mBank - telefoniczni spamerzy

Data: 2019-03-13 00:35:00
Autor: Krystek
mBank - telefoniczni spamerzy
Ze 3 tygodnie temu, w pewien miniony poniedziałek, na mój stary nr telefonu podany w mBanku zadzwonił telefon - na wyświetlaczu nr 426120381. Odebrałem - cisza i rozłączenie po stronie dzwoniącego. Po przygodach z naciągaczami na spekulacje zagranicznymi akcjami oraz telemarketami wszelkiej maści sprzedającymi kołdry, garnki i zapraszającymi na spotkania w sprawie poprawy zdrowia, sprawdziłem ten numer w Internecie. Okazało się, że to mB. Przez cały tydzień od poniedziałku miałem już ponad 10 prób połączenia się ze mną. Czy kogoś też mBączek napastował via telefon? I co próbowali wciskać?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2019-03-12 21:50:28
Autor: Kris
mBank - telefoniczni spamerzy
A nie prościej było odebrać i dowiedzieć się czegoś chcą?

Data: 2019-03-14 12:08:43
Autor: gosc

Data: 2019-03-14 13:02:40
Autor: Andrzej Kłos
gosc pisze:
Kris wrote:
A nie prościej było odebrać i dowiedzieć się czegoś chcą?

"Odebrałem - cisza i rozłączenie po stronie dzwoniącego." :)

Bo za wolno odebrał. Po prostu kto inny był szybszy.

Data: 2019-03-14 06:31:14
Autor: sczygiel
W dniu czwartek, 14 marca 2019 07:02:22 UTC-5 użytkownik Andrzej Kłos napisał:
gosc pisze:

Bo za wolno odebrał. Po prostu kto inny był szybszy.

Nope.
To taka moda teraz.
Aby kolejka telemarketerow sie nie nudzila to obdzwania sie zestaw kontaktow z naddatkiem bo czesc nie odbierze ale tego naddatku czasem jest za duzo i system zamiast wrzucic w kolejke oczekujacych na polaczenie z konsultantem ma porzucone polaczenie.

Innymi slowy: ktos kiepsko skonfigurowal parametry akcji telefonicznej i system dzwoni do za duzej ilosci osob.

I tu watkotworca powinien sie cieszyc bo teraz mysli ze mbank dzwoni i sie nie moze dodzwonic. A prawda jest taka ze mbank dzwoni jak burak i gdyby sie dodzwonil to by powiedzial Krystkowi ze teraz nikt dla niego nie ma czasu wiec niech Krystek czeka to niedlugo ktos sie odezwie.
Co jest jednym z wiekszych buractw jakie mozna uskutecznic w kontaktach z drugim czlowiekiem.

Data: 2019-03-15 21:59:55
Autor: Budzik
mBank - telefoniczni spamerzy
Użytkownik  sczygiel@gmail.com ...

> [...]

dla niego nie ma czasu wiec niech Krystek czeka to niedlugo ktos sie
odezwie. Co jest jednym z wiekszych buractw jakie mozna uskutecznic

A ja myslałem ze telemarketerzy maja jakas czarna liste i po tym jak kiedys jednego dupka przeciagnałem godzine czasu to nie chca ze mna gadac :)))

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2019-03-16 09:37:16
Autor: gosc
Budzik wrote:
A ja myslałem ze telemarketerzy maja jakas czarna liste i po tym jak
kiedys jednego dupka przeciagnałem godzine czasu to nie chca ze mna gadac
:)))

To wybrałeś metodę karmienia.
Obadaj kiedyś metodę dławienia - throttling.
Sygnał dzwonienia do mnie to 45 sekund.
Od nieznanych mi numerów odbieram dopiero po 40 sekundzie.
Na dodatek możesz odebrać i nie odzywać się na początku.
Czasami usłyszysz jak już gada z kimś innym.

Data: 2019-03-19 03:35:20
Autor: Krystek
W dniu 2019-03-16 09:37, gosc pisze:
Budzik wrote:
[...]

Wybieram metodę pośrednią: odbieram w miarę szybko, ale się nie odzywam pierwszy i gdy słyszę, że garnki, pokazy, czy inne bzdety albo jakieś gadanie w tle - czyli call center - to klawiszem czerwonej słuchawki robię "pa, pa". Akurat w tym telefonie nie mam blokowania po "czarnej liście", ale dla natrętów cyklicznych, jak ten mBank ustawiam dzwonek o nazwie empty.mp3 i może sobie dzwonić, a i tak go nie usłyszę ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2019-03-20 17:26:36
Autor: miumiu

Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości news:q69fn5$p7f$1node1.news.atman.pl...
[...]

A jak to sprawdziles? Bo od czasu RODO ciezko juz sprawdzic w google do kogo nalezy jakis nr tel :)

--
Pzdr

Data: 2019-03-21 08:06:54
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-03-20 o 17:26, miumiu pisze:
[...]

Nie zauważyłem, aby coś się zmieniło.

--
Liwiusz

Data: 2019-03-21 09:31:07
Autor: Wojciech Bancer
On 2019-03-20, miumiu <aac@bbd.pl> wrote:

[...]

[...]

W przypadku osób prywatnych pewnie tak, ale firm?
Jest mnóstwo baz w internecie, które wypełniają sami internauci.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2019-03-25 02:50:14
Autor: Krystek
On 2019-03-20, miumiu<aac@bbd.pl>  wrote:

[...]

[...]

Dokładnie tak. "Odebrać telefon", czy inne. Wrzucasz na Google'arkę i wyskakują różne strony z tym samym numerem i komentarzami użytkowników odnośnie dzwoniących z tego numeru.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

mBank - telefoniczni spamerzy