mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy

Data: 2011-06-09 09:19:07
Autor: Ghost
mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
Od sierpnia zycza sobie po dwa zlote od karty, huehuehuehue. Trzeba zmienic bank.

Data: 2011-06-09 09:19:27
Autor: JWW
mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
Od sierpnia zycza sobie po dwa zlote od karty, huehuehuehue. Trzeba zmienic

czy jesteś tego pewan> Czy to oficjalnie?

jk

Data: 2011-06-09 17:23:51
Autor: dizel
mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
On Thu, 9 Jun 2011 09:19:07 +0200, "Ghost" <ghost@everywhere.pl>
wrote:

Od sierpnia zycza sobie po dwa zlote od karty, huehuehuehue. Trzeba zmienic bank.

jak masz usługę wypłata z wszystkich bankomatów za 5pln to nie
pobierają żadnej opłaty, tak samo jeśli zrobisz płatności kartami na
100pln także opłaty nie pobierają więc nie widze problemu, a nawet
jeśli ktoś ma problem to ciekawe gdzie się przeniesie, co jak co ale
jeśli chodzi o system transakcyjny to mbank ma wg mnie najlepszy ze
wszystkich, nie będe czekał na przelew wewnątrz bankowy aż mi
przejdzie sesją elixir jak to jest w niektórych bankach

Data: 2011-06-09 09:38:39
Autor: Rzetelny Solidny
On Jun 9, 5:23 pm, dizel <diz...@NOSPAMwp.pl> wrote:
>Od sierpnia zycza sobie po dwa zlote od karty, huehuehuehue. Trzeba zmienic
>bank.

Osobiscie mam BARDZO NIEMILE wspomnienia z tego jak 2 miesiace temu
bankomat Cash4you sie "zawiesil" i kasa, kilkaset zlotych zostalo
WSTRZYMANE na 3 TYGODNIE! I jeszcze to bylo w okolicznosciach naprawde
PILNEJ potrzeby i dzwonilem do mLinii i blagalem o ODDANIE MI moich
pieniedzy! Odpowiedz mBanku byla mniej wiecej taka: "WAL SIE PAN - TO
TYLKO Pana zasrany problem, ze pieniadze ZNIKNELY z eKONTA NASZEGO
mbanku!"

TRZY-TYGODNIOWY DARMOWY KREDYT DLA mBanku! Jesli tak zrobili z
tysiacami klientow to NIEZLY pomysl na poprawienie plynnosci
finansowej firmy. A klienci? Who cares about customers in POland! The
Banana Rupublic of POland!

Teraz mam konto DBnet, jak na razie nie widze problemow i licze na
wyzsza KULTURE bezsprzecznego niemieckiego synonimu.

jak masz usługę wypłata z wszystkich bankomatów za 5pln to nie
pobierają żadnej opłaty,

tylko co z tym 5pln/miesiecznie?

[...]

A DeutscheBank, DBnet?? Tylko prosze precyzyjnie i bez DEZINFORMACJI -
co jest NIE TAK?

Data: 2011-06-09 21:09:54
Autor: dizel
mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
On Thu, 9 Jun 2011 09:38:39 -0700 (PDT), Rzetelny Solidny
<rzetelny.solidny@gmail.com> wrote:

[...]

to wina bankomatu skoro w DB masz wypłaty za free więc mogło ci się to
przytrafić również w DB korzystając z bankomatu CfY, natomiast co do
reklamacji to się nie będę sprzeczał bo niewiem czy w DB oddają odrazu
pieniądze czy trochę to trwa jak w mbanku

Teraz mam konto DBnet, jak na razie nie widze problemow i licze na
wyzsza KULTURE bezsprzecznego niemieckiego synonimu.

wszystko do czasu

A DeutscheBank, DBnet?? Tylko prosze precyzyjnie i bez DEZINFORMACJI -
co jest NIE TAK?

uważam że mbank ma zdecydowanie lepszy system transakcyjny niż DB, nie
bronie mbanku, ale w DB też musisz zrobić jedną transakcję w miesiącu
bądź wypłatę z bankomatu aby konto było darmowe
zresztą uważam że karta jest do tego żeby z niej korzystać, jeżeli
ktoś nie ma tyle pieniędzy żeby zrobić 100pln miesięcznie płatności
kartą to po co mu wogóle konto w banku a przedewszystkim karta?? i
prosze nie pisać że do wypłat z bankomatu, jak kogoś nie stać żeby
zapłacić 24pln / rok za kartę jeśli z niej nie korzysta to niech
lepiej trzyma pieniądze w skarpecie a nie w banku

Data: 2011-06-09 22:16:24
Autor: Q
mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
A DeutscheBank, DBnet?? Tylko prosze precyzyjnie i bez DEZINFORMACJI -
co jest NIE TAK?

uważam że mbank ma zdecydowanie lepszy system transakcyjny niż DB

"zdecydowanie" - tylko tyle? :)

System easyNET w porownaniu do mBanku
ma sie jak maluch stojacy na szrocie do Bugatti Veyrona.
Tego sie nawet nie da porownywac.

DB jest offline'owym bankiem, w ktorym czas stanal jakies 10-15 lat temu.
Pisalem juz co mi odpowiedzieli czy i kiedy wprowadza hasla sms'owe? :)
Albo jak dostalem dwie _sprzeczne_ odpowiedzi z ich infolinii?
Co tam jeszcze... - brak mozliwosci zdefiniowania zaufanych
kontrahentow / przelewow - tak mnie to wtułwiło,
ze karte zdrapke (TAN) wydrapalem cala jeszcze w pierwszym dniu posiadania :).
Sporo tego - az nie chce mi sie pisac...
Z tych nerwow az zapomnialem dlaczego w ogole mam tam konto? :)

bronie mbanku, ale w DB też musisz zrobić jedną transakcję w miesiącu
bądź wypłatę z bankomatu aby konto było darmowe

Nie porownuj wyciagniecia 10zl z _dowolnego_ bankomatu
z przemieleniem 100zl bezgotowkowo (choc fakt - to malo :),
no i te nie-wszystkie bankomaty gratis.

Data: 2011-06-10 10:02:59
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 9 Jun 2011 22:16:24 +0200, Q napisał(a):

[...]

 Mnie najbardziej rozbawiły e-płatności przez DBnet.

 Polegają na wyświetleniu przez platnosci.pl opisu jak zrobić przelew na
ich konto :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-06-10 10:32:02
Autor: Q
mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
Mnie najbardziej rozbawiły e-płatności przez DBnet.

Polegają na wyświetleniu przez platnosci.pl opisu jak zrobić przelew na
ich konto :)

Dokladnie :).

Pamietam jak chcialem kupic abonament takiego tam programu,
ktory to potrzebowalem miec w pelnej wersji "na wczoraj",
no i pojawila sie strona przelewy24.pl a ja gupi wybralem "place z db",
czy cos a-la-w-podobie.

Jak zaczalem czytac co system wypisuje i kiedy dotrze kasa
(i tym samym uzyskam dostep do pelnej wersji aplikacji)
to krzyknalem dbnetowe "o szajse!" i niczym marnotrawny syn
predko zrobilem mTransfer.

Aplikacje mialem za minute a nie za db-dobe :).

PS
Mowilem, ze sporo tego - az mi znowu cukier skoczyl...

Data: 2011-06-10 15:41:55
Autor: MattS
On Fri, 10 Jun 2011 10:32:02 +0200, Q <no@spam.pl> wrote:

[...]

Przecież płacąc przez net to się omija wszelkie Płacę mtransferem czy też  płacę z jakimś bankiem, tylko płaci się KK ze zwrotem, np. Polbank Era. Po  co płacić 100 zł teraz, skoro można zapłacić 99 zł za miesiąc.

