mBank - rezygnacja z karty i telefon

Data: 2011-08-24 04:05:09
Autor: jk
mBank - rezygnacja z karty i telefon
Ostatnio w zwi±zku z wprowadzeniem opłaty za debetówkę mBanku kilku
moich znajomych i ja zrezygnowali¶my z tej karty. U każdego scenariusz
jest ten sam, kilka dni po rezygnacji dzwoni konsultant z mBanku i
oznajmia, że przecież kartę można mieć za darmo, je¶li się płaci
100zł.

W moim przypadku otworzyłem sobie Skarbonkowe w Getinie gdzie mam
zupełnie bezpłatn± debetówkę i to w dodatku PayPassa - miły bonus.
Tłumaczę panu konsultantowi, że je¶li mam do wyboru kartę bezpłatn± i
"być może bezpłatn±" (już o PayPassie nie mówię), to wolę bezpłatn±.
Jako¶ tak wydawał się niepomiernie tym faktem zdumiony przez telefon.

Zabawne, że mBank jest taki zdumiony, że działa w¶ród konkurencji z
lepsz± ofert±, chyba nie przywykli do tego. W dodatku bez sensu
wywalać kasę na telefony do klientów, którzy z karty i tak już
zrezygnowali.

Data: 2011-08-24 13:10:35
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-08-24 13:05, jk pisze:
U każdego scenariusz
jest ten sam, kilka dni po rezygnacji dzwoni konsultant z mBanku i
oznajmia, że przecież kartę można mieć za darmo

Też zrezygnowałem, ale nikt nie dzwonił.

--
Liwiusz

Data: 2011-08-24 13:16:37
Autor: xbartx
Dnia Wed, 24 Aug 2011 13:10:35 +0200, Liwiusz napisał(a):

Też zrezygnowałem, ale nikt nie dzwonił.

Może w pierwszej kolejności dzwonią do tych, którzy mieli jakiś ruch na koncie i/lub karcie.

--
xbartx

Data: 2011-08-24 15:18:40
Autor: Kamil Jońca
xbartx <bart@hashzero.net> writes:

Dnia Wed, 24 Aug 2011 13:10:35 +0200, Liwiusz napisał(a):

Też zrezygnowałem, ale nikt nie dzwonił.

Może w pierwszej kolejno¶ci dzwoni± do tych, którzy mieli jaki¶ ruch na koncie i/lub karcie.

Raczej bym obstawiał, ze do tych co na pocz±tku likwidowali, to nie
dzwoniono.
KJ

Keyboard error press F1 continue

Data: 2011-08-24 06:24:42
Autor: michalp
mBank - rezygnacja z karty i telefon
Szczerze powiem, że je¶li miałbym do wyboru interfejs internetowy
Getina, to wolałbym płacić 2 zł za kartę (chociaż trudno mi sobie
wyobrazić, że kto¶ maj±cy konto w mBanku nie użyje karty na co
najmniej 100 zł. Samo oszczędzanie w tym banku nie ma sensu, więc po
prostu faktycznie lepiej zamkn±ć konto).

Michał

Data: 2011-08-24 15:28:30
Autor: pawlin
W dniu 2011-08-24 15:24, michalp pisze:
[...]

ja nie uzywam

Samo oszczędzanie w tym banku nie ma sensu, więc po
prostu faktycznie lepiej zamkn±ć konto).

jest jeszcze w mbanku sfi i emakler dla ktorych warto miec to konto za 0zl

Michał

Data: 2011-08-24 15:54:44
Autor: RobertS
mBank - rezygnacja z karty i telefon

Też zrezygnowałem, ale nikt nie dzwonił.

Może w pierwszej kolejności dzwonią do tych, którzy mieli jakiś ruch na
koncie i/lub karcie.

do mnie chyba też dzwonili (nawet intensywnie), ale mam ustawione automatyczne odrzucanie dzwoniących z numeru prywatnego...i nie miałem okazji z konsultantem pogadac ;-)

RobertS

Data: 2011-08-25 09:15:27
Autor: xbartx
mBank - rezygnacja z karty i telefon
Dnia Wed, 24 Aug 2011 15:54:44 +0200, RobertS napisał(a):

do mnie chyba teĹĽ dzwonili (nawet intensywnie), ale mam ustawione
automatyczne odrzucanie dzwoniących z numeru prywatnego...i nie miałem
okazji z konsultantem pogadac ;-)

Mbanki chyba dzwoniÄ… z normalnego numeru.

