mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy

Data: 2011-06-12 16:10:02
Autor: Irokez
mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:ispsmn$hm$1mx1.internetia.pl...
Od sierpnia zycza sobie po dwa zlote od karty, huehuehuehue. Trzeba
zmienic  bank.

Etam, fajny bank do mTransferu.
Jako ponto do płatności szybkich niech będzie.
Po prostu zlikwiduję kartę, tak samo jak w Getinie, i tyle.
Tylko że w getinie wystarczyło pójść do oddziału a tu jakoś przez telefon to wróżę problemy będą...

Pozdro

--
Irokez

Data: 2011-06-12 16:18:37
Autor: Adam
W dniu 2011-06-12 16:10, Irokez pisze:

[...]

Kartę zastrzegasz w systemie. Nie trzeba dzwonić. Dlaczego zrezygnowałeś w Getinie z karty? Nie wiem jakie miałeś konto, ale na swobodnym karta jest za darmo, więc nie ma sensu zastrzegać.

Data: 2011-06-12 19:29:06
Autor: Irokez
Użytkownik "Adam" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:4df4cab4$0$2499$65785112news.neostrada.pl...
[...]

300zł miesięcznie aby była karta bezpłatna.
Wcześniej było 100zł i tu nie ma problemów, ale 300 nie zawsze udało się zrobić (często gotówką  płacę).
Teraz w DB nie mam tego problemu, 1 transakcja na miesiąc to tankowanie auta.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2011-06-12 19:56:49
Autor: Adam

To pewnie jakieś konto w oddziale? Na http://getinonline.pl są oferty różnych kont, w tym całkiem bezpłatnych.

Teraz w DB nie mam tego problemu, 1 transakcja na miesiąc to tankowanie
auta.

Zgadza się. Znam też tą ofertę.

Data: 2011-06-12 18:57:06
Autor: Piotr
[...]

Nie ma problemów, likwidacja debetówki przebiega szybko i sprawnie. I w przeciwieństwie do rezygnacji z KK nie ma "miauczenia" konsultantów żebyś zmienił zdanie.

pozdrawiam

mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy