mBank się zesrał?

Data: 2014-06-25 15:49:49
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
mBank się zesrał?

czy mbank zmulił totalnie czy tylko u mnie?

Zmulił.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-06-25 19:20:29
Autor: feldmarszałek tusk
mBank się zesrał?
dzięki, chyba już mu przeszło.

Data: 2014-06-25 19:38:23
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
mBank się zesrał?
Tak swoją szosą, to zauważyłem pewną przypadłość...
Link do strony banku mam w Ulubionych; od jakiegoĹ› tygodnia strona logowania
raz otwiera mi siÄ™ po nowemu, raz po staremu.
Np. dzisiaj; wcześniej po kliknięciu w odnośnik otworzyła się nowa strona logowania,
a przed chwilÄ… stara.
Czym to moĹĽe byĹ› spowodowane?
Ciasteczek nie ruszałem...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2014-06-25 21:13:57
Autor: feldmarszałek tusk
mBank się zesrał?
ja tu bym się doszukiwał racjonalizacji kodu przez tuska... ale to moje zdanie...

Data: 2014-06-26 10:31:18
Autor: a...mx
mBank się zesrał?
Henryk "Plumski" Plumowski wrote:

Tak swoj± szos±, to zauważyłem pewn± przypadło¶ć...
Link do strony banku mam w Ulubionych; od jakiego¶ tygodnia strona
logowania raz otwiera mi się po nowemu, raz po staremu.
Np. dzisiaj; wcze¶niej po kliknięciu w odno¶nik otworzyła się nowa strona
logowania,
a przed chwil± stara.
Czym to może by¶ spowodowane?

https://www.mbank.com.pl i...

pierwsze wej¶cie - nowa.
kolejne wej¶cia (przez jaki¶ czas) - stara.

Ot taki feature jakby¶ jednak chciał star± dostać.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2014-06-26 10:36:26
Autor: lolekanabolek
mBank się zesrał?
W dniu 2014-06-26 10:31, a...mx@gazeta.pl pisze:
[...]

stara strona się odpala, ale zalogować się nie można
przynajmniej ja nie mogę, ale pewnie dlatego, że stara wersja została już u mnie wył±czona

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-06-26 11:17:39
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
mBank się zesrał?

>Ot taki feature jakby¶ jednak chciał star± dostać.

stara strona się odpala, ale zalogować się nie można
przynajmniej ja nie mogę, ale pewnie dlatego, że stara wersja została już u mnie wył±czona

Nie miałem problemu; zalogowałem się i robiłem co chciałem.
O powyższym sposobie nie wiedziałem ;-)

--
Pozdrawiam,
Heniek