Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   mBank - utrzymanie klienta Å›miech na sali :)

mBank - utrzymanie klienta śmiech na sali :)

Data: 2012-06-06 19:11:54
Autor: Pan Sowa
mBank - utrzymanie klienta śmiech na sali :)
Dzisiaj dzwoni do mnie mBank - numer zastrzeżony oczywiście. Pan dzwoni z instytucji finansowej i chce rozmawiać ze mną ale nie może powiedzieć skąd dzwoni póki mu się nie potwierdzą że ja to ja (żal numer #1).

Oczywiście żadnych danych Pan nie sprawdzał i weryfikacja polegała na tym, że powiedziałem że ja to ja i jakoś się udało :)

Następnie więc pan mówi że dzwoni w sprawie tego że złożyłem rezygnację z ich karty (VG), a to przecież taki super produkt i w ogóle (w tym miesiącu po odczekaniu jedynie 5 miesięcy udało im się zamknąć moją VP!) i dlaczego chcę zrezygnować (co ich to obchodzi, chcę to chcę ale trudno stwierdziłem że wyjaśnię panu jaką to mają wspaniała ofertę :)

Pan wysłuchał ale nadal nie wierzy :)

Pyta się co może dla mnie zrobić (żal numer #2 - niech mi pan umyje samochód...) więc podejrzliwie pytam o co mu chodzi i co może zaoferować, a pan że nic :D (żal numer #3).

Po 10 minutach rozmowy dowiedziałem się że mBank może zaoferować całe nic :)

Pan tylko zachwalał rabaty jakie daje karta (może z dwie firmy mnie interesują, które zresztą często mają inne promocje de facto nie kompatybilne z kartą mBanku) oraz to że kartę opłaciłem i mam ją jeszcze pół roku za darmo (opłaciłem - przecież wydanie było darmowe). Pan stwierdził, że i owszem ale teraz wydanie jest płatne (10 zł żal numer #4) więc tak czy inaczej kartę warto mieć!

mBanku : ofertę masz już tragiczną, a takie próby zatrzymania klienta to wzbudzają jedynie śmiech. Ale przynajmniej utwierdziłem się w tym, że słusznie zrobiłem pozbywając się 90% waszych usług.

Mr. Owl.

Data: 2012-06-06 21:21:39
Autor: neoniusz
mBank - utrzymanie klienta śmiech na sali :)
W dniu 06.06.2012 19:11, Pan Sowa pisze:
Następnie więc pan mówi że dzwoni w sprawie tego że złożyłem rezygnację
z ich karty (VG), a to przecież taki super produkt i w ogóle (w tym
miesiącu po odczekaniu jedynie 5 miesięcy udało im się zamknąć moją VP!)

I bardzo dobrze zrobiłeś. Ja z tymi oszustami też kończę - niech tylko rozpatrzą moją reklamację. Zamkne w pizdu 3 kredytowki, nie beda na mnie zarabiac mendy wredne.

Data: 2012-06-06 21:50:29
Autor: Pan Sowa
mBank - utrzymanie klienta śmiech na sali :)
W dniu 2012-06-06 21:21, neoniusz pisze:
I bardzo dobrze zrobiłeś. Ja z tymi oszustami też kończę - niech tylko
rozpatrzÄ… mojÄ… reklamacjÄ™. Zamkne w pizdu 3 kredytowki, nie beda na mnie
zarabiac mendy wredne.

Jeszcze mnie namawiano na kolejny fantastyczny produkt z gatunku tych nowych to jest mSaver :)

Data: 2012-06-06 22:17:42
Autor: neoniusz
mBank - utrzymanie klienta śmiech na sali :)
W dniu 06.06.2012 21:50, Pan Sowa pisze:
I bardzo dobrze zrobiłeś. Ja z tymi oszustami też kończę - niech tylko
rozpatrzÄ… mojÄ… reklamacjÄ™. Zamkne w pizdu 3 kredytowki, nie beda na mnie
zarabiac mendy wredne.

Jeszcze mnie namawiano na kolejny fantastyczny produkt z gatunku tych
nowych to jest mSaver :)


mSrajwer to już w ogóle hit. Według ich logiki np.:
jeśli kupuję paczkę fajek za 13 zł - równanie do pełnych 10 zł, czyli 13 zł za pety, 7 zł do skarbonki I ZARABIAMY!!!! Już teraz mam wrażenie, że mi pieniądze gdzieś znikają przy drobnych wydatkach, a co by dopiero było wtedy... Chory pomysł. Na poziomie mało kreatywnych, wąchających klej przed matematyką, gimnazjalistów. To już aliorowe oszczędzanie na rachunkach wydaje się być bardziej przemyślane i przyszłościowe.

Ale jak "bank" robi takie numery, że nie zamieszcza na liście laureatów osób, które spełniły wszystkie warunki promocji, to już totalne kure%&two. Co by było gdybym nie złożył reklamacji? Dostałbym kupę. Klient z "opiekunem klienta" jest dla nich chyba jeszcze mniej warty niż normalny. Mówię dziś kobiecie na infolinii, że dzwonię cały czas tylko i składam reklamacje, nic pozytywnego prawie nigdy. Oczywiście wyprzepraszała. Wiem, że to nie jej wina, tylko idiotów u góry. Szkoda mi ich wszystkich. Powinni się leczyć. RIP!

