mBank też nas kantuje

Data: 2009-03-10 08:24:51
Autor: bzdreg
mBank też nas kantuje
Na stronie o oprocentowaniu:
http://www.mbank.pl/przewodnik/oprocentowanie/
stoi, że mlokata 2m jest na 6%,
a gdy próbuję taką lokatę otwierać, to wypisuje mi, że 4%.

Czy mamy tu do czynienia z oszukańczą ofertą i nieuczciwą konkurencją?

--
Tnx. Regards.         Bzd.

Data: 2009-03-10 01:17:35
Autor: jimiasty
mBank też nas kantuje
On 10 Mar, 08:24, bzdreg <bzdreg_at_op_dot...@null.com> wrote:
Na stronie o oprocentowaniu:http://www.mbank.pl/przewodnik/oprocentowanie/

 odswiez sobie ta strone, bo chyba z cache ja ciagniesz

Jimiasty

Data: 2009-03-10 09:34:42
Autor: bzdreg
mBank teĹź nas kantuje
jimiasty pisze:
On 10 Mar, 08:24, bzdreg <bzdreg_at_op_dot...@null.com> wrote:
Na stronie o oprocentowaniu:http://www.mbank.pl/przewodnik/oprocentowanie/

 odswiez sobie ta strone, bo chyba z cache ja ciagniesz

Nie. Zmienili już po moim poście. Bądź spokojny, grupa jest monitorowana ;)

--

Pzdr.
bzd.

Data: 2009-03-10 12:03:09
Autor: m
mBank teĹź nas kantuje
bzdreg pisze:
jimiasty pisze:
[...]

08:15 - załoĹźyłem lokatę dwumiesięczną  na 6%.
Nigdzie nie było info o 4.

--
Marcin

Data: 2009-03-10 16:55:37
Autor: WOJO
mBank też nas kantuje
 odswiez sobie ta strone, bo chyba z cache ja ciagniesz

Stron bankowych z założenia nie możesz "ciągnąć" z cache...
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2009-03-10 20:01:41
Autor: kashmiri
mBank też nas kantuje
"WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> wrote in message news:gp62d5$tn7$1node2.news.atman.pl...
 odswiez sobie ta strone, bo chyba z cache ja ciagniesz
Stron bankowych z założenia nie możesz "ciągnąć" z cache...
Pozdrawiam !
WOJO

Zależy od tego, jak klient obsługuje tag <meta http-equiv="pragma" value="no-cache">. Bo jeśli go nie obsługuje, jak wcześne wersje przeglądarek, to żadne "założenia" nie pomogą...

Data: 2009-03-10 18:20:43
Autor: WOJO
mBank też nas kantuje
Zależy od tego, jak klient obsługuje tag <meta http-equiv="pragma" value="no-cache">. Bo jeśli go nie obsługuje, jak wcześne wersje przeglądarek, to żadne "założenia" nie pomogą...

Dodatkowo no-store i must-revalidate, pre-check=0 oraz post-check=0 dla cache-control :)
Znasz kogoś, kto bawi się jeszcze IE<5 ?
WOJO

Data: 2009-03-10 20:20:52
Autor: bzdreg
mBank też nas kantuje
WOJO pisze:
 odswiez sobie ta strone, bo chyba z cache ja ciagniesz

Stron bankowych z założenia nie możesz "ciągnąć" z cache...

stron szyfrowanych, czyli w prot. https. A tamta cytowana strona, to zwykła, http. BTW: FF 3.0.7 ;)

--
Tnx. Regards.         Bzd.

Data: 2009-03-10 20:38:04
Autor: MarcinF
mBank też nas kantuje
WOJO wrote:

Stron bankowych z założenia nie możesz "ciągnąć" z cache...

z czyjego zalozenia ?

Data: 2009-03-10 20:41:27
Autor: WOJO
mBank też nas kantuje
z czyjego zalozenia ?

Chciałbym odpowiedzieć, że osoby odpowiedzialnej w banku za bezpieczeństwo, ale nie wiem czy mogę ;)
WOJO

Data: 2009-03-10 20:51:17
Autor: MarcinF
mBank też nas kantuje
WOJO wrote:
z czyjego zalozenia ?

Chciałbym odpowiedzieć, że osoby odpowiedzialnej w banku za bezpieczeństwo, ale nie wiem czy mogę ;)

wyczysc cache, wejdz na strone mbanku, zakmnij przegladarke, przegladnij
te z zalozenia niecacheowalna zawartosc ktora znalazla sie na dysku,
a nastepnie zweryfikuj zalozenia :)

Data: 2009-03-10 22:40:41
Autor: Budzik
mBank też nas kantuje
Osobnik posiadający mail marfi@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Stron bankowych z założenia nie możesz "ciągnąć" z cache...

z czyjego zalozenia ?

generanie z zalozenia pierwszej zmiany ustawien przegladarek ktore nie maja tego domyslnie ustawionego (patrz IE i "nie zapisuj szyfrowanych stron na dysku)

Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,
a odpowiedzi nie uwzględniają innego niż mój punktu widzenia.

Data: 2009-03-11 17:32:04
Autor: MarcinF
mBank też nas kantuje
Budzik wrote:

generanie z zalozenia pierwszej zmiany ustawien przegladarek ktore nie maja tego domyslnie ustawionego (patrz IE i "nie zapisuj szyfrowanych stron na dysku)

tyle ze w tym watku nie chodzi o szyfrowane strony

Data: 2009-03-11 17:55:42
Autor: Budzik
mBank też nas kantuje
[...]

ło matko...! To tym bardziej nie wiem, co WOJO miał na mysli...

"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2009-03-10 16:52:23
Autor: WOJO
mBank też nas kantuje

stoi, że mlokata 2m jest na 6%,
a gdy próbuję taką lokatę otwierać, to wypisuje mi, że 4%.

To dziwne, mam tak samo, a na 3 miesiące 4.05%,
na  6 miesięcy 4.10%
Czas chyba zmienić bank, jak takie cyrki się zaczynają dziać.
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2009-03-10 12:59:38
Autor: witek
mBank teĹź nas kantuje
WOJO wrote:
stoi, Âże mlokata 2m jest na 6%,

nie stoi. Stoi ze na 4%

Data: 2009-03-10 20:42:48
Autor: WOJO
mBank też nas kantuje
nie stoi. Stoi ze na 4%

Jesteś pewien, że chciałeś mnie zacytować ? Jeśli tak to są to zdecydowanie nie moje słowa.
WOJO

Data: 2009-03-11 06:03:29
Autor: Jurgen
mBank też nas kantuje
On Tue, 10 Mar 2009 20:42:48 +0100, WOJO <sorry@address.unknown.hehe> wrote:

nie stoi. Stoi ze na 4%

Jesteś pewien, że chciałeś mnie zacytować ? Jeśli tak to są to zdecydowanie nie moje słowa.

 ty cos cytowales ?

Jurek

mBank też nas kantuje