mBank swoje stawki kredytowe og³osi pewnie 7-go...

Data: 2009-08-04 18:37:08
Autor: menek
mBank swoje stawki kredytowe og³osi pewnie 7-go...
"george" <george___@vp.pl> wrote in message news:h59eq7$oae$1atlantis.news.neostrada.pl...
Skoro wiborowi sie spad³o...nowa strategia "aktywnego" zarz±dzania terminami ogloszenia stawek w pe³nej krasie...

Og³osi³ to kilka godzin przed Twoim postem ;)

http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=448

--
Pozdrawiam,
menek

Data: 2009-08-04 19:12:16
Autor: george

"menek" <pl@o2.menek> wrote in message news:h59dnp$htm$1node1.news.atman.pl...
[...]

dzieki,
poprzednio dosta³em to w wiadomo¶ciach po zalogowaniu do konta,
niestety tam tego nie ma nadal, st±d post. Mam nadzieje ¿e og³oszenie na www ma taka sam± moc...

george

Data: 2009-08-04 20:34:18
Autor: menek
"george" <george___@vp.pl> wrote in message news:h59q8n$lnt$1atlantis.news.neostrada.pl...

poprzednio dosta³em to w wiadomo¶ciach po zalogowaniu do konta

Ja sobie nie przypominam komunikatów o zmianie interesuj±cej mnie stawki po zalogowaniu :) Ale aktualno¶ci plus tabela pojawiaj±ca siê po klikniêciu na "Archiwum zmian stawek referencyjnych":

http://www.mbank.pl/przewodnik/oprocentowanie/#tabs=1

obowi±zuje na pewno w moim przypadku zgodnie z zapisami umowy o kh. Doczyta³em, ¿e faktycznie bank ma na to piêc dni roboczych ale w moim przypadku akurat to nie ma znaczenia bo sp³atê mam ustawion± pod koniec miesi±ca ;)
--
Pozdrawiam,
menek

mBank swoje stawki kredytowe og³osi pewnie 7-go...