mBank w dół

Data: 2010-04-30 09:17:24
Autor: Homzik
mBank w dół
Data: 2010-04-30 19:17:34
Autor: Mithos
mBank w dół
W dniu 2010-04-30 18:17, Homzik pisze:
http://www.mbank.pl/blog/artykul,637,zmiana-oprocentowania-depozytow-w-mbanku.html

Trzymanie jakichkolwiek pieniędzy na 3% (tyle ma mieć eMax+) stało się chyba kompletnie bezsensu. Niedawno było jeszcze 4,5%, a teraz znowu dno bagienne.

Co normalne, kredyty jak stały tak stoją :)

--
Mithos

Data: 2010-04-30 21:55:32
Autor: Valdek
mBank w dół
"Mithos" news:hrf3bg$dfo$1news.onet.pl

Trzymanie jakichkolwiek pieniędzy na 3% (tyle ma mieć eMax+) stało się
chyba kompletnie bezsensu.

Mądrzej prawisz :)

Niedawno było jeszcze 4,5%, a teraz znowu dno
bagienne.

+ 7 metrów mułu.
Ogólnie mBank z miesiąca na miesiąc coraz bardziej mnie zaskakuje -
negatywnie :)

Co normalne, kredyty jak stały tak stoją :)

a to chyba standard jest u nich :)

Data: 2010-04-30 21:32:32
Autor: Borys Pogoreło
mBank w dół
Dnia Fri, 30 Apr 2010 09:17:24 -0700 (PDT), Homzik napisał(a):

http://www.mbank.pl/blog/artykul,637,zmiana-oprocentowania-depozytow-w-mbanku.html

 Ech. To gdzie się ewakuować, by nie trzeba było mrozić pieniędzy?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-04-30 21:54:11
Autor: Mithos
mBank w dół
W dniu 2010-04-30 21:32, Borys Pogoreło pisze:
  Ech. To gdzie się ewakuować, by nie trzeba było mrozić pieniędzy?

Wszędzie jest podobnie ale w mBank aktualnie strasznie kiepsko.

--
Mithos

Data: 2010-04-30 22:02:43
Autor: Valdek
mBank w dół
"Mithos" news:hrfch6$7nk$1news.onet.pl

Wszędzie jest podobnie ale w mBank aktualnie strasznie kiepsko.

jak by nie patrzeć to chyba dla tych co lubią lokaty najlepszy będzie open -
6 albo 12 miesięcy.

Data: 2010-05-01 09:29:29
Autor: Mithos
mBank w dół
W dniu 2010-04-30 22:02, Valdek pisze:
jak by nie patrzeć to chyba dla tych co lubią lokaty najlepszy będzie open -
6 albo 12 miesięcy.

Osobiście za lokatami nie przepadam. Preferuję konta oszczędnościowe. Teraz mBank jest gorszy nawet niż ING.

--
Mithos

Data: 2010-05-01 09:47:06
Autor: Valdek
mBank w dół
"Mithos" news:hrgl8r$qoj$1news.onet.pl

Osobiście za lokatami nie przepadam. Preferuję konta oszczędnościowe.
Teraz mBank jest gorszy nawet niż ING.

Dokładnie. Jak mBank serwował 4.5% na jednodniówce było całkiem przyjemnie,
po zjeździe na 4.25% też dało się przeżyć, ale po tym co przygotowali na 4
maja, brak słów.
Dobrze napisał ktoś na ich blogu, że trzymanie u nich pieniędzy to
"ewidentny masochizm" :)

Data: 2010-05-01 08:34:50
Autor: eclip1WYTNIJTO
mBank w dół
Witam,
Polbank jest 5,5% ale ma BFG Grecji.
Eurobank, Open Finance ...

Pozdrawiam.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

Data: 2010-05-01 20:45:33
Autor: witrak()
mBank w dół
On 2010-05-01 08:34, eclip1WYTNIJTO@poczta.onet.pl wrote:
Witam,
Polbank jest 5,5% ale ma BFG Grecji.
Eurobank, Open Finance ...

