mBank rozdaje kredyty :)

Data: 2009-10-28 22:37:46
Autor: Grzegorz M
mBank rozdaje kredyty :)

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:hc9utu$3ef$1news.onet.pl...
 tam jedynie wpłaty z Allegro oraz ostatnio przelałem trochę środków aby je "schować" na eMax+).
Mithos

jaki klient taka oferta ;)

ja mam mBank jako podstawowe konto od kilku lat i nie narzekam. Kiedyć oferta była lepsza (albo inaczej - oferta konkurencji sporo gorsza w stosunku do ichniejszej), ale i tak nie jest źle
Z innej beczki - infolinia mBanku, to pierwsza gdzie po rozmowie z konsultantem coś się dzieje - rzeczywiście potrafią kogoś pogonić np. w centrum finansowym - opiekun od kredytów obijał się, a po kontakcie z infolinią oddzwaniał w 5 minut (niestety 2 razy musiałem skorzystać z tej opcji) :)

Grzesiek

mBank rozdaje kredyty :)