mBank pstryka w nos Aliorowi

Data: 2010-01-07 19:00:38
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
mBank pstryka w nos Aliorowi

I już mamy pierwszy przejaw tego jak podejdą banki do przenoszenia
rachunków po nowemu. Na stronie głównej mBanku jest specyficzna reklamka
"A jednak zaczeło wyciekać?", która kieruje do strony dotyczącej
procedury przenoszenia rachunku do mBanku.

Gdzie ten pstryczek?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-07 20:43:54
Autor: Kamil Kosiński
mBank pstryka w nos Aliorowi
Dnia 07-01-2010 o 19:00:38 Zygmunt M. Zarzecki  <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał(a):

Gdzie ten pstryczek?

Przyjrzyj się reklamie.

Data: 2010-01-08 01:33:06
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
mBank pstryka w nos Aliorowi

Gdzie ten pstryczek?

Przyjrzyj się reklamie.

Czyli, jeśli wydalę z siebie fekalia w kolorach mbanku, to będzie to oznaczać, że mam go w dupie, za sposób przeprowadzenia reklamacji, którą złożyłem?

Ta reklama jest marnym chwycikiem.
:>

zyga
--