Toyota, lokaty 3-dniowe, 4.6%.
Tylko ich system ostatnio jakby trochę :-) nie działa...

witrak()

Data: 2010-05-01 23:23:44
Autor: Borys Pogoreło
mBank w dół
Dnia Sat, 01 May 2010 20:45:33 +0200, witrak() napisał(a):

Polbank jest 5,5% ale ma BFG Grecji.

 Przy tym bałaganie to mogliby 8% dawać, przynajmniej byłby sens ponosić
ryzyko ;)

Eurobank, Open Finance ...

Toyota, lokaty 3-dniowe, 4.6%.
Tylko ich system ostatnio jakby trochę :-) nie działa...

 O właśnie, Toyota... Tylko co z ich systemem nie tak? Gorzej niż Alior?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-05-02 05:47:35
Autor: Krzysiek
mBank w dół
On 1 Maj, 23:23, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:

 Przy tym bałaganie to mogliby 8% dawać, przynajmniej byłby sens ponosić
ryzyko ;)

Jakby tak podwyższyli nagle oprocentowanie to ja bym się własnie wtedy
zastanawiał czy nie uciekać;)

Data: 2010-05-02 16:56:34
Autor: Valdi
mBank w dół
"Krzysiek"

Jakby tak podwyższyli nagle oprocentowanie to ja bym się własnie wtedy
zastanawiał czy nie uciekać;)

Dopiero powyżej 50 klocków w euro zaczyna się jazda bez trzymanki i
zapiętych pasów. Do ww. kwoty można "ryzykować" :)

Data: 2010-05-03 01:18:51
Autor: Krzysiek
mBank w dół
On 2 Maj, 16:56, "Valdi" <va...@valdi.pl> wrote:

Dopiero powyżej 50 klocków w euro zaczyna się jazda bez trzymanki i
zapiętych pasów. Do ww. kwoty można "ryzykować" :)
W przypadku Polbanku, jeśli nadal ufać greckiem gwarancjom(a
prawdopodobnie greckie społoczeństwo potrafiłoby naciskać na UE o
wsparcie tych gwarancji jakby co), to jest to 100k euro.

Data: 2010-05-03 10:24:26
Autor: Valdi
mBank w dół
"Krzysiek"

W przypadku Polbanku, jeśli nadal ufać greckiem gwarancjom(a
prawdopodobnie greckie społoczeństwo potrafiłoby naciskać na UE o
wsparcie tych gwarancji jakby co), to jest to 100k euro.

No właśnie - jak by co...
Mam świadomość, że to tylko gdybanie, ale ja osobiście zbytniego zaufania do
greckiego banku nie mam, ot choć by przez ich system internetowy ;) - jeżeli
ewentualna walka o odzyskanie kasy zgromadzonej w Polbanku miała by wyglądać
tak samo jak walka by zlecić przelew internetowy to aż strach się bać he he
:)
Dlatego też ja wolę się trzymać od nich z daleka.

Data: 2010-05-03 11:18:32
Autor: JAREK
mBank w dół
On 3 Maj, 10:24, "Valdi" <va...@valdi.pl> wrote:
> [...]

greckiego banku nie mam, ot choć by przez ich system internetowy ;) -

 co Ty z tym system informatycznym Polbanku - ale pewnie nie masz tam
konta
 wiec powtarzasz za innymi starocie - teraz jest OK (hasla sms-owe)
 i bezawaryjny (nie tak jak np. Alior -choc ja nie narzekam na niego)
 -ja majac konta w 7 bankach ;-) -za najlepszy system uwazam od lat
mBank
 Polbank moge szczerze pochwalic na teraz ...i informatykow tez
-zrobil sie calkiem niezly system (intuicyjny i przejrzysty -dla KK
tez)

Data: 2010-05-03 20:36:22
Autor: Valdi
mBank w dół
"JAREK"

co Ty z tym system informatycznym Polbanku - ale pewnie nie masz tam
konta

Pewnie mam trzy oczy, dwa Wacusie, cztery nogi i błonę między palcami.
Tak się składa, że mam konto w Polbanku.

wiec powtarzasz za innymi starocie - teraz jest OK (hasla sms-owe)

chyba naprawdę niewiele wymagasz od życia, jeżeli wychodzisz z założenia, że
wprowadzenie haseł SMSowych sprawi jak za dotknięciem czarodziejskiej
różdżki ich toporny system stanie się "używalny".

i bezawaryjny (nie tak jak np. Alior -choc ja nie narzekam na niego)

bezawaryjny... ok każdy ma prawo do subiektywnych opinii.

