mBank się zmienił

Data: 2010-09-05 14:06:37
Autor: dizel
mBank się zmienił
On Sun, 5 Sep 2010 12:18:55 +0200, Jan Werbiński
<jan@traalala.bez.mai.la> wrote:

Nowe ficzery - parametry karty można wygodniej ustawić. Nowy krój czcionki.
Kto znalazł co¶ więcej?

Ja tam nic więcej nie znalazłem ale je¶li chodzi o wygl±d to wg mnie
wcze¶niej jako¶ lepiej to wygl±dało. Teraz ta czcionka jaka¶ dziwna
jest i psuje wygl±d całego systemu

Data: 2010-09-05 19:11:01
Autor: Jaroslaw Berezowski
mBank się zmienił
Dnia Sun, 05 Sep 2010 14:06:37 +0200, dizel napisał(a):

Ja tam nic więcej nie znalazłem ale jeśli chodzi o wygląd to wg mnie
wcześniej jakoś lepiej to wyglądało. Teraz ta czcionka jakaś dziwna jest
i psuje wygląd całego systemu
Ustaw sobie wymuszony css.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski