mBank - spłata na rachunek karty

Data: 2010-10-05 19:20:38
Autor: XYZ
mBank - spłata na rachunek karty
Od czasu uwidocznienia numerów rachunków kart w serwisie transakcyjnym mBanku były wątpliwości, czy można spłacać karty przelewem na podany numer konta. Dziś spłaciłem w ten sposób kartę a na liście operacji pojawił się opis PRZELEW ZEWNĘTRZNY NA KONTRAKT KARTY KREDYTOWEJ-SPŁATA.

Data: 2010-10-05 19:31:07
Autor: MarekZ
Użytkownik "XYZ" <junk@mail.bin> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8fmpa$mok$1@news.onet.pl...
[...]

Czyli zniknął chyba największy dotychczasowy minus kart mBanku (brak możliwości zarządzania ich saldem z zewnątrz). Świetnie.

Data: 2010-10-05 19:42:29
Autor: radekp@konto.pl
mBank - spłata na rachunek karty
Tue, 5 Oct 2010 19:31:07 +0200, w <i8fmk1$s9s$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, "MarekZ"
<brak@adresu.w.pl> napisał(-a):

> [...]

Czyli zniknął chyba największy dotychczasowy minus kart mBanku (brak możliwości zarządzania ich saldem z zewnątrz). Świetnie.

To teraz czekamy aż w końcu odkleją również eMaklera od eKonta :].

Data: 2010-10-05 17:52:41
Autor: xbartx
Dnia Tue, 05 Oct 2010 19:42:29 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

To teraz czekamy aż w końcu odkleją również eMaklera od eKonta :].

A co, jest przyklejony?

Data: 2010-10-05 20:52:49
Autor: MarekZ
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8fol9$kpo$1@news.net.icm.edu.pl...

To teraz czekamy aż w końcu odkleją również eMaklera od eKonta :].

A co, jest przyklejony?

Jest spięty (nie można mieć eMaklera nie mając eKonta), choć ja tu akurat nie widzę specjalnie negatywnych skutków. Naturalnie byłoby nieco lepiej gdyby dało się go spiąć z eMAXem.

Data: 2010-10-06 14:58:52
Autor: radekp@konto.pl
mBank - spłata na rachunek karty
Tue, 5 Oct 2010 20:52:49 +0200, w <i8frd7$vle$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, "MarekZ"
<brak@adresu.w.pl> napisał(-a):

> A co, jest przyklejony?

Jest spięty (nie można mieć eMaklera nie mając eKonta), choć ja tu akurat nie widzę specjalnie negatywnych skutków.

No nie mów, że może nie przeszkadzać, bo mnie akurat przeszkadza bardzo.
(pomieszanie bieżących wydatków z inwestycjami).

Data: 2010-10-06 10:25:04
Autor: p 47

Użytkownik "XYZ" <junk@mail.bin> napisał w wiadomości news:i8fmpa$mok$1news.onet.pl...
[...]

Czy dobrze zrozumiałem? - spłaciłes zadłużenie na KK  przelewem z INNEGO banku bezpośrednio na numer KK z pominieciem e-konta?

Data: 2010-10-09 15:46:43
Autor: waga
W dniu 2010-10-05 19:20, XYZ pisze:
[...]

A dlaczego nie przelew wewnętrzny?

Data: 2010-10-09 17:01:17
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
mBank - spłata na rachunek karty
waga pisze:

Od czasu uwidocznienia numerĂłw rachunkĂłw kart w serwisie transakcyjnym
[...]

Zgaduję: zapewne dlatego, że był... zewnętrzny. :-)

--
MiCHA

mBank - spłata na rachunek karty