mBank - traktuje ludzi jak idiotow

Data: 2014-04-03 13:48:59
Autor: Adam Wysocki
mBank - traktuje ludzi jak idiotow
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.spam_precz.com> wrote:

No żesz kurwica mnie trafiła... Może ta niunia z mBanku sama jest jedn± z tych osób, którzy gubi± się zim± w warszawskich tramwajach bo nie rozumiej± napisu na szybie "w celu otworzenia drzwi proszę nacisn±ć przycisk" - innymi słowy jest poważnie upo¶ledzon± umysłowo kretynk± - ale do licha ciężkiego tłumaczyć innym że "komunikat o błędnym ha¶le oznacza błędne hasło"...

Niunia ma skrypt dla debili i musi się go trzymać, co¶ jak "proszę zresetować modem" w kablówkach. Popro¶ o poł±czenie z supervisorem, on powinien my¶leć bardziej elastycznie.

--
SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
http://www.chmurka.net/

Data: 2014-04-03 13:49:53
Autor: Adam Wysocki
Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:

Niunia ma skrypt dla debili i musi się go trzymać, co¶ jak "proszę zresetować modem" w kablówkach. Popro¶ o poł±czenie z supervisorem, on powinien my¶leć bardziej elastycznie.

Oczywi¶cie nie poł±czenie, tylko przeforwardowanie (nie doczytałem, że chodzi o maila).

Data: 2014-04-03 20:32:31
Autor: animka
W dniu 2014-04-03 15:48, Adam Wysocki pisze:
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.spam_precz.com> wrote:

No żesz kurwica mnie trafiła... Może ta niunia z mBanku sama jest jedną
z tych osĂłb, ktĂłrzy gubiÄ… siÄ™ zimÄ… w warszawskich tramwajach bo nie
rozumieją napisu na szybie "w celu otworzenia drzwi proszę nacisnąć
przycisk" - innymi słowy jest poważnie upośledzoną umysłowo kretynką -
ale do licha ciężkiego tłumaczyć innym że "komunikat o błędnym haśle
oznacza błędne hasło"...

Niunia ma skrypt dla debili i musi się go trzymać, coś jak "proszę
zresetować modem" w kablówkach. Poproś o połączenie z supervisorem,
on powinien myśleć bardziej elastycznie.

Do mnie zadzwoniła wczoraj jakaś pani z centrum finansowego. Zapytałam co to za centrum, to powiedziała, ze firma współpracująca z mBankiem. Proponowała kredyt, podziękowałam na Nie.
W Biurze Numerów 118913 dowiedziałam się, że to firma ASPIRO, niby też mBank.
Konto w mBanku otwierałam przez internet i nie podoba mi się, ze mBank rozsyła na prawo i lewo czyjeś dane osobowe.

--
animka

mBank - traktuje ludzi jak idiotow