mBank - traktuje ludzi jak idiotow

Data: 2014-04-03 14:57:15
Autor: Andrzej Lawa
mBank - traktuje ludzi jak idiotow
Ave!

No to się zagotowałem...

Mają oni taki śmieszny system weryfikacji dochodów przy wnioskach w przypadku dochodów trafiających na konto w innym banku.

Kiedyś to działało, obecnie mi z Millennium nie działa - ciągle dostaję komunikat o błędnym haśle lub nazwie użytkownika.

Dane są prawidłowe ponieważ z powodzeniem używam ich do logowania się bezpośrednio do Millennium.

Zgłosiłem im ten problem, opisałem objawy i że sprawdziłem poprawność hasła...

A co oni mi odpisali?

"Nawiązując do e-maila przesłanego do mBanku uprzejmie informuję, iż w przypadku komunikatu Zła nazwa użytkownika lub hasło – błąd oznaczaja, że podał Pan zły login/hasło do swojego banku i potrzebne jest ponowne uzupełnienie tych pól."

No żesz kurwica mnie trafiła... Może ta niunia z mBanku sama jest jedną z tych osób, którzy gubią się zimą w warszawskich tramwajach bo nie rozumieją napisu na szybie "w celu otworzenia drzwi proszę nacisnąć przycisk" - innymi słowy jest poważnie upośledzoną umysłowo kretynką - ale do licha ciężkiego tłumaczyć innym że "komunikat o błędnym haśle oznacza błędne hasło"...

Aaargh...

--
Åšwiadomie psujÄ…cy kodowanie i formatowanie wierszy

Data: 2014-04-03 12:57:43
Autor: Konfabulator
mBank - traktuje ludzi jak idiotow
Podaj proszê numer reklamacji, wznowi±, odpowiedz± z sensem i przeprosz±.

Data: 2014-04-03 13:48:59
Autor: Adam Wysocki
mBank - traktuje ludzi jak idiotow
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.spam_precz.com> wrote:

No ¿esz kurwica mnie trafi³a... Mo¿e ta niunia z mBanku sama jest jedn± z tych osób, którzy gubi± siê zim± w warszawskich tramwajach bo nie rozumiej± napisu na szybie "w celu otworzenia drzwi proszê nacisn±æ przycisk" - innymi s³owy jest powa¿nie upo¶ledzon± umys³owo kretynk± - ale do licha ciê¿kiego t³umaczyæ innym ¿e "komunikat o b³êdnym ha¶le oznacza b³êdne has³o"...

Niunia ma skrypt dla debili i musi siê go trzymaæ, co¶ jak "proszê zresetowaæ modem" w kablówkach. Popro¶ o po³±czenie z supervisorem, on powinien my¶leæ bardziej elastycznie.

--
SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
http://www.chmurka.net/

Data: 2014-04-03 13:49:53
Autor: Adam Wysocki
Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:

Niunia ma skrypt dla debili i musi siê go trzymaæ, co¶ jak "proszê zresetowaæ modem" w kablówkach. Popro¶ o po³±czenie z supervisorem, on powinien my¶leæ bardziej elastycznie.

Oczywi¶cie nie po³±czenie, tylko przeforwardowanie (nie doczyta³em, ¿e chodzi o maila).

Data: 2014-04-03 20:32:31
Autor: animka
W dniu 2014-04-03 15:48, Adam Wysocki pisze:
[...]

Niunia ma skrypt dla debili i musi się go trzymać, coś jak "proszę
zresetować modem" w kablówkach. Poproś o połączenie z supervisorem,
on powinien myśleć bardziej elastycznie.

Do mnie zadzwoniła wczoraj jakaś pani z centrum finansowego. Zapytałam co to za centrum, to powiedziała, ze firma współpracująca z mBankiem. Proponowała kredyt, podziękowałam na Nie.
W Biurze Numerów 118913 dowiedziałam się, że to firma ASPIRO, niby też mBank.
Konto w mBanku otwierałam przez internet i nie podoba mi się, ze mBank rozsyła na prawo i lewo czyjeś dane osobowe.

--
animka

Data: 2014-04-05 02:07:37
Autor: J.F.
mBank - traktuje ludzi jak idiotow
Dnia Thu, 03 Apr 2014 14:57:15 +0200, Andrzej Lawa napisa³(a):
Maj± oni taki ¶mieszny system weryfikacji dochodów przy wnioskach w przypadku dochodów trafiaj±cych na konto w innym banku.

Taa - prosic czlowieka aby im podal login i haslo do swojego konta w
innym banku, masz racje, traktuja ludzi jak idiotow.
Ale widac idiotow nie brakuje.

J.

mBank - traktuje ludzi jak idiotow