mBank si臋 艂膮czy i przypomina Juniora PK O BP

Data: 2013-11-15 18:40:38
Autor: pwz
mBank si臋 艂膮czy i przypomina Juniora PK O BP
Ehlo!

艁膮cz膮 si臋. Kolejny, na szcz臋艣cie niewielki, kroczek w kierunku Jedynego S艂usznego Serwisu Pasiakowego.

Ale ja nie o tym: w艂a艣nie za艂o偶y艂em domowemu ma艂olactwu konto Junior w PKO BP. No dobra, przyznam si臋 - za艂o偶y艂em je na dane ma艂olactwa, ale tak naprawd臋 dla siebie samego, 偶eby przetestowa膰 8-) Super zabawa. 艁adny i prosty design, fajne i nienachalne materia艂y edukacyjne dla rodzic贸w i dla dziecka, prosta obs艂uga konta. Oczywi艣cie dodatkowo jest zabawa w odznaki, mo偶liwo艣膰 zak艂adania 艣winki-skarbonki, r贸偶ne graficzne bajerki - ale wszystko nienachalne i po prostu 艂adne. Og贸lnie: bardzo polecam dla ma艂olat贸w.

Jedno skojarzenie na koniec: IMHO mBank ze swoim nowym serwisem, grami i odznakami celuje w target <13 lat ;-)  Po prostu takie skojarzenie samo si臋 nasuwa po przeczytaniu kolejnych w膮tk贸w na forum mBanku z kt贸rych wynika, 偶e nowe rozwi膮zania mBankowe s膮 analogiczne do tych pko-wskich Juniorowych (odznaki, wyzwania, gry, szlaczki, 偶yrafki itp.) ;-)

Czy偶by nast臋powa艂a era mBank Juniora?

Pozdr
pwz

P.S. Nie jestem pracownikiem PKO BP ani w jakikolwiek inny spos贸b - opr贸cz tego, 偶e mam w nim konto - zwi膮zany z tym bankiem.
pwz

Data: 2013-11-15 18:51:29
Autor: J.F
mBank si臋 艂膮czy i przypomina Juniora PKO BP
U偶ytkownik "pwz"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup
Czy偶by nast臋powa艂a era mBank Juniora?

No wiesz, trzeba zadbac o klientele na przyszlosc.

J.

mBank si臋 艂膮czy i przypomina Juniora PK O BP