mBank -- starter za 10 zotych

Data: 2009-09-11 13:22:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank -- starter za 10 zotych
Jak długo żyje starter mBanku za 10 złotych po aktywacji bez doładowywania?

Data: 2009-09-11 15:52:43
Autor: Gr
mBank -- starter za 10 zotych

www.mobile.pl

Data: 2009-09-12 00:20:14
Autor: Misiu
mBank -- starter za 10 zotych
Gr pisze:
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Jak długo żyje starter mBanku za 10 złotych po aktywacji bez doładowywania?

www.mobile.pl

Cóż za trafna i wyczerpująca odpowiedź. Jestem pod dużym wrażeniem przenikiwości i intelektu Gr ... :)

Data: 2009-09-12 11:14:05
Autor: Gr
mBank -- starter za 10 zotych

O intelekcie (ew. lenistwie) świadczą pytania na które odpowiedzi można znaleźć w niecałą minutę na jasno określonej stronie www.

Data: 2009-09-12 11:54:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank -- starter za 10 zotych

"Misiu" h8eies$4a4$2@news2.ipartners.pl...

Cóż za trafna i wyczerpująca odpowiedź. Jestem pod dużym wrażeniem przenikiwości i intelektu Gr ... :)

Ja tak samo... Dodam jeszcze, że z bankowej grupy wysyłano mnie tutaj
a dwie różne osoby udzieliły mi tam dokładnie dwóch różnych (czyli
sprzecznych ze sobą) odpowiedzi na inne pytanie dotyczące minut
dawanych przez mBank...

Chyba ten mBankowy telefon jest niewiele warty, skoro dostaję
takie (głupie) odpowiedzi. A może to konkurencja kąsa? :)

Ciekawe, czy można kupić starter w Orange (kiedyś kosztował taki
5 złotych i żył rok czasu bez doładowywania) i przejść z nim do
mBanku... Byłoby taniej. :) Ja nawet mam taki starter. :)

Data: 2009-09-12 13:36:17
Autor: Skylla
mBank -- starter za 10 zotych
Ciekawe, czy można kupić starter w Orange (kiedyś kosztował taki
5 złotych i żył rok czasu bez doładowywania) i przejść z nim do
mBanku... Byłoby taniej. :) Ja nawet mam taki starter. :)

5zł możesz też zaoszczędzić biegnąc zaledwie kilometr za taksówką...

Data: 2009-09-12 13:57:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank -- starter za 10 zotych

"Skylla" h8g12q$tbi$1@news.onet.pl

5zł możesz też zaoszczędzić biegnąc zaledwie kilometr za taksówką...

Już dawno bym tak oszczędzał, gdybym  miał zdrowe nogi. :)
Poza tym -- kiedy ostatni raz jechałeś taksówką?
Za 5 złotych to chyba możesz jedynie postać
i popatrzeć na ,,trzaskanie drzwiami''. :)
(chyba, że odejmujesz koszt zużywanych butów)

IMO ten starter w mBanku będzie moja najgorszą inwestycją w tym roku... :)

Wracając do Orange -- można tam mieć abonament za dychę i mieć w nim 20 minut miesięcznie. :)
W Plusie mam 15, ale w Orange przechodzą z miesiąca na miesiąc a w Plusie z miesiąca na 3 miesiące. ;)

Data: 2009-09-12 15:28:02
Autor: Valdi.Pavlack
mBank -- starter za 10 zotych
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:h8g2m4$i1k$1inews.gazeta.pl

IMO ten starter w mBanku będzie moja najgorszą inwestycją w tym roku... :)

Co na to twój prywatny kościół, Leszku? :)

Data: 2009-09-12 15:55:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank -- starter za 10 zotych

"Valdi.Pavlack" h8g6di$lte$1@news.interia.pl

IMO ten starter w mBanku będzie moja najgorszą inwestycją w tym roku... :)

Co na to twój prywatny kościół, Leszku? :)

To nie jest prywatny kościół, lecz Jednoosobowy Kościół Niezależny :)
No... I ten Kościół zabrania prorokowania i wróżenia... Więc chyba
dostanę rozgrzeszenie... Trudno zgadnąć... Sądzisz, że mBank przekazuje
zyski z mTelefonii do konkurencyjnych Kościołów?
W razie czego będę się tłumaczył niewiedzą... :)

Data: 2009-09-13 15:07:15
Autor: Valdi.Pavlack
mBank -- starter za 10 zotych
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:h8g99k$lbp$2inews.gazeta.pl

:)

> Co na to twój prywatny kościół, Leszku? :)

To nie jest prywatny kościół, lecz Jednoosobowy Kościół Niezależny :)

A to nie jest to samo, tylko, że w innym opakowaniu? ;)

No... I ten Kościół zabrania prorokowania i wróżenia... Więc chyba
dostanę rozgrzeszenie...