Data: 2012-06-06 22:16:02
Autor: xbartx
mBank - utrzymanie klienta ¶miech na sali :)
Dnia Wed, 06 Jun 2012 22:17:42 +0200, neoniusz napisał(a):

Ale jak "bank" robi takie numery, że nie zamieszcza na liście laureatów
osób, które spełniły wszystkie warunki promocji, to już totalne
kure%&two. Co by było gdybym nie złożył reklamacji? Dostałbym kupę.

He he to widzę, że w sumie los mnie oszczędził, że tego kindolwego esa wysłałem trochę nie w czas ;)




--
xbartx

Data: 2012-06-07 01:27:26
Autor: gral
mBank - utrzymanie klienta śmiech na sali :)
Pan Sowa napisał(a):
W dniu 2012-06-06 21:21, neoniusz pisze:
I bardzo dobrze zrobiłeś. Ja z tymi oszustami też kończę - niech tylko
rozpatrzÄ… mojÄ… reklamacjÄ™. Zamkne w pizdu 3 kredytowki, nie beda na mnie
zarabiac mendy wredne.

Jeszcze mnie namawiano na kolejny fantastyczny produkt z gatunku tych nowych to jest mSaver :)


a dziś do mnie dzwoniło millennium. kazało zidentyfikować różnymi pytaniami a wszystko po to by... jako stałemu, zajebistemu klientowi, zaproponować 7% na oszczędnościowym :D
pan miał gadane, a ja wysłuchałem grzecznie nie przerywając, gdyż za każdą minutę przychodzącą mam bonus :)

Data: 2012-06-09 09:53:30
Autor: witrak()
mBank - utrzymanie klienta śmiech na sali :)
gral <nincs@email.pl> wrote on 2012-06-07_1:27
a dziś do mnie dzwoniło millennium. kazało zidentyfikować różnymi
pytaniami a wszystko po to by... jako stałemu, zajebistemu
klientowi, zaproponować 7% na oszczędnościowym :D
pan miał gadane, a ja wysłuchałem grzecznie nie przerywając, gdyż
za każdą minutę przychodzącą mam bonus :)

Ale w takim przypadku lepiej jest położyć gdzieś telefon - po co
sobie ucho i rękę nadwyrężać ;-)

witrak()

Data: 2012-06-08 21:34:04
Autor: Jacek Politowski
mBank - utrzymanie klienta śmiech na sali :)
In article <jqoak3$i49$1@node2.news.atman.pl>
neoniusz <neon@joemonster.org> wrote:

I bardzo dobrze zrobi³e¶. Ja z tymi oszustami te¿ koñczê - niech tylko rozpatrz± moj± reklamacjê. Zamkne w pizdu 3 kredytowki, nie beda na mnie zarabiac mendy wredne.

Na jaki produkt reklamacja, je¶li wolno zapytaæ?

Po "rozpatrzeniu" (chyba trzykrotnym) mojej na kredyt odnawialny
sp³aci³em go mo¿liwie najszybciej i uciekam z wszelkich produktów
ehmmBanku, za które mogliby naliczyæ jakie¶ op³aty.


Po ostatniej awarii odnawialnych skapitalizowali mi odsetki dwukrotnie
w ci±gu miesi±ca (w odstêpie kilku dni - bezpo¶rednio po awarii i w
standardowym terminie).  T³umacz± siê, ¿e naliczyli oczywi¶cie tylko
za wykorzystany okres (choæ jeszcze profilaktycznie policzê - czy
przypadkiem nie naliczyli za wykorzystany okres, ale dwukrotnie ;-)).

Jednak na pytania o to, czy bêdê dziêki dwukrotnej kapitalizacji
p³aci³ "odsetki od odsetek" i czy uwa¿aj±, ¿e maj± prawo do
kapitalizowania w losowym momencie nie raczyli odpowiedzieæ (klepali
tylko "standardow±" formu³kê w stylu "odsetki zosta³y naliczone
prawid³owo; odsetki naliczamy w nastêpuj±cy sposób" - nijak nie
odnosz±c± siê do zadanych pytañ).

(szacowa³em, ¿e "odsetki od odsetek" wynios± u mnie jakie¶ jakie¶ 12gr
- zapewne wiêcej kosztowa³a ich wielokrotna obs³uga reklamacji)


Z takiego "rozpatrzenia" reklamacji wywnioskowa³em jedynie, ¿e uznaj±
i¿ mog± kapitalizowaæ w losowym momencie, przez co bezpieczne
korzystanie z tego produktu nie jest mo¿liwe. Przy wykorzystaniu
kredytu do koñca mo¿na trafiæ w niedozwolony debet, gdy znów nalicz±
odsetki przed czasem... St±d moja ucieczka.

--
Jacek Politowski

mBank - utrzymanie klienta śmiech na sali :)

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona