mBank się zmienił

Data: 2010-09-05 12:18:55
Autor: Jan Werbiński
mBank się zmienił
Nowe ficzery - parametry karty można wygodniej ustawić. Nowy krój czcionki.
Kto znalazł co¶ więcej?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-09-05 12:22:49
Autor: Wojciech Nawara
mBank się zmienił
W dniu 2010-09-05 12:18, Jan Werbiński pisze:
Nowe ficzery - parametry karty można wygodniej ustawić. Nowy krój czcionki.
Kto znalazł co¶ więcej?

Nowy, opcjonalny design serwisu transakcyjnego. Biało-czerwony. Mi się podoba.

Data: 2010-09-05 12:32:25
Autor: Ada¶
mBank się zmienił
W dniu 2010-09-05 12:18, Jan Werbiński pisze:
Nowe ficzery - parametry karty można wygodniej ustawić. Nowy krój czcionki.
Kto znalazł co¶ więcej?

Tak,
nie ma napisu "Poł±czenie szyfrowane" w nagłówku... :)
Ciekawe czy kto¶ zgłosi reklamację.. hue hue

Pozdr
--
Adam

Data: 2010-09-05 13:22:09
Autor: zlotawy
mBank się zmienił

Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomo¶ci news:4c836ea1$0$27032$65785112news.neostrada.pl...
Nowe ficzery - parametry karty można wygodniej ustawić. Nowy krój czcionki.
Kto znalazł co¶ więcej?

przelew na przyszla date waluty moge zrealizowac :)

zlotawy

Data: 2010-09-05 13:46:11
Autor: Borys Pogoreło
mBank się zmienił
Dnia Sun, 5 Sep 2010 12:18:55 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

Nowe ficzery - parametry karty można wygodniej ustawić. Nowy krój czcionki.
Kto znalazł co¶ więcej?

 W końcu wywalili tę zbędn± kreseczkę między numerem rachunku i list±
operacji. Tylko nie wiem po co te strzałeczki skierowane w dół w nagłówkach
belek tytułowych.

 Formularze s± znacznie bardziej "zwarte". Dobra zmiana. Najlepiej widać to
na przelewie do ZUS, który się ci±gn±ł i ci±gn±ł...

 W popupach z pomoc± nie działaj± obrazki.

 Ten biało-czerwony motyw nawet ciekawy. Pytanie ile jeszcze dodadz±.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-09-05 14:06:37
Autor: dizel
mBank się zmienił
On Sun, 5 Sep 2010 12:18:55 +0200, Jan Werbiński
<jan@traalala.bez.mai.la> wrote:

Nowe ficzery - parametry karty można wygodniej ustawić. Nowy krój czcionki.
Kto znalazł co¶ więcej?

Ja tam nic więcej nie znalazłem ale je¶li chodzi o wygl±d to wg mnie
wcze¶niej jako¶ lepiej to wygl±dało. Teraz ta czcionka jaka¶ dziwna
jest i psuje wygl±d całego systemu

Data: 2010-09-05 19:11:01
Autor: Jaroslaw Berezowski
mBank się zmienił
Dnia Sun, 05 Sep 2010 14:06:37 +0200, dizel napisał(a):

Ja tam nic więcej nie znalazłem ale jeśli chodzi o wygląd to wg mnie
wcześniej jakoś lepiej to wyglądało. Teraz ta czcionka jakaś dziwna jest
i psuje wygląd całego systemu
Ustaw sobie wymuszony css.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-09-05 14:12:20
Autor: Marcin Wasilewski
mBank się zmienił
[...]

Bilix doszedł (do tej pory był tylko w multibanku),
w kartach można limity kwotowe i ilo¶ciowe transakcji ustawić.

Data: 2010-09-05 14:56:35
Autor: kranu
mBank się zmienił
W dniu 05.09.2010 12:18, Jan Werbiński pisze:
Nowe ficzery - parametry karty można wygodniej ustawić. Nowy krój czcionki.
Kto znalazł co¶ więcej?

Zmiany s± opisane na blogu mBanku w kilku artykułach:
http://www.mbank.pl/blog/

Data: 2010-09-05 19:32:10
Autor: Jan Werbiński
mBank się zmienił
Użytkownik "kranu" <kranu@lewymail.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c839383$0$22809$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale eMakler dalej ssie...

Data: 2010-09-05 22:01:19
Autor: Arek
mBank się zmienił
Jan Werbiński wrote:

Nowe ficzery - parametry karty można wygodniej ustawić. Nowy krój
czcionki. Kto znalazł co¶ więcej?

Pisz±, że odpal± w tym mcu przelewy z karty kredytowej traktowane jako operacja bezgotówkowa - ciekawe.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2010-09-06 00:15:33
Autor: Jan Werbiński
mBank się zmienił
Użytkownik "Arek" <a.r.e.k.m.x@g.a.z.e.t.a.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i60suf$n13$1news.onet.pl...
Jan Werbiński wrote:

Nowe ficzery - parametry karty można wygodniej ustawić. Nowy krój
czcionki. Kto znalazł co¶ więcej?

Pisz±, że odpal± w tym mcu przelewy z karty kredytowej traktowane jako
operacja bezgotówkowa - ciekawe.

Znaczy przeleję sobie na inny bank, włożę na lokatę i będe miał oscylator?

Data: 2010-09-06 06:36:25
Autor: Andrzej Kubiak
mBank się zmienił
Dnia Mon, 6 Sep 2010 00:15:33 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

Znaczy przeleję sobie na inny bank, włożę na lokatę i będe miał oscylator?

