mBank rachunek z premi± dla obecnych klientów

Data: 2013-03-18 15:14:17
Autor: PiotrF
mBank rachunek z premi± dla obecnych klientów

Promocja rachunek z premi± dla obecnych klientów - tylko dla 1000 chętnych

Czy komu¶ mbank już wypłacił obiecane 30zł za luty ?

za dokonanie 15 transakcji po min 10zł  wpływie z obcego konta na 2k ?

Czytałem regulamin i powinno dotrzeć do 15 dnia kalendarzowego po miesi±cu w którym spełniono warunki
ja spełniłem, mbank nie.

Piotr

Data: 2013-03-18 07:45:45
Autor: Fredzia
W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 15:14:17 UTC+1 użytkownik PiotrF napisał:
[...]

Nie wypłacił. Reklamacja zgłoszona.

Data: 2013-03-18 14:46:19
Autor: Pablo
mBank rachunek z premi± dla obecnych klientów
Czytałem regulamin i powinno dotrzeć do 15 dnia kalendarzowego po miesi±cu w którym spełniono warunki
ja spełniłem, mbank nie.

zgadza sie, dzwonilem na mlinie,zlozona zostala reklamacja
podobno system nie ktorym klientom z automatu nie wyplaca,tak jak mi

Data: 2013-03-18 15:56:30
Autor: Zyga
W dniu 2013-03-18 15:14, PiotrF pisze:

za dokonanie 15 transakcji po min 10zł  wpływie z obcego konta na 2k ?

a tam nie było jeszcze warunku płatno¶ci kart± za min 500zł?

pzdr

Data: 2013-03-18 17:02:09
Autor: osa
W dniu 2013-03-18 15:56, Zyga pisze:
W dniu 2013-03-18 15:14, PiotrF pisze:

za dokonanie 15 transakcji po min 10zł  wpływie z obcego konta na 2k ?

a tam nie było jeszcze warunku płatno¶ci kart± za min 500zł?

Był, ale i tak nie wypłacili... w mbanku co promocja to wtopa... oni to potrafi±! :)

Data: 2013-03-18 20:00:04
Autor: Sneer
[...]

Przed chwil± miła Pania na mLinii sprzedała mi info, że ¶rodki będ± wypłacane jutro, t.j. 19 marca. Powodem jest podobno jaki¶ bł±d w systemie, za który Pania przepraszała.

Sneer

Data: 2013-03-18 21:20:45
Autor: RobertS
[...]

ale wypłacili za 50 zł tym, którzy założyli konto biznes i zrobili przelew na ZUS ;-)

RobertS

Data: 2013-03-18 22:34:36
Autor: MarcinF
W dniu 2013-03-18 20:00, Sneer pisze:

Przed chwil± miła Pania na mLinii sprzedała mi info, że ¶rodki będ±
wypłacane jutro, t.j. 19 marca. Powodem jest podobno jaki¶ bł±d w
systemie, za który Pania przepraszała.

Trochę szkoda, żadna lokata nie daje tyle co odsetki ustawowe,
może zamiast składać te reklamacje o 30 zł trzeba było wstrzymać
się chociaż do końca promocji :)

Data: 2013-03-19 15:19:57
Autor: Sneer
W dniu 2013-03-18 22:34, MarcinF pisze:
[...]

Ehh.. my¶lałem i o tym, ale z promocji mog± się wykręcić. A i z odsetkami ustawowymi to różnie bywa.
A każda reklamacja to dla nich koszty, kto¶ to musi odebrać poł±czenie, pogadać chwilę, zapisać...

Data: 2013-03-19 20:45:14
Autor: Przemek
mBank rachunek z premi± dla obecnych klientów

Użytkownik "Sneer" <sneer@no.mail> napisał w wiadomo¶ci news:ki7o7l$fd4$1node1.news.atman.pl...
[...]

19 marca ma się ku końcowi a premii jak nie było tak nie ma. Zdecydowanie dojrzewam do ostatecznej decyzji o calkowitym pożegnaniu z tym dziadowskim bankiem.

Przemek

Data: 2013-03-20 01:29:40
Autor: T.F.
mBank rachunek z premi± dla obecnych klientów
"Przemek" ...

Przed chwil± miła Pania na mLinii sprzedała mi info, że ¶rodki będ± wypłacane jutro, t.j. 19 marca. >

19 marca ma się ku końcowi a premii jak nie było tak nie ma.

jest.

18-go:
ZWROT Z TYTUŁU PROMOCJI MONEYBACK WYPLATA MONEYBACK ZA LUTY
+30zl

a 19-go:
ZWROT Z TYTUŁU PROMOCJI MONEYBACK ODS.Z TYT.OPOZN.WYPL. ZWROTU
+0,05zl

--
T.F.