 -ja majac konta w 7 bankach ;-) -za najlepszy system uwazam od lat
mBank

no i fajnie, uważam podobnie.

Polbank moge szczerze pochwalic na teraz ...i informatykow tez
-zrobil sie calkiem niezly system (intuicyjny i przejrzysty -dla KK tez)

Podoba Ci się - OK. Dla mnie system jest do dupy i na tle banków z których
korzystam bądź korzystałem na przestrzeni ostatnich dwóch lat Grecy wypadają
bladziutko.

Data: 2010-05-03 20:36:54
Autor: Valdi
mBank w dół
"JAREK"

[ciach]

Zapomniałem zapytać w poprzednim poście - pracujesz dla/w Polbanku? :)

Data: 2010-05-03 21:31:37
Autor: schliesky
mBank w dół
JAREK wrote:
 Polbank moge szczerze pochwalic na teraz ...i informatykow tez
-zrobil sie calkiem niezly system (intuicyjny i przejrzysty -dla KK
tez)

Intuicyjny i przejrzysty? Nie wiem co palisz, ale musi to być mocne. To jest przykład jak system nie powinien wyglądać. Dziwnie przetłumaczony i w ogóle pokrętny.

Mam tam tylko KK i jakoś się udało uruchomić wszystko, choć bez dodatkowej wizyty w placówce się nie obyło, a grupę czytam więc wiedziałem co i jak. Kolega miał dużo większe problemy, ale zakładał też konto. Mam nadzieję, że teraz będzie już bezobsługowo, bo jak jeszcze parę razy będą musiał pójść do placówki otwartej tylko od 10 do 18 w dni powszednie, bo pewnych rzeczy na infolinii zrobić się nie da(na plus, że konsultanci zgłaszają się szybko), to karta pójdzie pod nożyczki, mimo jej zalet.

Data: 2010-05-04 04:15:44
Autor: Jarek Andrzejewski
mBank w dół
On 3 Maj, 20:18, JAREK <jsu...@gmail.com> wrote:

 Polbank moge szczerze pochwalic na teraz ...i informatykow tez
-zrobil sie calkiem niezly system (intuicyjny i przejrzysty -dla KK
tez)

A czytałeś mój wątek o systemie do pobierania wyciągów (ze słowem
"kretyński" w tytule)? Co powiesz na to?

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-05-04 16:20:27
Autor: Piotr Gałka
mBank w dół

Użytkownik "JAREK" <jsusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:fb625a2d-ff38-4b1f-b23b-48db6d9a5822e2g2000yqn.googlegroups.com...

Polbank moge szczerze pochwalic na teraz ...i informatykow tez
-zrobil sie calkiem niezly system (intuicyjny i przejrzysty -dla KK
tez)

Intuicyjny ?
Tydzień temu postanowiłem pójść im na rękę i wystąpić o wyciągi elektroniczne. Odbiłem się od stroniczki: Dane kontaktowe: Nazwa:... Nr telefonu:.... Mail:.....
Moja intuicja jest chyba zdrowo upośledzona, bo nie mogę wpaść na to co to jest ta Nazwa.
P.G.

Data: 2010-05-02 13:48:42
Autor: witrak()
mBank w dół
On 2010-05-01 23:23, Borys Pogoreło wrote:
[...]

Wczoraj i przedwczoraj praktycznie co czwarta operacja się udawała (komunikat że pace systemowe...). A dzisiaj - normalnie, wszystko działa, jak niegdyś (czyli całkiem przyzwoicie).

witrak()

mBank w dół