No chyba tak :)

Trudno zgadnąć... Sądzisz, że mBank przekazuje
zyski z mTelefonii do konkurencyjnych Kościołów?

Podobno przekazuje do kościoła pod wezwaniem internetowego PR grupy BRE :)

Data: 2009-09-13 17:05:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank -- starter za 10 zotych

"Valdi.Pavlack" h8ipjb$mlm$1@news.interia.pl

:)

> Co na to twój prywatny kościół, Leszku? :)

To nie jest prywatny kościół, lecz Jednoosobowy Kościół Niezależny :)

A to nie jest to samo, tylko, że w innym opakowaniu? ;)

Różnica jest ewidentna -- mój Kościół jest wymagający, nie taki jak
rzymskokatolicki, który zadawala się ochłapami. Mój ode mnie żąda
wszystkiego!!! Co do grosza muszę oddać swojemu kościołowi, nie tak
jak w rzymskokatolickim, któremu wystarczy, gdy przeciętny wierny
(i wierna też -- oczywiście) da jakiś ochłap, na przykład sto
(tyle wprost, a jeszcze w podatkach z osiem razy tyle) złotych
miesięcznie ze swoich zarobków... No... Może tak mało nie wymaga
rzymskokatolicki, ale jednak na pewno nie wymaga oddawania wszystkiego!!!
W pewnym sensie to obłudny Kościół, bo jednak święty Maksymilian powtarzał
,,cały Twój''.  A jaki to cały, gdy sobie zostawi na zbytki?

Ja WSZYSTKO muszę oddać swojemu Kościołowi, czyli sobie. :)

No... I ten Kościół zabrania prorokowania i wróżenia... Więc chyba
dostanę rozgrzeszenie...

No chyba tak :)

Dam [sobie] na tacę i dostanę. :) Jednak to kościół przekupny jak każdy inny. :)
Tyle tylko -- że droższy. :) (bo żąda wszystkiego) Bardziej pazerny...
Ale -- ja na zbawieniu nie będę oszczędzał!!! To zbyt poważna sprawa,
aby człowiek czynił jakieś głupie oszczędności!!! Wszystko oddam swoim
biskupom, czyli sobie!!! I nie zamierzam marudzić, że wydają na zbytki
czy na kobiety!!! NA co zechcą (czyli na co zechcę) na to wydadzą!!!

Trudno zgadnąć... Sądzisz, że mBank przekazuje
zyski z mTelefonii do konkurencyjnych Kościołów?

Podobno przekazuje do kościoła pod wezwaniem internetowego PR grupy BRE :)

Masz jakieś dowody? W razie czego trzymam mBank w garści, więc mogę odbić straty.
Na zbawieniu nie można oszczędzać, a jeśli oddają heretykom... Ale muszę mieć
jakieś poważne dowody ich zbrodni!!!

W razie czego będę się tłumaczył niewiedzą... :)

Bóg zna prawdę i wie o tym, że mam dobre intencje a jedynie jestem głupi...
Znaczy... Niedoinofrmowany. ;) Chyba te bezpłatne doładowania nie przedłużają
życia startera, więc biznes to żaden. Mogę w ciągu 10 dni zrezygnować z przesyłki...

