mBank szybkiego reagowania

Data: 2014-01-31 00:26:46
Autor: Maciek
mBank szybkiego reagowania
W dniu 2014-01-30 01:39, Aicha pisze:
Zastrzegłam dziś rano delfinkową kartę (konto otworzyłam dla darmowego internetu mobilnego, a teraz pamiętanie o comiesięcznym przelewaniu kasy i wykorzystywaniu jej zrobiło się uciążliwe). Już po godzinie zadzwoniła konsultantka z pytaniem dlaczego im to robię, skoro mam bezpłatne konto :)
Po godzinie?? Wczoraj likwidowałem kartę rodzicielce i przerzucałem
wszystkie środki do innego banku. Zajęło mi to może ze 3 minuty, nie
zdążyłem się wylogować, a już był telefon z pytaniem co się dzieje :->

Musiałam się dłuższą chwilę bronić, bo pani mnie długo przekonywała, że 100 PLN to przecież tak mało. Poskutkowały dopiero "inne zobowiązania". Uff... jedna karta mniej, następny do odstrzału będzie Credit Agricole.
Naprawdę musiałeś się w tak wyrafinowany sposób bronić? Rodzicielka
ostro pojechała wytykając nowy interfejs, którego nie jest w stanie
ogarnąć jako starsza osoba i lepszą ofertę innych banków. Poskutkowało :-)

Maciek

Data: 2014-01-31 02:26:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank szybkiego reagowania

"Maciek" lcen3r$o2r$1@node1.news.atman.pl

Po godzinie?? Wczoraj likwidowałem kartę rodzicielce i przerzucałem
wszystkie środki do innego banku. Zajęło mi to może ze 3 minuty, nie
zdążyłem się wylogować, a już był telefon z pytaniem co się dzieje :->

Gratka dla zbierających wychodzące minuty w zamian za przychodzące.

Data: 2014-01-31 09:16:07
Autor: Aicha
W dniu 2014-01-31 00:26, Maciek pisze:

[...]
:)
Po godzinie?? Wczoraj likwidowałem kartę rodzicielce i przerzucałem
wszystkie środki do innego banku. Zajęło mi to może ze 3 minuty, nie
zdążyłem się wylogować, a już był telefon z pytaniem co się dzieje :->

Czyli tytuł jak najbardziej adekwatny, a mnie ochroniła awaria telefonu ;)

[...]

Jeszcze nawet nie zaglądałam do nowego. No i coś mnie podkusiło dziecku izzy otworzyć, podpięte do mojego konta.

Data: 2014-01-31 15:43:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank szybkiego reagowania

"Aicha" lcfm45$5t4$1@usenet.news.interia.pl

Jeszcze nawet nie zaglądałam do nowego.

Ja -- zalogowałem się. Masakra!!!!
[ale uwierzę na słowo, że to użytkownikowy interfejs mBanku...
nie będę dociekliwie weryfikował tej hipotezy]

Imo nie warto myśleć o ewakuacji -- raczej trzeba ewakuować się.

mBank szybkiego reagowania