Data: 2013-03-20 00:39:35
Autor: eisenberg
mBank rachunek z premi± dla obecnych klientów
W dniu ¶roda, 20 marca 2013 01:29:40 UTC+1 użytkownik T.F. napisał:
"Przemek" ...

> [...]

+30zl

a 19-go:

ZWROT Z TYTUŁU PROMOCJI MONEYBACK ODS.Z TYT.OPOZN.WYPL. ZWROTU

Mnie wczoraj po południu miły Pan zapewnił o tym samym, sprawdził (do¶ć szybko) że jestem na li¶cie uczestników promocji i spełniłem kryteria z nawi±zk± i ... nie ma. Po co wypełniłem już warunki do otrzymania 30 zł za marzec?

Data: 2013-03-20 10:21:02
Autor: Sneer
mBank rachunek z premi± dla obecnych klientów
W dniu 2013-03-20 01:29, T.F. pisze:
"Przemek" ...

[...]

Puki co nie dostałem zwrotu. Na infolinii twierdz±, że wiedz±, że wypłac± z odsetkami i że nie trzeba składać reklamacji. W sumie 20 minut na telefonie, Pan się mocno konsultował...

Data: 2013-03-20 10:36:23
Autor: MK
"T.F." <tom_fed@USUNTO.wp.pl> Wrote in message:

[...]

i to jest to :-) 20% pa netto. szkoda, ze taka mala kwota ;)
MK

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://www.piaohong.tk/newsgroup

Data: 2013-03-19 23:25:52
Autor: osa
mBank rachunek z premi± dla obecnych klientów
W dniu 2013-03-18 15:14, PiotrF pisze:
Promocja rachunek z premi± dla obecnych klientów - tylko dla 1000 chętnych

Czy komu¶ mbank już wypłacił obiecane 30zł za luty ?

Zadzwoniłem i... konsultant rozłożył mnie na łopatki bo spytał kiedy przyst±piłem do promocji (w styczniu czy w lutym?) bo on nie widzi daty w systemie - nie wiem czy się nie zapisała czy tylko konsultant nie ma dostępu do tej cennej wiadomo¶ci. Jak mu powiedziałem że przecież pula 1000 wolnych miejsc dla klientów chc±cych przyst±pić do promocji skończyła się w styczniu (i to po kilku dniach od ogłoszenia) przyznał rację i przez 15 minut analizował czy spełniłem warunki po czym przyj±ł reklamację...

Data: 2013-03-21 22:47:58
Autor: jg
Dnia Tue, 19 Mar 2013 23:25:52 +0100, osa napisał(a):

rację i przez 15 minut analizował czy spełniłem warunki po czym przyj±ł reklamację...

u mnie zajelo mu to 5min i nic nie musialem mu podpowiadac. 30 dni na
rozpatrzenie reklamacji.

--
jg

Data: 2013-03-21 07:49:52
Autor: olgierd
mBank rachunek z premi± dla obecnych klientów
Dnia Mon, 18 Mar 2013 15:14:17 +0100, PiotrF napisał(a):

Czy komu¶ mbank ju¿ wyp³aci³ obiecane 30z³ za luty ?

Myślałem o tym i wyszło mi, że premię dostajesz literalnie "począwszy od drugiego miesiąca, liczonego od miesiąca, w którym przystąpiono do Promocji". Czyli za luty ma nie być.

--
z powaĹĽaniem, Olgierd
http://legeartis.org.pl

Data: 2013-03-21 20:14:37
Autor: MarcinF
W dniu 2013-03-21 08:49, olgierd pisze:

Myślałem o tym i wyszło mi, że premię dostajesz literalnie "począwszy od
drugiego miesiÄ…ca, liczonego od miesiÄ…ca, w ktĂłrym przystÄ…piono do
Promocji". Czyli za luty ma nie być.

Klienci przystąpili w styczniu, więc chyba marzec jest tym drugim
miesiącem, a wypłata dotyczy miesiąca poprzedniego czyli lutego.
Czyli za luty ma być.

Data: 2013-03-25 18:13:05
Autor: osa
mBank rachunek z premi± dla obecnych klientów
W dniu 2013-03-18 15:14, PiotrF pisze:
Promocja rachunek z premi± dla obecnych klientów - tylko dla 1000 chętnych

Czy komu¶ mbank już wypłacił obiecane 30zł za luty ?

Dzi¶ dostałem 30,15zł więc odsetki policzyli chyba od 10.03.

Data: 2013-03-25 18:42:04
Autor: Ralf
W dniu 2013-03-25 18:13, osa pisze:
[...]

Mam to samo, dopiero dzisiaj przyszło. Zrobili promocje tylko zapomnieli j± zaimplementować w systemie :)

Data: 2013-03-25 20:53:16
Autor: jg
Dnia Mon, 25 Mar 2013 18:13:05 +0100, osa napisał(a):

Dzi¶ dostałem 30,15zł więc odsetki policzyli chyba od 10.03.

tak samo...

--
jg

Data: 2013-03-25 22:59:13
Autor: Przemek
mBank rachunek z premi± dla obecnych klientów

Użytkownik "osa" <woytek18@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:kiq0en$e8c$1dont-email.me...
[...]

Tak samo - po reklamacji - 30,15 wypłacone dzisiaj. Ciekawe czy reklamację trzeba będzie skladac co mesi±c.

Data: 2013-03-26 00:37:19
Autor: Ralf
mBank rachunek z premi� dla obecnych kli ent�w
W dniu 2013-03-25 22:59, Przemek pisze:
U�ytkownik "osa" <woytek18@poczta.fm> napisa� w wiadomo�ci
W dniu 2013-03-18 15:14, PiotrF pisze:
Promocja rachunek z premi� dla obecnych klient�w - tylko dla 1000
ch�tnych

Czy komu� mbank ju� wyp�aci� obiecane 30z� za luty ?

Dzi� dosta�em 30,15z� wi�c odsetki policzyli chyba od 10.03.

Tak samo - po reklamacji - 30,15 wyp�acone dzisiaj. Ciekawe czy reklamacj�
trzeba b�dzie skladac co mesi�c.

Ja nie składałem, a też dostałem dzisiaj.

Data: 2013-03-26 01:03:03
Autor: animka
W dniu 2013-03-26 00:37, Ralf pisze:
[...]

Ja za luty dostałam 2 zł.
Za marzec powinno być już trochę więcej i pewnie zaksięgują w połowie kwietnia.

--
animka

Data: 2013-04-08 17:33:39
Autor: osa
mBank rachunek z premi± dla obecnych klientów
W dniu 2013-03-18 15:14, PiotrF pisze:
Promocja rachunek z premi± dla obecnych klientów

Jest zwrot za marzec... tym razem kto¶ wajchę przestawił o dwa dni za wcze¶nie ;)

Data: 2013-04-08 20:22:25
Autor: Sneer
W dniu 2013-04-08 17:33, osa pisze:
W dniu 2013-03-18 15:14, PiotrF pisze:
Promocja rachunek z premi± dla obecnych klientów

Jest zwrot za marzec... tym razem kto¶ wajchę przestawił o dwa dni za
wcze¶nie ;)

Dobre!

Ja jeszcze nie dostałem zwrotu za luty. Reklamacja, 30 dni...

Data: 2013-04-09 02:38:16
Autor: animka
mBank rachunek z premiÄ… dla obecnych klie ntĂłw
W dniu 2013-04-08 20:22, Sneer pisze:
W dniu 2013-04-08 17:33, osa pisze:
W dniu 2013-03-18 15:14, PiotrF pisze:
Promocja rachunek z premiÄ… dla obecnych klientĂłw

Jest zwrot za marzec... tym razem ktoś wajchę przestawił o dwa dni za
wcześnie ;)

Dobre!

Ja jeszcze nie dostałem zwrotu za luty. Reklamacja, 30 dni...

Ja dostałam dzisiaj 30 zł za marzec.
A po te 2 zł za płacenie kartami w sklepach to jak sądzę bedzie ok. 18-stego.

--
animka

Data: 2013-04-08 22:27:53
Autor: Przemek
mBank rachunek z premi± dla obecnych klientów

Użytkownik "osa" <woytek18@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:kjunre$evh$2dont-email.me...
W dniu 2013-03-18 15:14, PiotrF pisze:
Promocja rachunek z premi± dla obecnych klientów

Jest zwrot za marzec... tym razem kto¶ wajchę przestawił o dwa dni za wcze¶nie ;)

Ciekawe co by było gdybym zlożył na to reklamację :-)

Data: 2013-06-13 17:33:45
Autor: osa
mBank rachunek z premi± dla obecnych klientów
W dniu 2013-03-18 15:14, PiotrF pisze:
Promocja rachunek z premi± dla obecnych klientów

Budda oddał dzi¶ dobro za maj.

Data: 2013-08-12 18:41:23
Autor: osa
mBank rachunek z premi± dla obecnych klientów
W dniu 2013-03-18 15:14, PiotrF pisze:
Promocja rachunek z premi± dla obecnych klientów

Dzi¶ wróciło ostatnie dobro od buddy... czyżby nadszedł czas u¶pienia dla ekonta? ;)

mBank rachunek z premi± dla obecnych klientów