A może ten starter żyje rok... Wątpię... Chyba taki żywuszczy jest za 50 złotych.
Mogę uznać, że mBank wypowiedział mi wojnę i zabrać stamtąd swoja kartę krechową,
z której mBank ma sobie pobrać jeszcze 60 złotych... Każdy powód do zwady jest dobry! :)

 -- Ależ to podłość!!! Jak ja to lubię!!! ;)

Mogę po prostu zwalić winę na kogoś niewinnego -- i temu komuś mogę nakazać
zapłacenie. :) Wiem... Pamiętam... Gdy się orze pole, nie należy oglądać się
za siebie, a we mnie wciąż tkwią nawyki mego dawnego Kościoła... :)

Data: 2009-09-13 23:54:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank -- starter za 10 zotych

"Valdi.Pavlack" h8ipjb$mlm$1@news.interia.pl

No... I ten Kościół zabrania prorokowania i wróżenia... Więc chyba
dostanę rozgrzeszenie...

No chyba tak :)

Byłem u spowiedzi. Kapłan powiedział mi, że powinienem przyjąć ten starter
wraz ze wszystkimi okropnościami, jakie ze sobą przyniesie, ale nie będę
musiał odbierać telefonów dzwoniących po nocach, czyli w czasie snu... :)
(a śpię zazwyczaj po nocach, czyli we dnie) Dodał, iż nie powinienem szukać
na siłę zwady z mBankiem, czyli nie powinienem przenosić karty kredytowej do
Aliora, a że szkoda 100 złotych, więc Bóg (u którego jest wszystko możliwe)
daje mi inna możliwość otrzymania tej karty -- mianowicie mogę ją wziąć
jako kartę dodatkową do karty innej osoby. :)

Niestety ksiądz dał mi pokutę... Myślałem, że mi każe wpłacić na moje konto
własne ze sto złotych, ale nie... Kazał mi opisać moje wrażenia z używania
tegoż mTelefonu... Na grupach dyskusyjnych mam to opisać... Aż mnie ciarki
przechodzą... No nic... Jakoś to będzie... Powiedział, że za pieniądze nie
kupię zbawienia...

Surowo zabronił mi obciążania niewinnych ludzi tym moim głupim (tak
powiedział -- ostry był) posunięciem... Dodał, że starter na pewno
żyje nie dłużej niż miesiąc a darmowe doładowania z konta bankowego
nie wydłużają mu życia...

Pozwolił mi natomiast na odstawienie karty mBanku i płacenie pozostałymi
dwiema a nawet na otworzenie kolejnej karty, najlepiej z keszbekiem... :)

Dodał też, że Alior to głupi bank, którego decyzjami nie muszę się
przejmować, a że w czasie spowiedzi przemawiał pod natchnieniem Ducha
Świętego, muszę mu wierzyć... :) Jeszcze przypomniał mi, że to bank
ma służyć mnie, nie ja bankowi. :)

Mój Kościół podlega i nauce, i osobie Benedykta XVII -- stąd zapewne taki werdykt...

-=-

Po spowiedzi zapytałem kapłana, czy mogę dotować RMF Classic.
Odparł, że to moja sprawa, o ile nie naruszę pieniędzy mego
Kościoła, a że wszystko co mam, powinienem oddawać Kościołowi...
A później roześmiał się (w ogóle moi księża są weseli) i dodał,
że RMF Classic powinno płacić mnie/mi za reklamę... :) Potem
burknął sam do siebie, że ja słuchałem tej muzyki wtedy, gdy
te pacany nie miały o niej pojęcia...

Aha... I zabronił mi mówienia o tym, że Elfy obiecały mi luksusowy
miesiąc miodowy z muzyką graną przez Richarda Claydermana, o ile
znalazłaby się żona dla Frajera. :) Spytałem, czy mogę o tym pisać
 -- pozwolił, bo (jak dodał niby sam do siebie) i tak pacany nie
potrafią czytać tego, co ja piszę... ;) I tu nie wiem, czy miał
na swej myśli tylko ludzi z RMF Classic, czy i innych popierających
łachudrę, któremu zawdzięczam smutny swój los...

Nie pytałem go o to, czy mogę chodzić do filharmonii...
Już wiem, że tak, o ile dostałbym bilety za freeko... :)

A wiem, że tak by powiedział, bo w powietrzu wisiało i pytanie
zadawane przez różnych pacanów:

 -- Co będzie, gdy nie będziemy dotowani? Gdy nie będziemy mieli
    pieniędzy na swoją działalność? Na krzewienie kultury, sztuki,
    muzyki itd.?

i wisiała też odpowiedź:

 -- Ty jesteś Królewskim Elfem. :) Obiecano Ci, że muzyka i kwiaty
    będą Ci towarzyszyły dokądkolwiek pójdziesz. Bądź pewny, że
    zawsze znajdą się Elfy gotowe (w imieuniu Króla) nie tylko na
    to, aby Ci sprawić miesiąc miodowy w swoich murach, gdzie od
    lat sączy się na co dzień muzyka ulubiona przez Ciebie, ale
    na coś więcej. :)

Dał mi do zrozumienia, że nie powinienem się martwić o pacanów, :) ale
że powinienem zawsze pokładać ufność w Bogu, który nam wszystkiego
dostarcza w obfitości, dba o nas i zazdrośnie postępuje, gdy ktoś
kogoś (lub siebie) stawia na Jego miejscu...

Odszedłem od konfesjonału podbudowany psychicznie/duchowo...
Słowo stało się ciałem -- gdzie zapanował grzech, tam jeszcze
obficiej rozlała się łaska, czy jakoś tak... Mam więcej nie
grzeszyć, mam unikać sposobności do grzechu (czyli mam omijać
mBank czy mTelefonię? -- tego nie wiem, a bałem się zapytać)
i żyć radośnie...

Aha... Zanim dostałem rozgrzeszenie, kapłan zauważył, że zataiłem
przed nim inny swój grzech... Ciężki grzech... Śmiertelny...
Przeczyłem, ale on surowo powiedział:

 -- Chodzi o te dwie... Wiesz, o które...

W myślach zobaczyłem dwie tabletki Amoksiklavu, które przyjmowałem
nieregularnie...

I usłyszałem głos pełen jakiejś obojętności na mój ból związany
z tym antybiotykiem... I moją niewiedzą... Bo naprawdę nie zdawałem
sobie sprawy z tego, że mam przyjmować regularnie, co 12 godzin,
a nie po prostu 2 na dobę... Rano i wieczorem...

 -- Idź i nie grzesz więcej z dwiema... Ani z tymi dwiema, ni z innymi...
    Dobrze czynisz, biorąc jedna...

Chciałem mu powiedzieć, że teraz właśnie biorę jedną dziennie (Azimycin),
i że to kosztuje, ale że tabletki nie są smaczne, zemdliło mnie na samą
myśl i o tamtych dwóch, i o kolejnych (Unidox) dwóch, i tej jednej
(Azimycin) i nie zdołałem powiedzieć już niczego więcej...

W każdym razie unikam już okazji do grzeszenia z dwiema i łykam jedną na dobę... :)

Po spowiedzi czuje się jak nowo narodzony. :)

Data: 2009-09-13 04:11:09
Autor: JanKo
mBank...,Orange, abonament 10 zł.

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości

Wracając do Orange -- można tam mieć abonament za dychę i mieć w nim 20 minut miesięcznie. :)

    Co to za oferta ?
Możesz podać linka ?

Data: 2009-09-13 17:12:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank...,Orange, abonament 10 zł.

"JanKo" h8h981$hu4$1@node1.news.atman.pl

Wracając do Orange -- można tam mieć abonament
za dychę i mieć w nim 20 minut miesięcznie. :)

   Co to za oferta ?
Możesz podać linka ?

Mogę dać -- ale muszę sobie przypomnieć miejsce, w którym rozmawiałem
z sympatyczna Oranżką. :) Pokazała mi modem... Hm... Ani on GSM, ani
inny mi znany... Ponoć rybacy już go nie chcą, więc został wepchnięty...
Znaczy -- wykorzystany... Został wykorzystany do ineternetu... :)
Ma 4 anteny... :)

-==-

10 złotych miesięcznie, w tym 20 minut, które przechodzą z miesiąca
na kolejny miesiąc, i tylko na ten kolejny. :) Zero aparatu
telefonicznego i zero bezpłatnych numerów. :)

Można też mącić inetrnet z telefonem...

-=-

W ogóle oferta tak zagmatwana, że służy chyba tylko pogawędce. :)
Poniekąd słusznie -- panienki szybciej znajda sobie mężów. ;)

A mężatki? Będą mogły zazdrościć młodszym i mówić -- za moich
czasów, moja droga, to nie było ani inetrnetu, ani telefonów
komórkowych... I też jakoś musiałam wyjść za mąż... ;)

mBank -- starter za 10 zotych