Tak, je¶li tylko znajdziesz bank, który w czasie GP da ci więcej odsetek
niż - zgaduję - 2% prowizji za przelew.

AK

Data: 2010-09-06 07:44:46
Autor: Jan Werbiński
mBank się zmienił
Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:yr09f0ubrdji$.rwqzzt7uz6w4$.dlg40tude.net...
[...]

Nie miało być bez prowizji?

Data: 2010-09-06 08:53:48
Autor: xbartx
mBank się zmienił
Dnia Mon, 06 Sep 2010 07:44:46 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości
Dnia Mon, 6 Sep 2010 00:15:33 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

Znaczy przeleję sobie na inny bank, włożę na lokatę i będe miał
oscylator?

Tak, jeśli tylko znajdziesz bank, który w czasie GP da ci więcej
odsetek niĹĽ - zgadujÄ™ - 2% prowizji za przelew.

Nie miało być bez prowizji?

Prowizja a status danej transakcji, to są zasadniczo dwie kompletne różne rzeczy.

--
xbartx

Data: 2010-09-08 10:17:09
Autor: cyklista
mBank się zmienił
Użytkownik Jan Werbiński napisał:
Nowe ficzery - parametry karty można wygodniej ustawić. Nowy krój czcionki.
Kto znalazł co¶ więcej?

ja przestałem widzieć w historii tytuły przelewów, widzę tylko nadawce a dopiero jak wejdę w konkretn± operację to tytuł

też tak macie?

Data: 2010-09-15 22:28:25
Autor: kashmiri
mBank się zmienił
Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> dared to write:
Nowe ficzery - parametry karty można wygodniej ustawić. Nowy krój
czcionki. Kto znalazł co¶ więcej?

Karty kredytowe nareszcie maj± własne, oficjalne numery rachunku!!!

k.

Data: 2010-09-16 09:39:36
Autor: Jan Werbiński
mBank się zmienił
Użytkownik "kashmiri" <nie.ma@nigdzie.com> napisał w wiadomo¶ci news:i6qvnr$p3l$1news.onet.pl...
Karty kredytowe nareszcie maj± własne, oficjalne numery rachunku!!!
++++

Do czego to potrzebne?

Data: 2010-09-16 08:43:48
Autor: xbartx
mBank się zmienił
Dnia Thu, 16 Sep 2010 09:39:36 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

Użytkownik "kashmiri" <nie.ma@nigdzie.com> napisał w wiadomości
> [...]
Karty kredytowe nareszcie mają własne, oficjalne numery rachunku!!! ++++

Do czego to potrzebne?

Nie musisz posiadać ekonta, żeby mieć kk w mbank.

--
xbartx

Data: 2010-09-20 20:23:52
Autor: MarekZ
mBank się zmienił
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i6slc3$pe4$1@inews.gazeta.pl...

Do czego to potrzebne?

Nie musisz posiadać ekonta, żeby mieć kk w mbank.

No nie wiem, to jest chyba kwestia umowy. Musiałaby się zmienić umowa, bo jak do tej pory chyba jest tam napisane, że KK może mieć tylko posiadacz r-o-r.

Czy ktoś sprawdzał czy na ten rachunek karty można skierować przelew i nie odbije się on? Bo jak taki rachunek uzyskałem w trakcie moich bojów około 2 lat temu ale przelewy kierowane na niego odbijały się (także przelewy wewnętrzne z eKonta). Musiałem zatem toczyć dalsze boje o kolejny rachunek (rachunek powiązany). O ile bezpośrednio na te rachunki kart można już kierować przelewy zewnętrzne byłoby świetnie.

Data: 2010-09-21 12:43:19
Autor: xbartx
mBank się zmienił
Dnia Mon, 20 Sep 2010 20:23:52 +0200, MarekZ napisał(a):

[...]

Ja nie pomogÄ™, bo mam tam tylko delfinka, totalnie nieuĹĽywanego.

--
xbartx

Data: 2010-09-21 12:51:21
Autor: Olgierd
mBank się zmienił
Dnia Mon, 20 Sep 2010 20:23:52 +0200, MarekZ napisał(a):

Czy kto¶ sprawdzał czy na ten rachunek karty można skierować przelew i
nie odbije się on?

W Multibanku tak to wła¶nie działa, testowałem.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-16 10:25:39
Autor: Wemif
mBank się zmienił
Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> wrote:

Do czego to potrzebne?

Np. aby splacic karte gdy konto masz zajete przez komornika ;)

a.

Data: 2010-09-16 14:28:55
Autor: Jan Werbiński
mBank się zmienił
Użytkownik "Wemif" <wemif@amsnet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6srb3$udp$1host.amsnet.pl...
Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> wrote:

Do czego to potrzebne?

Np. aby splacic karte gdy konto masz zajete przez komornika ;)

A to rzeczywi¶cie praktyczne. Nigdy nie wiadomo. ;-)

Data: 2010-09-16 18:28:11
Autor: mvoicem
mBank się zmienił
(09/16/2010 09:39 AM), Jan Werbiński wrote:
Użytkownik "kashmiri" <nie.ma@nigdzie.com> napisał w wiadomo¶ci
Karty kredytowe nareszcie maj± własne, oficjalne numery rachunku!!!
++++

Do czego to potrzebne?

Żeby móc spłacić kartę żony bez logowania się na jej login.

p. m.

mBank się zmienił