mBank w nocy też przetwarza off-line?

Data: 2011-01-25 16:36:24
Autor: Jacek Osiecki
mBank w nocy też przetwarza off-line?
Dnia Tue, 25 Jan 2011 00:33:01 +0000 (UTC), Tomasz Opalski napisał(a):
Wchodzę sobie żeby zlikwidować jednodniówkę, a tu system mi wygarnia tekstem:
USŁUGA CHWILOWO NIEDOSTĘPNA. TRWA PRZETWARZANIE DANYCH...

Też mi nowina... mBank jest na tyle chciwy, że za wszelką cenę utrudnia
korzystanie z jednodniówek - a zwłaszcza ich zrywanie tak by można było
skorzystać z pierwszej sesji elixir... :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

mBank w nocy też przetwarza off-line?