--
xbartx

Data: 2011-08-25 13:46:21
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 25 Aug 2011 09:15:27 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

do mnie chyba też dzwonili (nawet intensywnie), ale mam ustawione
automatyczne odrzucanie dzwoni±cych z numeru prywatnego...i nie miałem
okazji z konsultantem pogadac ;-)

Mbanki chyba dzwoni± z normalnego numeru.

 Oj nie, namiętnie z zastrzeżonego. Nawet ich assistance medyczny.
NajwyraĽniej chora polityka firmy.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-08-27 04:36:04
Autor: jk
On 25 Sie, 13:46, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:
 Oj nie, namiętnie z zastrzeżonego. Nawet ich assistance medyczny.
NajwyraĽniej chora polityka firmy.

Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieni±dze - prawdopodobnie
VoIP z "nieznanego" numeru (zastrzeżonego) jest tańszy niż VoIP ze
zdefiniowanego. Tak zdaje się jest z SMSami z płatnych bramek - jak
chcesz mie¶ "swój" numer nadawcy, to jest to droższe niż wiadomo¶ć z
dowolnego numeru.

Data: 2011-08-24 13:51:02
Autor: pawlin
W dniu 2011-08-24 13:10, Liwiusz pisze:
[...]

dzwonia i to bardzo namolnie

Data: 2011-08-24 07:11:31
Autor: luc
On 24 Sie, 13:51, pawlin <paw...@fromru.com> wrote:
W dniu 2011-08-24 13:10, Liwiusz pisze:> W dniu 2011-08-24 13:05, jk pisze:

> Też zrezygnowałem, ale nikt nie dzwonił.

dzwonia i to bardzo namolnie

Z zastrzeĹĽonego dzwoniÄ…?
No to spokĂłj :-)

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-08-25 08:37:40
Autor: pawlin
W dniu 2011-08-24 16:11, luc pisze:
[...]

tak

No to spokĂłj :-)

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-08-24 18:35:15
Autor: Duke
mBank - rezygnacja z karty i telefon
W dniu 2011-08-24 13:05, jk pisze:

W moim przypadku otworzyłem sobie Skarbonkowe w Getinie gdzie mam
zupełnie bezpłatną debetówkę i to w dodatku PayPassa - miły bonus.

Jeżeli wydasz którąkolwiek kartą co najmniej 100 zł miesięcznie to mBankowy MasterCard Debit PayPass również jest bezpłatny.

Data: 2011-08-24 20:01:29
Autor: Marcepan
mBank - rezygnacja z karty i telefon
Jeżeli wydasz którąkolwiek kartą co najmniej 100 zł miesięcznie to mBankowy MasterCard Debit PayPass również jest bezpłatny.

Ja wydaję nawet więcej, polbankową KK, a nie chcą mnie w mBanku zwolnić z opłat. Może nie wiedzą o tym co napisałeś?

Data: 2011-08-24 23:02:45
Autor: Duke
W dniu 2011-08-24 20:01, Marcepan pisze:

Ja wydaję nawet więcej, polbankową KK, a nie chcą mnie w mBanku zwolnić
z opłat. Może nie wiedzą o tym co napisałeś?

Dobrze wiesz że chodziło o *dowolną mBankową* kartę.
No, ale musiałeś zabłysnąć.

Data: 2011-08-29 11:09:21
Autor: sagarmatha
mBank - rezygnacja z karty i telefon
Do mnie nie można dodzwonić się z "numeru prywatnego" i MBank dzwonił z normalnego numeru. Funkcja blokady poł±czeń z "numerów prywatnych" do bardzo pomocne narzędzie. Ogranicza dzwoni±cych z call centrów.

Data: 2011-08-29 09:54:36
Autor: Wemif
sagarmatha@autograf.pl wrote:
Do mnie nie można dodzwonić się z "numeru prywatnego" i MBank dzwonił z normalnego numeru.

Niektore banki jednak sobie z tym nie radza. Np. Lukas. Zlozylem wniosek
o jeden z produktow, na stronie informacja, ze zadzwonia. Po pewnym czasie
sam zadzwonilem, powiedziano mi, ze probowano wielokrotnie dzwonic, ale
moj numer chyba jest niepoprawny, potwierdzili i znow mial ktos oddzwonic,
i oczywiscie przez 3 miesiace zadnego kontaktu ;-)

a.

mBank - rezygnacja z karty i telefon