Matt

Data: 2011-06-10 17:37:44
Autor: Q
[...]

a. na przelewy24.pl na pewno nie mialem do wyboru _zadnej_ karty
b. kwota byla smiesznie niska (ok. 3zl)
c. nie kazdy ma kk - choc to juz coraz rzadsza rzadkosc :)

Data: 2011-06-10 20:26:49
Autor: Mateusz Papiernik
W dniu 2011-06-10 15:41, MattS pisze:
Przecież płacąc przez net to się omija wszelkie Płacę mtransferem czy

Nadal nie wszyscy autoryzuja KK w platnosciach elektronicznych. Da sie w
platnosci.pl i przelewy24.pl wylaczyc i bardzo wiele sklepow to robi.

też płacę z jakimś bankiem, tylko płaci się KK ze zwrotem, np. Polbank
Era. Po co płacić 100 zł teraz, skoro można zapłacić 99 zł za miesiąc.

Well... zalezy przy jakiej kwocie. 100zl przez miesiac nie zapracuje na
nic sensownego, wiec mnie np. bez roznicy - a numeru KK nie pamietam, w
przeciwienstwie do loginu do banku.

Platnosci.pl/przelewy24.pl to by sie mogly nauczyc tak jak paypal,
prowadzic konta z zapamietanymi danymi KK - platnosci jednym kliknieciem
sa wygodne, a nie podawanie numeru karty co chwila.

--
Mateusz Papiernik
mati@maticomp.net, http://www.maticomp.net

Data: 2011-06-10 09:58:38
Autor: Rzetelny Solidny
On Jun 9, 9:09 pm, dizel <diz...@NOSPAMwp.pl> wrote:
> [...]

bronie mbanku, ale w DB też musisz zrobić jedną transakcję w miesiącu
bądź wypłatę z bankomatu aby konto było darmowe

wystarczy wyplata z bankomatu 20zl - i to GDZIEKOLWIEK NA SWIECIE!

zresztą uważam że karta jest do tego żeby z niej korzystać, jeżeli
ktoś nie ma tyle pieniędzy żeby zrobić 100pln miesięcznie płatności
kartą to po co mu wogóle konto w banku a przedewszystkim karta??

Jakos w DB nie zadaja takich IMPERTYNENCKICH pytan...

Po za tym, ktos moze wyjechac za granice NA CZAS NIEOKRESLONY - i po
powrocie nie chce zastac DLUGU "nie wiadomo skad"?
Wot, kwestia zaufania - w gdzie jak gdzie ale w BANKOWOSCI to
PODSTAWA!

prosze nie pisać że do wypłat z bankomatu, jak kogoś nie stać żeby
zapłacić 24pln / rok za kartę jeśli z niej nie korzysta to niech
lepiej trzyma pieniądze w skarpecie a nie w banku

Wiesz co... ZACZYNA sie od 24 zl/rok za karte - a potem (przy jakims
kredycie itp.) okazuje sie, ze nie mozesz sie polapac w DROBNYM
DRUCZKU i TRACISZ 24 ale TYSIACE!

Po prostu kwestia ZAUFANIA!

Data: 2011-06-10 19:53:00
Autor: Zbynek Ltd.
mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
Witam

Rzetelny Solidny napisał(a) :
Po za tym, ktos moze wyjechac za granice NA CZAS NIEOKRESLONY - i po
powrocie nie chce zastac DLUGU "nie wiadomo skad"?
Wot, kwestia zaufania - w gdzie jak gdzie ale w BANKOWOSCI to
PODSTAWA!

Zaufanie to podstawa małżeństwa. Nie relacji w biznesie. Komu jak
komu, ale bankom nie wolno wierzyć jak psom :-) I nie - ufać, ale
kontrolować, ale właśnie nie ufać w ogóle. Żeby nie być zaskoczonym.
Właśnie dlatego, żeby po powrocie nie okazało się, że mieszkanie
wyczyścił komornik.

