mBank - ubezpieczenie podróżne do visa gold

Data: 2009-11-05 12:16:15
Autor: patryk
mBank - ubezpieczenie podróżne do visa gold
Witam,

czy ktoś skorzystał z ubezpieczenia podróżnego dołączonego do złotej visy? były problemy czy gładko poszło? poprzestać na tym ubezpieczeniu czy raczej kupić coś tradycyjnego?

pozdrawiam
Tomasz Małecki

Data: 2009-11-05 22:18:22
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "patryk" <patrix3333@wp.pl> napisał w wiadomości news:hcuc5t$2i30$1opal.icpnet.pl...

czy ktoś skorzystał z ubezpieczenia podróżnego dołączonego do złotej visy? były problemy czy gładko poszło? poprzestać na tym ubezpieczeniu czy raczej kupić coś tradycyjnego?

Zajrzyj do polisy. Ja mam ubezpieczenie dołączone do srebrnej VISY w BPH. Okazało się w praniu, że odpowiadają za śmierć i urwanie członków oraz inne ciężkie uszkodzenia ciała w praktyce. Ja tylko skręciłem nogę na szczęście / niestety.

Data: 2009-11-07 09:45:34
Autor: Renata Golebiowska
mBank - ubezpieczenie podróşne do visa gold
Dnia 05.11.2009 Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał/a:
[...]

My pojechaliśmy w długą podróż(jedną z poniższych) na złotej karcie BPH (nie pamiętam niestety, kto był ubezpieczycielem). Czytałam wtedy wszystko b. dokładni, bo przy tak długim okresie ubezp. na karcie pozwalało zaoszczędzić pona 2tys. zł normalnego ubezpieczenia. Wybrałam BPH i wydawało mi się, że pokrywało to w przyzwoitym stopniu koszty leczenia. Jednak na szczęście nie testowaliśmy w praktyce. Kartę wyrabialiśmy w 2007r.

Renata

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

mBank - ubezpieczenie podróżne do visa gold