Data: 2014-04-03 14:57:15 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
mBank - traktuje ludzi jak idiotow | |
Ave!
No to się zagotowałem... Mają oni taki śmieszny system weryfikacji dochodów przy wnioskach w przypadku dochodów trafiających na konto w innym banku. Kiedyś to działało, obecnie mi z Millennium nie działa - ciągle dostaję komunikat o błędnym haśle lub nazwie użytkownika. Dane są prawidłowe ponieważ z powodzeniem używam ich do logowania się bezpośrednio do Millennium. Zgłosiłem im ten problem, opisałem objawy i że sprawdziłem poprawność hasła... A co oni mi odpisali? "Nawiązując do e-maila przesłanego do mBanku uprzejmie informuję, iż w przypadku komunikatu Zła nazwa użytkownika lub hasło – błąd oznaczaja, że podał Pan zły login/hasło do swojego banku i potrzebne jest ponowne uzupełnienie tych pól." No żesz kurwica mnie trafiła... Może ta niunia z mBanku sama jest jedną z tych osób, którzy gubią się zimą w warszawskich tramwajach bo nie rozumieją napisu na szybie "w celu otworzenia drzwi proszę nacisnąć przycisk" - innymi słowy jest poważnie upośledzoną umysłowo kretynką - ale do licha ciężkiego tłumaczyć innym że "komunikat o błędnym haśle oznacza błędne hasło"... Aaargh... -- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością... |
|
Data: 2014-04-03 12:57:43 | |
Autor: Konfabulator | |
mBank - traktuje ludzi jak idiotow | |
Podaj proszê numer reklamacji, wznowi±, odpowiedz± z sensem i przeprosz±.
|
|
Data: 2014-04-03 13:48:59 | |
Autor: Adam Wysocki | |
mBank - traktuje ludzi jak idiotow | |
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.spam_precz.com> wrote:
No ¿esz kurwica mnie trafi³a... Mo¿e ta niunia z mBanku sama jest jedn± z tych osób, którzy gubi± siê zim± w warszawskich tramwajach bo nie rozumiej± napisu na szybie "w celu otworzenia drzwi proszê nacisn±æ przycisk" - innymi s³owy jest powa¿nie upo¶ledzon± umys³owo kretynk± - ale do licha ciê¿kiego t³umaczyæ innym ¿e "komunikat o b³êdnym ha¶le oznacza b³êdne has³o"... Niunia ma skrypt dla debili i musi siê go trzymaæ, co¶ jak "proszê zresetowaæ modem" w kablówkach. Popro¶ o po³±czenie z supervisorem, on powinien my¶leæ bardziej elastycznie. -- SELECT finger FROM hand WHERE id = 3; http://www.chmurka.net/ |
|
Data: 2014-04-03 13:49:53 | |
Autor: Adam Wysocki | |
mBank - traktuje ludzi jak idiotow | |
Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:
Niunia ma skrypt dla debili i musi siê go trzymaæ, co¶ jak "proszê zresetowaæ modem" w kablówkach. Popro¶ o po³±czenie z supervisorem, on powinien my¶leæ bardziej elastycznie. Oczywi¶cie nie po³±czenie, tylko przeforwardowanie (nie doczyta³em, ¿e chodzi o maila). -- SELECT finger FROM hand WHERE id = 3; http://www.chmurka.net/ |
|
Data: 2014-04-03 20:32:31 | |
Autor: animka | |
mBank - traktuje ludzi jak idiotow | |
W dniu 2014-04-03 15:48, Adam Wysocki pisze:
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.spam_precz.com> wrote: Do mnie zadzwoniła wczoraj jakaś pani z centrum finansowego. Zapytałam co to za centrum, to powiedziała, ze firma współpracująca z mBankiem. Proponowała kredyt, podziękowałam na Nie. W Biurze Numerów 118913 dowiedziałam się, że to firma ASPIRO, niby też mBank. Konto w mBanku otwierałam przez internet i nie podoba mi się, ze mBank rozsyła na prawo i lewo czyjeś dane osobowe. -- animka |
|
Data: 2014-04-05 02:07:37 | |
Autor: J.F. | |
mBank - traktuje ludzi jak idiotow | |
Dnia Thu, 03 Apr 2014 14:57:15 +0200, Andrzej Lawa napisa³(a):
Maj± oni taki ¶mieszny system weryfikacji dochodów przy wnioskach w przypadku dochodów trafiaj±cych na konto w innym banku. Taa - prosic czlowieka aby im podal login i haslo do swojego konta w innym banku, masz racje, traktuja ludzi jak idiotow. Ale widac idiotow nie brakuje. J. |