Taki już los współczesnego człowieka - trzeba pilnować każdej
głupoty, śledzić pl.biznes.banki ;-) i 1001 innych grup i forów
dyskusyjnych. Nie chcesz się stresować? Wyjedź do Papui i zamieszkaj
w dżungli.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-06-11 09:54:26
Autor: Ghost
mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:istllj$6pn$1news.onet.pl...
Witam

Rzetelny Solidny napisał(a) :
[...]

Zatem nie powinienes im zanosic kasy w ogole.

Data: 2011-06-11 11:30:58
Autor: Q
mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
wystarczy wyplata z bankomatu 20zl - i to GDZIEKOLWIEK NA SWIECIE!

nieprawda :P

Po za tym, ktos moze wyjechac za granice NA CZAS NIEOKRESLONY - i po
powrocie nie chce zastac DLUGU "nie wiadomo skad"?

to juz klony czarneckiego lepiej sie do tego nadaja

Po prostu kwestia ZAUFANIA!

capslock Ci sie zacial :P

Data: 2011-06-11 10:36:38
Autor: Piotr
W dniu 2011-06-09 21:09, dizel pisze:

zresztą uważam że karta jest do tego żeby z niej korzystać, jeżeli
ktoś nie ma tyle pieniędzy żeby zrobić 100pln miesięcznie płatności
kartą to po co mu wogóle konto w banku a przedewszystkim karta??

Właśnie po to żeby wypłacać gotówke z bankomatu.

prosze nie pisać że do wypłat z bankomatu, jak kogoś nie stać żeby
zapłacić 24pln / rok za kartę jeśli z niej nie korzysta to niech
lepiej trzyma pieniądze w skarpecie a nie w banku

Kwestia zasad, to bank ma płacić mi za to że obraca moimi pieniędzmi, a nie ja bankowi.

pozdrawiam

Data: 2011-06-11 09:44:16
Autor: Ghost

Użytkownik "Rzetelny Solidny" <rzetelny.solidny@gmail.com> napisał w wiadomości news:f2f49756-6dde-470b-b35b-ab3f11c9815bj31g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

Osobiscie mam BARDZO NIEMILE wspomnienia z tego jak 2 miesiace temu
bankomat Cash4you sie "zawiesil" i kasa, kilkaset zlotych zostalo

Mialem dokladnie to samo, karte musialem kupic nowa w mbanku.

Data: 2011-06-11 09:45:57
Autor: Ghost

wrote:

[...]

Pracujesz w mbanku, ze nie widzisz problemu?

No jesli nie w mbanki to dla mbanu.

Data: 2011-06-11 08:16:07
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-06-11, Ghost <ghost@everywhere.pl> wrote:

[...]

[...]

Masz konto dla sportu, że widzisz problem?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-06-11 12:42:58
Autor: Ghost

On 2011-06-11, Ghost <ghost@everywhere.pl> wrote:

[...]

[...]

Jakim trzeba byc frajerem, by sadzic, ze mbank wprowadzil ta oplate po nic?

Data: 2011-06-11 10:52:00
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-06-11, Ghost <ghost@everywhere.pl> wrote:

[...]

Pracujesz w mbanku, ze nie widzisz problemu?
Masz konto dla sportu, że widzisz problem?
Jakim trzeba byc frajerem, by sadzic, ze mbank wprowadzil ta oplate po nic?

Ależ nie wprowadził "po nic". Całkiem sensownie, chce się pozbyć części
martwych kont i podnieść rentowność obsługi ROR (mit że z tego obracania
pieniedzy trzymanych na ROR bank ma "niewiadomo ile" jest ciągle tylko
mitem, niekoniecznie mającym pokrycie w faktach).

