mBank się bawi i testuje w produkcji (nowy nab Ăłr staĹźystĂłw?)

Data: 2017-02-27 19:45:29
Autor: neoniusz
mBank się bawi i testuje w produkcji (nowy nab Ăłr staĹźystĂłw?)
mBank widać się bawił w weekend i zabawa trwa dalej.

Na głównym ekranie po zalogowaniu wcześniej była pokazywana ogólna kwota dostępnych środków na koncie/kontach.

Teraz kwota jest pomniejszona o zobowiązania (karty do spłaty).

Mimo tego kwoty "zaplanowane" to 0. Co to za bezsens?

Obrazek: http://i.imgur.com/ICoK5dI.png

Dopiero w widoku "Moje finanse" BYŁEM w stanie zobaczyć aktualną kwotę na koncie bez pomniejszenia o przyszłą (za 2 tygodnie) spłatę karty.

ALE, tak było o 15. Teraz jest inaczej :)

Teraz to się dopiero rozjechało.

Teraz jak przechodzę na kartę "Moje finanse" to w "Twoje środki" mam tę samą obciętą kwotę z pierwszego ekranu a w "Majątek" jeszcze bardziej obciętą kwotę o tę część do spłaty karty, PODWÓJNIE. Czyli dwa razy odejmują kwotę z karty!!! To jest jakaś parodia banku. Saldo i dostępne środki na rachunkach na karcie "Moje Finanse" też nie jest poprawne, bo ODEJMUJE KWOTY DO SPŁATY KARTY.

Podsumowanie. Na glownym ekranie kiedys widzialem kwote X, teraz widze kwote X - Z. Przez czesc dzisiejszego dnia na ekranie "moje finanse" widzialem kwote X, ale nie, teraz widze tam kwote X - Z - Z.

X - aktualne saldo konta
Z - zadluzenie na karcie

Przy saldach kont widac kwote X - Z mimo ze NIC NIE ZOSTALO JESZCZE POBRANE ANI ZABLOKOWNE.

Teraz jedyne miejsce gdzie widać poprawne saldo to np. w każdym przelewie "Saldo po operacji". Tam jest OK. Jak jeszcze to zmienią to swój stan konta będzie trzeba pamiętać, bo we wszystkich miejscach pozmieniane. To co, skarpeta?

Data: 2017-02-27 11:47:24
Autor: neoniusz
mBank się bawi i testuje w produkcji (nowy nab ór stażystów?)
On Monday, February 27, 2017 at 7:45:25 PM UTC+1, neoniusz wrote:
[...]

Jednak mi się powaliło, zapomniałem o blokadzie na debetówce na kilka k, która w sumie też się nigdzie nie pojawiała :D

Data: 2017-02-27 12:31:31
Autor: stejaz
W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 19:45:25 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
mBank widać się bawił w weekend i zabawa trwa dalej.

A od kiedy zmieniła się godzina I sesji przychodzącej (elixir)? Nie od tego weekendu?

Było 12:15 -> jest 11:15

Data: 2017-02-27 21:02:18
Autor: J.F.
Użytkownik "neoniusz"  napisał w wiadomości
mBank widać się bawił w weekend i zabawa trwa dalej.
Na głównym ekranie po zalogowaniu wcześniej była pokazywana ogólna kwota dostępnych środków na koncie/kontach.

Strona www czy aplikacja na telefon ?

Dostepnych, a wiec pomniejszona o przyszle platnosci.

Teraz kwota jest pomniejszona o zobowiązania (karty do spłaty).
Mimo tego kwoty "zaplanowane" to 0. Co to za bezsens?

Wyciag z karty nie wystawiony, to zaplanowanej platnosci jeszcze nie ma.
Ale przeciez bedzie :-)

Obrazek: http://i.imgur.com/ICoK5dI.png

Removed

[...]

A u mnie sie zgadza.
Twoje srodki - suma z kont
Twoje zobowiazania - karta,
majatek - roznica powyzszych.

I jesli mnie skleroza nie myli - dawniej bylo tak samo.

Jeszcze drobiazg - czy masz na karcie zamkniety wyciag czekajacy na splate ? Ja akurat nie mam, ale wtedy sie robia dwie kategorie - moze akurat wydales podobne kwoty w tym i poprzednim okresie ?

Podsumowanie. Na glownym ekranie kiedys widzialem kwote X, teraz widze kwote X - Z. Przez czesc dzisiejszego dnia na ekranie "moje finanse" widzialem kwote X, ale nie, teraz widze tam kwote X - Z - Z.

A u mnie dziala :-)

Przy saldach kont widac kwote X - Z mimo ze NIC NIE ZOSTALO JESZCZE POBRANE ANI ZABLOKOWNE.

Glowny, czyli "Platnosci" ?
Ja widze w danych kont "saldo" i obok "dostepne srodki".
I sie zgadza ... chyba :-)

Teraz jedyne miejsce gdzie widać poprawne saldo to np. w każdym przelewie "Saldo po operacji". Tam jest OK.

W historii ? Tam przeciez saldo dopiero w gorszym widoku, ale to juz wieki temu wprowadzili.

Jak jeszcze to zmienią to swój stan konta będzie trzeba pamiętać, bo we wszystkich miejscach pozmieniane. To co, skarpeta?

Moze zaczac od wyczyszczenia cache przegladarki ?

J.

Data: 2017-02-27 12:17:33
Autor: krabar
W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 21:02:22 UTC+1 użytkownik J.F.. napisał:
> [...]

Moze zaczac od wyczyszczenia cache przegladarki ?

Już napisałem wyżej. Powaliło mi się, mea culpa, zapomniałem o blokadzie na debetówce, która się nie pojawiała na głównych widokach i pokrywała mi się z obciążeniami na KK. Chyba za dużo myślenia...

Data: 2017-02-27 12:18:59
Autor: neoniusz