mBank szybkiego reagowania

Data: 2014-01-30 01:39:34
Autor: Aicha
mBank szybkiego reagowania
Zastrzegłam dziś rano delfinkową kartę (konto otworzyłam dla darmowego internetu mobilnego, a teraz pamiętanie o comiesięcznym przelewaniu kasy i wykorzystywaniu jej zrobiło się uciążliwe). Już po godzinie zadzwoniła konsultantka z pytaniem dlaczego im to robię, skoro mam bezpłatne konto :) Musiałam się dłuższą chwilę bronić, bo pani mnie długo przekonywała, że 100 PLN to przecież tak mało. Poskutkowały dopiero "inne zobowiązania". Uff... jedna karta mniej, następny do odstrzału będzie Credit Agricole.

Data: 2014-01-30 01:54:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank szybkiego reagowania

"Aicha" lcc705$ide$1@usenet.news.interia.pl

:) Musiałam się dłuższą chwilę bronić, bo pani mnie długo przekonywała, że 100 PLN to przecież tak mało.

Bo mało!! A Ty niepotrzebnie spierasz się o nieistotne
drobiazgi -- ja bym poprosił, aby mi wlewała co miesiąc
swoja stówkę, skoro to tak mało wg niej. ;)

-=-

W Lukasie przekonywano mnie, że 2 pln miesięcznie to mało.

Twoja stówka by do Ciebie wracała -- te 2 pln by pochłaniała
co miesiąc dzisiejsza Agrikola.

Data: 2014-01-30 09:29:50
Autor: J.F.
mBank szybkiego reagowania
Dnia Thu, 30 Jan 2014 01:54:07 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

Ale to nie wydatek, tylko rozdzial srodkow.
Jedne zakupy mozna delfinkiem zrobic i karta za darmo.

J.

Data: 2014-01-30 12:42:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank szybkiego reagowania

"J.F." hrw2w3ny2uc5$.1x7zxcax8xi7g$.dlg@40tude.net

Ale to nie wydatek, tylko rozdzial srodkow.
Jedne zakupy mozna delfinkiem zrobic i karta za darmo.

I ja tak uważam -- dziewczyna z partylajn wpłaca ze swego
wynagrodzenia stówkę na konto Hm... Jak odmienić Imię Aicha?...
Więc wpłaca jej (Aiszy?) na konto swoją stówkę, Aicha wydaje
i jest OK!

Ostatecznie mógłbyś wyręczyć dziewczynę a partylajn.

Data: 2014-01-30 13:15:53
Autor: Aicha
W dniu 2014-01-30 09:29, J.F. pisze:

[...]

Mam teraz takich chętnych (na więcej zakupów) już troje. Delfin był czwarty, chociaż chronologicznie drugi.
(a to wszystko przez Was, droga grupo :D)

Data: 2014-01-30 16:20:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank szybkiego reagowania

"Aicha" lcdfpn$bhk$1@usenet.news.interia.pl

[...]

Nieśmiało zauważę, że bank jest usługodawcą, nie zaś usługozleceniodawcą. ;)

Moim zdaniem dobremu bankowi podoba się to (o ile bankowi może coś podobać
się lub nie) że jest usługodawcą, nie zleceniodawcą, czy usługobiorcą
względem swego klienta. (może być usługobiorcą względem kogoś innego
 -- może zlecić przykładowo serwisowanie maszyny liczącej monety)
Dlaczego tak uważam? Odpowiedź jest już zapisana -- bankier po pracy
idzie do sklepu, gdzie jest klientem, do fryzjera, do lekarza, czy
gdziekolwiek... I tam chce być już tym, który decyduje o swoim losie,
swoim życiu, swoich pieniądzach itd...

-=-

Chcesz likwidować kartę -- bank przyjmuje Twoją dyspozycję i likwiduje kartę...

-=-

Przyznam szczerze, że nie znam mBanku z takiej strony -- u mnie mBank nie
narzucał się ze swymi produktami, a gdy raz w pewnym sensie narzucił się,
rozwiązał problem rezygnacją z pobrania opłaty.

I za to właśnie lubię mBank -- za to, że nie narzuca swej woli.

Data: 2014-01-31 00:26:46
Autor: Maciek
W dniu 2014-01-30 01:39, Aicha pisze:
[...]
Po godzinie?? Wczoraj likwidowałem kartę rodzicielce i przerzucałem
wszystkie środki do innego banku. Zajęło mi to może ze 3 minuty, nie
zdążyłem się wylogować, a już był telefon z pytaniem co się dzieje :->

Musiałam się dłuższą chwilę bronić, bo pani mnie długo przekonywała, że 100 PLN to przecież tak mało. Poskutkowały dopiero "inne zobowiązania". Uff... jedna karta mniej, następny do odstrzału będzie Credit Agricole.
Naprawdę musiałeś się w tak wyrafinowany sposób bronić? Rodzicielka
ostro pojechała wytykając nowy interfejs, którego nie jest w stanie
ogarnąć jako starsza osoba i lepszą ofertę innych banków. Poskutkowało :-)

Maciek

Data: 2014-01-31 02:26:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank szybkiego reagowania

"Maciek" lcen3r$o2r$1@node1.news.atman.pl

Po godzinie?? Wczoraj likwidowałem kartę rodzicielce i przerzucałem
wszystkie środki do innego banku. Zajęło mi to może ze 3 minuty, nie
zdążyłem się wylogować, a już był telefon z pytaniem co się dzieje :->

Gratka dla zbierających wychodzące minuty w zamian za przychodzące.

Data: 2014-01-31 09:16:07
Autor: Aicha
W dniu 2014-01-31 00:26, Maciek pisze:

[...]
:)
Po godzinie?? Wczoraj likwidowałem kartę rodzicielce i przerzucałem
wszystkie środki do innego banku. Zajęło mi to może ze 3 minuty, nie
zdążyłem się wylogować, a już był telefon z pytaniem co się dzieje :->

Czyli tytuł jak najbardziej adekwatny, a mnie ochroniła awaria telefonu ;)

[...]

Jeszcze nawet nie zaglądałam do nowego. No i coś mnie podkusiło dziecku izzy otworzyć, podpięte do mojego konta.

Data: 2014-01-31 15:43:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank szybkiego reagowania

"Aicha" lcfm45$5t4$1@usenet.news.interia.pl

Jeszcze nawet nie zaglądałam do nowego.

Ja -- zalogowałem się. Masakra!!!!
[ale uwierzę na słowo, że to użytkownikowy interfejs mBanku...
nie będę dociekliwie weryfikował tej hipotezy]

Imo nie warto myśleć o ewakuacji -- raczej trzeba ewakuować się.

mBank szybkiego reagowania