Nie pasują Ci warunki to zamknij kartę lub konto. Darcie szat na grupie i nazywanie innych frajerami tylko dlatego, że mają inną opinię, jest po prostu dziecinnym zachowaniem.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-06-11 07:31:18
Autor: Rzetelny Solidny
On Jun 11, 12:52 pm, Wojciech Bancer <prot...@post.pl> wrote:
Ależ nie wprowadził "po nic". Całkiem sensownie, chce się pozbyć części
martwych kont

To ciekawe! A PO CO? To mBank ma problem z utrzymaniem infrastruktury
informatycznej? (Przecież  to "bank internetowy w 100%")
Innego powodu nie mozna sobie wyobrazic - w czym przeszkadzaja lub sa
ciezarem tzw. "martwe konta"? Przeciez z kilkoma setkami tysiecy z
nich poradzlby sobie zwykly wspolczesny PeCet!

Nie pasują Ci warunki to zamknij kartę lub konto.

Ot: mBank chyba klientow ma W DUPIE - czyzby jakis szwindel "rzadowy"
wpadl na ruszt? A moze to cos z OFE? Ciekawe...

Data: 2011-06-11 15:28:21
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-06-11, Rzetelny Solidny <rzetelny.solidny@gmail.com> wrote:

[...]

Ależ nie wprowadził "po nic". Całkiem sensownie, chce się pozbyć części
martwych kont

To ciekawe! A PO CO?

A czemu nie?

[...]

A co to ma do rzeczy? Ktoś władny postanowił że cena za "martwiaka" to
tyle a tyle. Jaki to ma związek z kosztami, to nie wiem?

Ty też pracujesz po kosztach? A może chciałbyś, żeby Ci dekretem rząd
obwieścił: "od dzisiaj Rzetelny Solidny zarabia minimalną krajową, bo
takie ma koszty. I ani śmie zarabiać więcej!"? Wolny rynek mamy, obudź
się!

Nie pasują Ci warunki to zamknij kartę lub konto.

Ot: mBank chyba klientow ma W DUPIE

mBank jako osoba prawna nie ma DUPY. I nie widzę w jego postępowaniu
niczego nienormalnego, czy odstającego od pozostałych banków.

- czyzby jakis szwindel "rzadowy" wpadl na ruszt? A moze to cos z OFE? Ciekawe...

Żałosny troling. Zero konkretów i dużo krzyczenia.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-06-13 12:39:40
Autor: Rzetelny Solidny
On Jun 11, 5:28 pm, Wojciech Bancer <prot...@post.pl> wrote:

> To ciekawe! A PO CO?

A czemu nie?

Poniewaz to IDIOTYCZNE! Przeciez znaczna czesc tych kont to raczej
konta USPIONE, moga sie uaktywnic w kazdej chwili  - a utrzymanie tego
koszuje tyle co NIC!
Poza tym komu jak komu ale bankowi ZAWSZE sie oplaci miec dostep do
jak najwiekszej liczby ludzi!

> [...]
> sobie zwykly wspolczesny PeCet!

A co to ma do rzeczy? Ktoś władny postanowił że cena za "martwiaka" to

Ten "ktos" jest NIEKOMPETENTNY! TRZYMAJCIE SIE LEPIEJ Z DALA OD tak
ZARZADZANEGO BANKU!

Jaki to ma związek z kosztami, to nie wiem?

To kosztuje tyle co NIC - takie "koszta" liczyc mozna na 10-tym miescu
PO PRZECINKU!

> Ot: mBank chyba klientow ma W DUPIE

mBank jako osoba prawna nie ma DUPY. I nie widzę w jego postępowaniu
niczego nienormalnego,

prosze, zobacz w tym postepowaniu cos NIEKOMPETENTNEGO!

czy odstającego od pozostałych banków.

a tutaj to fakty KRZYCZA same za siebie (ze sie mylisz)

Data: 2011-06-11 13:29:31
Autor: Ghost

On 2011-06-11, Ghost <ghost@everywhere.pl> wrote:

[...]

[...]

Ojej, bo nie oplaca sie brac kasy za wystawianie karty.

Nie pasują Ci warunki to zamknij kartę lub konto.

I nie dyskutuj, zwlaszcza na grupach dyskusyjnych, bo jeszcze ktos zauwazy i zrobi to samo.

