat i
wypłat w PLN oraz walutach, w których na chwile obecn± s± prowadzone
rachunki.

Data: 2010-01-08 00:21:13
Autor: Krzysztof

"Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote in message news:hi54tr$8en$1news.interia.pl...
[...]

ale to nie ten model bankowosci, chyba o to chodzilo, zeby uniknac kosztownego dowozenia gotowki i to jeszcze w walutach.
W czym ten mBank lepszy od np. DB net? Teraz kazdy bank praktycznie moze otworzyc linie rachunkow czysto internetowych i staje sie takim mbankiem w swojej czesci. Wystarczy tak ustawic tabele oplat, zeby uslugi w placowce byly wysoko platne, a te przez net darmowe.
Chyba idea mbanku bylo utworzenie instytucji dla niewymagajacego klienta, ale niestety ta 'marmurkowa' bankowosc' wdarla sie na teren dawniej okupowany przez banki wirtualne i praktycznie oni nie maja czym walczyc z bankami placowkowymi.
Dla mnie liczy sie oprocentowanie, cena i funkcjonalnosc danego produktu a niestety coraz lepsze oferty sa w tej bankowosci placowkowej wykorzystujacej szeroko kanal internetowy.

Data: 2010-01-08 09:42:12
Autor: Valdi
mBank pstryka w nos Aliorowi
"Krzysztof" news:hi5q9b$2iug$1news2.ipartners.pl

ale to nie ten model bankowosci, chyba o to chodzilo, zeby uniknac
kosztownego dowozenia gotowki i to jeszcze w walutach.

W takie razie należy sobie postawić pytanie następuj±cej tre¶ci:
Jaki jest koszt opróżniania wpłatomatów (mBank oraz Multibank) a jaki
zabrania wpłaconych "w okienku" pieniędzy w CF?

W czym ten mBank lepszy od np. DB net?

SFI?

[...]

Przecież co¶ takiego w niektórych bankach już obowi±zuje: np. wpłacanie kasy
we wpłatomacie jest za free, w kasie płacimy. Przelew w oddziale jest
płatny, w necie jest za free itp.

[...]

Maj± i mog± ale najwidoczniej nie chc± - % depozytów.
Prawda jest za¶ taka, że to marmury daj± wiecej niż bank internetowy...

Czyli się zgadzamy.

Pozdrawiam.

Data: 2010-01-07 19:00:38
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Gdzie ten pstryczek?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-07 20:43:54
Autor: Kamil Kosiński
mBank pstryka w nos Aliorowi
Dnia 07-01-2010 o 19:00:38 Zygmunt M. Zarzecki  <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał(a):

Gdzie ten pstryczek?

Przyjrzyj się reklamie.

Data: 2010-01-08 01:33:06
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
mBank pstryka w nos Aliorowi

Gdzie ten pstryczek?

Przyjrzyj się reklamie.

Czyli, je¶li wydalę z siebie fekalia w kolorach mbanku, to będzie to oznaczać, że mam go w dupie, za sposób przeprowadzenia reklamacji, któr± złożyłem?

Ta reklama jest marnym chwycikiem.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-11 18:01:06
Autor: Kamil Kosiński
Dnia 07-01-2010 o 18:03:59 Kamil Kosiński <k.kosinski@i.tak.dalej>  napisał(a):

[...]

Zatriumfowała poprawno¶ć polityczna w wersji dla bankowców bo reklamka  została nieco podretuszowana. Tak żeby się zbyt bezpo¶rednio z Aliorem nie  kojarzyła.

mBank pstryka w nos Aliorowi