mBank - regularne oszczędzanie

Data: 2012-06-10 12:47:59
Autor: --=olo=-- dom
mBank - regularne oszczędzanie
Witam
Przy puszczaniu przelewów pokazał mi sie jakiś asystent regularnego oszczędzania - widzę, że to jakieś ubezpieczenie - rozgryzał już ktoś ten temat?

-- =olo=--

Data: 2012-06-10 15:19:40
Autor: Marcepan
mBank - regularne oszczędzanie
Przy puszczaniu przelewów pokazał mi sie jakiś asystent regularnego oszczędzania - widzę, że to jakieś ubezpieczenie - rozgryzał już ktoś ten temat?

To wirus. Zgłoś to na infolinii.

Data: 2012-06-10 21:41:08
Autor: Waldek

Użytkownik "Marcepan" <brak@tego.maila> napisał w wiadomości news:jr26qo$i2b$1inews.gazeta.pl...
Przy puszczaniu przelewów pokazał mi sie jakiś asystent regularnego oszczędzania - widzę, że to jakieś ubezpieczenie - rozgryzał już ktoś ten temat?

To wirus. Zgłoś to na infolinii.
Na dodatek bardzo złośliwy ;)

Data: 2012-06-10 20:05:00
Autor: Konfabulator
Waldek <mam@nie.dam> napisał(a):
> To wirus. Zgłoś to na infolinii.
Na dodatek bardzo złośliwy ;)

Ale kto? Marcepan czy ten wirus??? :-)

Data: 2012-06-10 23:41:24
Autor: --=olo=-- dom
mBank - regularne oszczędzanie
(...)
To wirus. Zgłoś to na infolinii.
Na dodatek bardzo złośliwy ;)

kurwa żal mi was

Data: 2012-06-12 19:48:21
Autor: marcin
mBank - regularne oszczędzanie
Użytkownik "-- =olo=-- dom" <olous@USUN_TOgazeta.pl> napisał w wiadomości news:jr34a5$mqt$1inews.gazeta.pl...
(...)
To wirus. Zgłoś to na infolinii.
Na dodatek bardzo złośliwy ;)

kurwa żal mi was

nie zrozumiałeś

m.

Data: 2012-06-11 00:07:52
Autor: Karol Y
mBank - regularne oszczędzanie
Przy puszczaniu przelewów pokazał mi sie jakiś asystent regularnego
oszczędzania - widzę, że to jakieś ubezpieczenie - rozgryzał już ktoś ten
temat?

Zakłada się w 5 min i tyle samo zamyka. Chcesz to sprawdź.

--
Mateusz Bogusz

mBank - regularne oszczędzanie