Darcie szat na grupie i nazywanie innych frajerami tylko dlatego,
że mają inną opinię, jest po prostu dziecinnym zachowaniem.

Zachowujesz sie dziecinnie majac pretensje o moja opinie na temat frajerstwa.

Data: 2011-06-11 11:35:19
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-06-11, Ghost <ghost@everywhere.pl> wrote:

[...]

Ależ nie wprowadził "po nic". Całkiem sensownie, chce się pozbyć części
martwych kont
Ojej, bo nie oplaca sie brac kasy za wystawianie karty.

I przepraszam chcesz im zabronić takiej decyzji biznesowej?

Nie pasują Ci warunki to zamknij kartę lub konto.

I nie dyskutuj, zwlaszcza na grupach dyskusyjnych, bo jeszcze ktos zauwazy i zrobi to samo.

Dyskutować oczywiście można, ale Ty nie dyskutujesz, tylko trollujesz
(patrz niżej).

Darcie szat na grupie i nazywanie innych frajerami tylko dlatego,
że mają inną opinię, jest po prostu dziecinnym zachowaniem.

Zachowujesz sie dziecinnie majac pretensje o moja opinie na temat frajerstwa.

Tłumacząc Twoje zdanie powyższe zdanie: "a nie bo Ty"? Wymyśl swoje argumenty to po pierwsze.

Po drugie nazywasz _osobę_ frajerem (czyli stosujesz adpersonany), a nie
wyrażasz opinie na temat jakiegoś zachowania (jak ja opisując że coś
jest dziecinnym zachowaniem).

Mówiąc wprost: uprawiasz trolling klasy C - mizerny, pieniacki i rozpoznawalny w 1-2 postach, a nie wyrażasz jakiekolwiek sensowne opinie.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-06-11 18:51:54
Autor: Ghost

On 2011-06-11, Ghost <ghost@everywhere.pl> wrote:

[...]

[...]

Przepraszam, chcesz mi zabronic wyrazania opinii na temat tej decyzji, dotyczacej mnie i spore grupki osob, zbierajacyhc sie tutaj, by dyskutowac takie rzeczy?

Ulatwie Ci zatem, PLONK.

Data: 2011-06-11 18:47:52
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-06-11, Ghost <ghost@everywhere.pl> wrote:

[...]

[...]

Ten fragment "Jakim trzeba byc frajerem, by sadzic, ze mbank wprowadzil ta oplate po nic?" nie jest wyrażanie opinii na temat decyzji, tylko na temat osoby. Podobnie jak fragment do którego się odniosłem (implikujący "jak się ze mną nie zgadzasz,  to pewnie pracujesz w mbanku").

Może Ty nie widzisz różnicy, ale ja i owszem.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-06-11 21:51:54
Autor: Mirek Ptak
On 2011-06-11, Ghost<ghost@everywhere.pl>  wrote:

[...]

[...]

Nie dyskutuj z trollem bo... resztę znasz :)
Jak korzystasz z karty to zrobienie 100 zł obrotu jest sprawą 2-3 wizyt w sklepie (niekiedy poniżej 1 :) ), jak nie korzystasz i nie chcesz płacić to ją zlikwiduj - proste i jasno przez mBank postawione warunki, dlatego nie rozumiem tych jęków na grupie.
Ja z tej karty korzystam rzadko i tej stówy nie wykręcę, ale zdecydowałem wybulić te 2 zł za możliwość awaryjnego z niej skorzystania - tracę i nie jest to miłe, ale ujadać nie będę, bo mam alternatywę jak wszyscy klienci. Bardziej mnie wkurzają takie zmiany w TOIP, których nie da się ominąć bez zmiany konta i o tym tu powinno się dyskutować, a nie o całkiem fair zmianie (na gorsze, żeby była jasność) w mBanku.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-06-11 20:20:06
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-06-11, Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:

[...]

[...]

Ja szczerze mówiac też nie. Wykonanie telefonu na mLinię z prośbą o zastrzeżenie karty i nie przysyłanie nowej to było raptem 5 minut.
I mam nadal darmowe konto w tym momencie. mBank mi zupełnie wystarcza jako konto czysto wirtualne, z którego tylko przelewy idą.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-06-11 16:14:18
Autor: Adam
[...]

Chyba mBank się wystraszył. Temat płatności kart zniknął z blogu razem z komentarzami, praktycznie wszystkimi negatywnymi. Jeszcze kilkanaście minut temu wszystko było. Ciekawa sytuacja. Oddadzą komentarze, czy coś zakręcą?

Data: 2011-06-11 10:29:28
Autor: Piotr
W dniu 2011-06-09 17:23, dizel pisze:

jak masz usługę wypłata z wszystkich bankomatów za 5pln to nie
pobierają żadnej opłaty

BTW: marketing mBanku zrobił się kretyński, płacić co miesiąc 5pln żeby nie zapłacić 2pln ;-) Tak samo jak reklamowali usługę wypłat ze wszystkich bankomatów, podczas gdy u większości konkurentów jest to gratis..
Teraz to chyba chcą konkurować tylko z PKO, bo oferta nastawiona jest na takich samych łosi co dadzą się nabrać na pajacowanie Majewskiego

Data: 2011-06-11 10:42:04
Autor: mvoicem
(11.06.2011 10:29), Piotr wrote:
[...]

Mógłbyś rozwinąć?

p. m.

Data: 2011-06-11 10:53:34
Autor: Piotr
W dniu 2011-06-11 10:42, mvoicem pisze:

[...]

Masz na myśli to o bankomatach? Rozśmieszały mnie mBankowe reklamy "co Ci się bardziej opłaca...", i dzwonienie konsultantów naciągających na 5PLN opłaty za kartę. Gdyby to wrzucili na jakimś FB itp. odpisałbym im "Bardziej opłaca się zmienić bank" ;)

pozdrawiam

Data: 2011-06-11 11:39:52
Autor: mvoicem
(11.06.2011 10:53), Piotr wrote:
[...]

Mam na myśli, że nie wiem o co Ci chodziło kiedy pisałeś "reklamowali usługę wypłat ze wszystkich bankomatów" - czy miałeś na myśli "bezpłatną wypłatę" czy literalnie to co napisałeś, że można wypłacać wszędzie (a to przecież prawie oczywiste że można).

No i jeżeli miałeś na myśli bezpłatną wypłatę, to czy mógłbyś przytoczyć tą "większość konkurentów" gdzie wypłata ze wszystkich bankomatów jest za darmo?

p. m.

Data: 2011-06-11 11:48:09
Autor: Q
mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
BTW: marketing mBanku zrobił się kretyński

Chyba kazdy bank ma kretynski marketing: Majewski, Mann i Materna, ...

Tak samo jak reklamowali usługę wypłat ze wszystkich bankomatów, podczas gdy u większości konkurentów jest to gratis..

Pokaz mi u jakich konkurentow jest to gratis?
Czyli: wskaz darmowe konta, ktore maja bezwarunkowe 0zl za konto
i bezwarunkowe 0zl za karte i wszystkie bankomaty darmowe :).

Tak, tylko 3 klony czarneckiego, ale nie nazywalbym tego "wiekszosc kokurencji" :P.

Teraz to chyba chcą konkurować tylko z PKO, bo oferta nastawiona jest na takich samych łosi co dadzą się nabrać na pajacowanie Majewskiego

Nie porownuj warunkow PKO BP i mBanku -
- nie jestem pewien czy robiac przelew "wynagrodzenie / pensja"
pozbedziesz sie tych 6.90 / miesiac.
IMHO mBank ma bardziej jasne warunki, no i ew. zakosi mniej, tzn. 2zl.

Data: 2011-06-11 10:54:08
Autor: Michal Tyrala
On Sat, 11 Jun 2011 11:48:09 +0200, Q wrote:
> [...]

