mBank - wiśnie dla harcerzy i harcerek

Data: 2012-09-06 00:58:43
Autor: luc
mBank - wiśnie dla harcerzy i harcerek
[...] każdy harcerz, który otworzy konto w mBanku korzystając ze
specjalnego "harcerskiego" wniosku znajdującego się na stronie www.mBank.pl/ZHP
będzie korzystał w okresie wakacyjnym każdego roku (czerwiec, lipiec,
sierpień) z bezprowizyjnych wypłat ze wszystkich bankomatów w całej
Polsce.

Dodatkowo otrzyma 50 PLN od mBanku na opłacenie rocznej składki
członkowskiej ZHP, jeżeli w ciągu 60 dni od otwarcia konta zapłaci
kartą na kwotę min. 100 PLN.

(za <http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1298,promocja-
mbanku-dla-czlonkow-zhp.html>)

pzdrwm
luc

Data: 2012-09-06 14:02:21
Autor: neoniusz
On 9/6/12 3:58 AM, luc wrote:
[...]

W ichniejszym marketingu musi pracowac kilku kretynow. Z jednej strony karta MC World (z pakietem "ATRAKCYJNYCH NAGROD"), ktora trzeba wydac 17000 zl zeby dostac pendrive 8 GB albo 1 mln zl za latopa, a z drugiej strony konto dla harcerzykow, ktorzy wydadza w rok moze kilkaset zlotych.

Data: 2012-09-06 20:46:02
Autor: szod
W dniu 06-09-2012 20:02, neoniusz pisze:

Z jednej strony
karta MC World (z pakietem "ATRAKCYJNYCH NAGROD"), ktora trzeba wydac
17000 zl zeby dostac pendrive 8 GB albo 1 mln zl za latopa

Nie no, ROTFL wieczorny po wkurzającym dniu :D Faktycznie marketingowcy się popisali, ale ludzie też jak na to polecieli :D

Data: 2012-09-06 16:35:53
Autor: neoniusz
On 9/6/12 2:46 PM, szod wrote:
[...]

Wiekszosc ludzi na kindle poleciala - tez tylko dlatego mam te karte. Swoja droga dzis przed chwila na konferencji amazon zapowiedzial nowe czytniki, wiec pewnie mBąk mial spora promocje na koncowke starych. A program "world" w wykonaniu mBąka to szambo. W citi potrafia jakies sensowne nagrody dac - cashback za 2000 punktow 50 zl (skoro pendrajw w mBąku to 3400 punktow to za taka sama liczbe punktow mozna ich w citi kupic 8 na allegro), bilety do kina za 450 punktow, wejsciowki do pure. Z checia bym sie tego gowna pozbyl na rzecz tej nowej miles&more, ale do wyboru we wniosku o zmiane karty mam tylko vise platinum, a jej sie nie pozbede, bo ubezpieczenie jest sensowne w miare jak na "darmowa" karte.

Data: 2012-09-07 00:17:42
Autor: assembea
mBank - wiśnie dla harcerzy i harcerek
W dniu czwartek, 6 września 2012 22:35:54 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

Wiekszosc ludzi na kindle poleciala - tez tylko dlatego mam te karte. Z checia bym sie tego gowna pozbyl na rzecz tej nowej miles&more, ale do wyboru we wniosku o zmiane karty mam tylko vise platinum, a jej sie nie pozbede, bo ubezpieczenie jest sensowne w miare jak na "darmowa" karte.

Jesteś pewien tych ubezpieczeń? O ile pamiętam masz kartę z pierwszej, majowej (?) promocji. Ja mam z następnej, tej grouponowej: w czasie wizyty w Aspiro pracownik ostrzegł mnie, że karta nie ma ubezpieczenia na wypadek kradzieży (tego, które gwarantuje, że fraud powyżej 150 euro zostanie pokryty przez bank). Przyznam, że dość mnie to martwi, zwłaszcza, że karta jest zbliżeniowa, i pewnie wkrótce się jej pozbędę.

Data: 2012-09-07 02:06:39
Autor: Imiglikos
W dniu piątek, 7 września 2012 09:17:42 UTC+2 użytkownik assembea napisał:
> [...]

Jesteś pewien tych ubezpieczeń? O ile pamiętam masz kartę z pierwszej, majowej (?) promocji. Ja mam z następnej, tej grouponowej: w czasie wizyty w Aspiro pracownik ostrzegł mnie, że karta nie ma ubezpieczenia na wypadek kradzieży (tego, które gwarantuje, że fraud powyżej 150 euro zostanie pokryty przez bank). Przyznam, że dość mnie to martwi, zwłaszcza, że karta jest zbliżeniowa, i pewnie wkrótce się jej pozbędę.

Ja zastrzegłem kartę w necie, złożyłem na mlinii dyspozycję rozwiązania umowy o kartę i wysłałem poleconym rozwiązanie umowy o rachunek ROK w kilka godzin po wizycie kuriera ;). Konto się będzie zamykać 3-4 miesiące ale mam z głowy.

Data: 2012-09-07 07:22:04
Autor: neoniusz
On 9/7/12 3:17 AM, assembea wrote:
[...]

Po pierwsze pisze o ubezpieczeniach w VP (NNW, assistance) i ich sie nie chce pozbyc, a do wyboru jako karte "zmieniana" nie mam MC tylko Vise.

[...]

A po drugie odpowiedzialnosc powyzej 150 euro jest zagwarantowana ustawowo. Do 150 euro mozesz dokupic ubezpieczenie.

Potwierdza to tylko fakt, ze w aspiro pracuja debile.

"w kartach World nie zostało dodane bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczny MasterCard, nie oznacza to jednak pozbawienia Klientów dodatkowej ochrony wynikającej z ubezpieczenia. Poza standardowym zakresem ochrony, zgodnym z ustawą o elektronicznych instrumentach płatniczych, karta kredytowa MasterCard jest dodatkowo oraz bezpłatnie zabezpieczona poprzez zwiększenie odpowiedzialności Banku w przypadku utraty karty. Z chwila zgłoszenia utraty karty mBank przyjmuje w całości (czyli także poniżej 150 eur) odpowiedzialność za transakcje dokonane bez użycia numery PIN, bez zgody oraz wiedzy posiadacza karty."

Data: 2012-09-07 05:31:29
Autor: assembea
mBank - wiśnie dla harcerzy i harcerek
w czasie wizyty w Aspiro pracownik ostrzeg� mnie, �e karta nie ma ubezpieczenia na wypadek kradzie�y (tego, kt�re gwarantuje, �e fraud powy�ej 150 euro zostanie pokryty przez bank). Przyznam, �e do�� mnie to martwi, zw�aszcza, �e karta jest zbli�eniowa, i pewnie wkr�tce si� jej pozb�d�.

A po drugie odpowiedzialnosc powyzej 150 euro jest zagwarantowana ustawowo. Do 150 euro mozesz dokupic ubezpieczenie.

Potwierdza to tylko fakt, ze w aspiro pracuja debile.

Dzięki za upewnienie o ubezpieczeniu - choć nie wiem, czy dzięki temu karta częściej zagości w moim portfelu ;-) A jeśli chodzi o kompetencje pracowników aspiro, to nie wiem, czy to był debil - może raczej kłamczuch. Pewnie chciał - kłamiąc - nakłonić mnie do zmiany decyzji o karcie. Gdybym przy nim zdecydował się na inną niż premiowany kindlem MC, to pewnie on zgarnąłby prowizję od sprzedaży tej innej karty, nie? ;-) Bankierstwo to jednak niezbyt przyjemny zawód...

Data: 2012-09-07 19:20:13
Autor: Krzysztof Halasa
neoniusz <neon@joemonster.org> writes:

"w kartach World nie zostało dodane bezpłatne ubezpieczenie Pakiet
Bezpieczny MasterCard, nie oznacza to jednak pozbawienia KlientĂłw
[...]
dokonane bez uĹźycia numery PIN, bez zgody oraz wiedzy posiadacza
karty."

To akurat żadna łaska, ustawa gwarantuje to posiadaczowi każdej karty,
nawet jeśli użyto PINu. Odpowiedzialność do 150 euro jest tylko dla
transakcji przeprowadzonych przed zgłoszeniem utraty karty (i także
nie jest to uzaleĹźnione od PINu).

BTW PIN to tylko słabe dodatkowe zabezpieczenie, podobnie jak
np. CVC2/CVV2 itp. Ono ma chronić głównie sprzedawcę (przed fraudami),
nie klienta. Klient nie ma żadnej możliwości zachowania PINu
w tajemnicy. Klient nawet nie może wiedzieć, że ktoś przechwycił PIN.
Tak słabe zabezpieczenie niczego nie gwarantuje i jako takie nie może
stanowić żadnej podstawy do odpowiedzialności klienta (chyba że ten
naprawdę np. udostępnił swiadomie PIN itp).

Dlatego właśnie banki wymieniają/wymieniły karty na chipowe - bo
w przypadku karty chipowej fraud albo wymaga zdobycia oryginalnej karty
(= odpowiedzialność klienta do 150 euro, oczywiście tylko przed
zastrzeĹźeniem), albo wymaga transakcji bez uĹźycia procesora (= ryzyko
wyłącznie sprzedawcy). No albo niestety wymaga transakcji zbliżeniowej,
wtedy sprawa nie jest juĹź taka jasna.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-09-06 17:55:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank - wiśnie dla harcerzy i harcerek

"luc" df4b7272-2860-4703-8088-b67d763c6489@e29g2000vbm.googlegroups.com

[...]

-=-

Czyżby to była próba cofania czasu?

Data: 2012-09-06 22:24:55
Autor: PiotRek
Użytkownik "luc" <bananek@gmx.net> napisał w wiadomości news:df4b7272-2860-4703-8088-b67d763c6489e29g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

Dziwne. Powyżej piszą o "każdym harcerzu", a na stronie pod ww. linkiem:
"Oferta tylko dla członków ZHP".

A przecież jest jeszcze ZHR.

Piotr

mBank - wiśnie dla harcerzy i harcerek