mBank rulez - czyli sms przypominajÄ…cy.

Data: 2010-10-12 21:54:55
Autor: RobertS
mBank rulez - czyli sms przypominajÄ…cy.
W dniu 2010-10-12 20:53, Grzexs pisze:
Dziś o godzinie 5:03 otrzymałem od mBanku SMS przypominający o spłacie
kk! Gdzie się to k... wyłącza!? Co ciekawe, nie mam ustawionych
powiadomień SMS.

czego chcesz? jeżeli robiłbyś przelew z innego banku to mógłbyś go jeszcze 1. sesją wysłać i na 99% by doszedł ;-)

RobertS

Data: 2010-10-12 22:54:21
Autor: kurczaki&ziemniaki
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:i92eej$2tnc$1opal.icpnet.pl...
[...]

Czego chce???
Chce sie wyspac zamiast czytac kretyńskiego sms-a o 5 rano!
Dzwonilem do nich w tej sprawie 2 miesiace temu i juz wtedy nad tym pracowali.
Ale jak widac barany z mbanku jednak nie potrafia sobie z tym poradzic.
Ciekawe ile jeszcze czasu uplynie??

I po jaka cholere mam puszczac przelew 1 sesja?

k&d

Data: 2010-10-12 16:10:38
Autor: witek
On 10/12/2010 3:54 PM, kurczaki&ziemniaki wrote:

[...]

ty sie ciesz, z w innej strefie czasowej nie mieszkasz, bo dopiero by cie szlag trafił.

Data: 2010-10-13 00:12:53
Autor: RobertS
mBank rulez - czyli sms przypominajÄ…cy.

I po jaka cholere mam puszczac przelew 1 sesja?

zeby go zdążyli zaksięgować, wyciszyć tel. na noc i po sprawie, ja tak robię i mam spokój

RobertS

Data: 2010-10-13 03:19:30
Autor: witek
On 10/12/2010 5:12 PM, RobertS wrote:

I po jaka cholere mam puszczac przelew 1 sesja?

zeby go zdążyli zaksięgować, wyciszyć tel. na noc i po sprawie, ja tak
robię i mam spokój

a nie prosciej poscic lub zlecic przelew kilka dni wczesniej?

Data: 2010-10-13 00:54:38
Autor: animka
W dniu 2010-10-12 22:54, kurczaki&ziemniaki pisze:
Użytkownik "RobertS"<bob75@xpostx.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Współczuję!
To są sms-y systemowe. Nie ma na to wpływu czy to ustawileś na swoim koncie czy nie. Tylko ktoś "przedobrzył" z tą 5 rano!

Mnie Eurobank przysyła powiadomienie zaraz po tym jak wpłynie do nich rata kredytu po 22-gim każdego m-ca. Otrzymują przelew i zaraz mam sms-a przypominającego o zbliżającym się terminie zapłaty na 31-go! Też mnie to wkurza.

--
animka

Data: 2010-10-13 06:25:26
Autor: Michal Tyrala
mBank rulez - czyli sms przypominajÄ…cy.
On Tue, 12 Oct 2010 22:54:21 +0200, kurczaki&ziemniaki wrote:
 Chce sie wyspac zamiast czytac kretyñskiego sms-a o 5 rano!

Ustaw sobie mniejszego wyjca, albo calkowicie wyciszaj telefon na noc.

 Ciekawe ile jeszcze czasu uplynie??

Kwadrans, nie wiecej. Instrukcje do telefonow nie s± az tak obszerne.
--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

mBank rulez - czyli sms przypominajÄ…cy.