 Czyli: wskaz darmowe konta, ktore maja bezwarunkowe 0zl za konto
 i bezwarunkowe 0zl za karte i wszystkie bankomaty darmowe :).

ING Direct, fakt, ze trzeba stowe bezgotowkowo karta wykrecic, wiec nie
bezwarunkowo, ale warunek do spelnienia dosc latwy.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2011-06-11 13:02:32
Autor: mvoicem
(11.06.2011 12:54), Michal Tyrala wrote:
[...]

Jedno ING nie jest większością.

p. m.

Data: 2011-06-11 11:28:30
Autor: Michal Tyrala
On Sat, 11 Jun 2011 13:02:32 +0200, mvoicem wrote:
 (11.06.2011 12:54), Michal Tyrala wrote:

       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Podążaj za podkresleniem.

Data: 2011-06-11 13:07:55
Autor: Q
mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
ING Direct, fakt, ze trzeba stowe bezgotowkowo karta wykrecic, wiec nie
bezwarunkowo, ale warunek do spelnienia dosc latwy.

a jak nie wykrecisz to co?

ps
prosze pisac od poczatku do konca; konkretnie kurwa :)

Data: 2011-06-11 11:13:34
Autor: Michal Tyrala
On Sat, 11 Jun 2011 13:07:55 +0200, Q wrote:
> ING Direct, fakt, ze trzeba stowe bezgotowkowo karta wykrecic, wiec nie
> bezwarunkowo, ale warunek do spelnienia dosc latwy.

 a jak nie wykrecisz to co?

Nie wiem, ja te stowe wykrecam. Pewnie pare zl zabiora, ale nie jestem
na biezaco z TOiP :-)

Data: 2011-06-13 23:05:52
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 11 Jun 2011 10:29:28 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Za te 5 zł coś jednak dostajesz. W zasadzie po jednej wypłacie w miesiącu z
obcego bankomatu zaczyna się opłacać. --
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2011-06-12 16:10:02
Autor: Irokez
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:ispsmn$hm$1mx1.internetia.pl...
Od sierpnia zycza sobie po dwa zlote od karty, huehuehuehue. Trzeba
zmienic  bank.

Etam, fajny bank do mTransferu.
Jako ponto do płatności szybkich niech będzie.
Po prostu zlikwiduję kartę, tak samo jak w Getinie, i tyle.
Tylko że w getinie wystarczyło pójść do oddziału a tu jakoś przez telefon to wróżę problemy będą...

Pozdro

--
Irokez

Data: 2011-06-12 16:18:37
Autor: Adam
W dniu 2011-06-12 16:10, Irokez pisze:

[...]

Kartę zastrzegasz w systemie. Nie trzeba dzwonić. Dlaczego zrezygnowałeś w Getinie z karty? Nie wiem jakie miałeś konto, ale na swobodnym karta jest za darmo, więc nie ma sensu zastrzegać.

Data: 2011-06-12 19:29:06
Autor: Irokez
Użytkownik "Adam" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:4df4cab4$0$2499$65785112news.neostrada.pl...
[...]

300zł miesięcznie aby była karta bezpłatna.
Wcześniej było 100zł i tu nie ma problemów, ale 300 nie zawsze udało się zrobić (często gotówką  płacę).
Teraz w DB nie mam tego problemu, 1 transakcja na miesiąc to tankowanie auta.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2011-06-12 19:56:49
Autor: Adam

To pewnie jakieś konto w oddziale? Na http://getinonline.pl są oferty różnych kont, w tym całkiem bezpłatnych.

Teraz w DB nie mam tego problemu, 1 transakcja na miesiąc to tankowanie
auta.

Zgadza się. Znam też tą ofertę.

Data: 2011-06-12 18:57:06
Autor: Piotr
[...]

Nie ma problemów, likwidacja debetówki przebiega szybko i sprawnie. I w przeciwieństwie do rezygnacji z KK nie ma "miauczenia" konsultantów żebyś zmienił zdanie.

pozdrawiam

mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy