[info] mBank "szaleje" na gruponie - 10% moneyback przez 2 m-c

Data: 2011-12-27 07:42:50
Autor: xbartx
[info] mBank "szaleje" na gruponie - 10% moneyback przez 2 m-c

No i wziął się mBank za nowe "technologie" aby kolejnych klientów przyciągnąć ale niestety tylko nowych, także grupowicze wisienek nie podjedzą ;)

http://www.groupon.pl/oferty/warszawa/mbank-lodz/2348866

Przeglądnąłem na szybko regulamin i żadnych kruczków nie znalazłem jeżeli chodzi o promocję "MoneyBack II". Z "darmowym" internetem sprawa wygląda tak:

https://static.groupon.pl/20/43/1324637234320.jpg

czyli to już zależy od indywidualnych potrzeb i preferencji.

--
xbartx

[info] mBank "szaleje" na gruponie - 10% moneyback przez 2 m-c